Hvorfor hader folk Trustpilot?

  • Har lige fået job som kundesupport, hvor vi efter køb sender mails ud, hvor vi spørger om de vil bedømme os på trustpilot. Mange besvarer denne mail, kommer endda med rosende ord, men vil bare ikke skrive det på Trustpilot, fordi de siger, at de er imod deres politikker. En sammenlignede det endda med PETA.
    Why the hate?

  • Pas - Min eneste irritation ved Trustpilot er at man kun kan lave en enkelt anmeldese per firma. Eksempel: Med tanke på hvor mange pakker jeg modtager fra Post DK på et år hvor der er problemer... Lad os bare sige at mit review er ved at være en anelse langt og på en permanent score af 0.


    Jeg forstår derimod heller ikke helt hvorfor at firmaer beder mig om at reviewe dem inden produktet overhovedet kan nå frem - Er jeres shop nem at bruge? Ja? Gider jeg anmelde før jeg har haft produktet over 2 uger? Nej.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Trustpilot er i min optik som tidligere sælger/konsulent for forskellige virksomheder, at det er ubrugeligt da sagen ALTID vil blive set ensidigt, uanset om virksomheden der modtager kritikken så svarer på det.


    Trustpilot kan bruge 1 sted.... og det er til helt små firmaer som ser shady ud, men levere ordenligt.


    For større virksomheder er det bare en pestilent..
    Trustpilot er i min optik utroværdigt - det samme gælder for facebook anmeldelser.
    og som HerrMansen siger, kan du kun give ét all time review.....


    Derudover mener jeg, at for at kunne skrive derinde, burde du som minimum kunne oplyse et orderID eller ligne, som Trustpilot så må få bekræftet.. alt andet er utroværdigt..

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality