Hvad er din favoritfilm overhovedet? Min er måske lidt en cliche: Shawshank Redemption. Det ER altså en klassefilm, også når man efterhånden har set den en del gange
Yndlingsfilm
-
-
Step Up 3D ! Hvem kan ikke lide et par Nike Dunks og en masse LED lys på tøjet?
Det er måske lidt usædvanligt, men synes at Step Up filmene er fede.
Shawshank Redemption er også en af mine favoritter. -
Cpt. Phillips og En verden udenfor
-
-
Åhh... Det skal man ikke spørge mig om. Jeg har så mange yndlingsfilm, og kan i flæng nævne En verden udenfor, Se7en, The Perks of Being a Wallflower, Ondskabems Øjne, Slumdog Millionaire, Whiplash, Nolans Batman-trilogi osv osv osv...
-
Fedt at se at der er andre der også godt kan lide film a'la The Perks of being a Wallflower
Og Taxi filmene er og bliver klassikere, de første 2 er dog de bedste -
Åhh jeg synes det er svært at svare på... Men taxifilmene er helt sikkert en klassiker ja!!
-
uff den var slem...
uhm de franske taxi film! shining, der schu des manitou, seven, cube. der er så mange...... -
Mad Max 1 og 2 .
Back to the Future trilogi .SMLDK
-
Alle Oceans filmene!!
-
Hmmm.
Forrest gump
Braveheart
Den sidste mohikaner -
V for vendetta er en af mine absolut yndlingsfilm! Kan se den igen og igen! Deruodver har jeg også et soft spot for harry potter filmene generelt. De har godt nok også kørt mange derhjemme..
-
The night come for us.
Fordi der er god gang i den det meste af tiden -
The Shawshank Redemption
-
Deadpool 1 og 2 er også meget gode. Fed action, blandet med god humor:-)
-
Deadpool 1 og 2 er også meget gode. Fed action, blandet med god humor:-)
Synes den første var bedst.
-
Sådan er det ret tit:-)
Fast and furious var også ret gode, men nu har de bare overdrevet ved at lave så mange -
Once upon a time in america eller once upon a time in the west Ja, er Sergio leone fan
-
Puha, igennem mange år så var V for Vendetta min yndlingsfilm, nu er det squ lidt over det hele, men sådan en som big Hero 6 sidder dybt i mit hjerte ❤️ 🤣
-
Efter hypen med Disney+ så er jeg begyndt og se nogle af de gode gamle Disney film igen, og jeg kom forbi min yndlings Disney film Treasure Planet, kan varmt anbefales selvom mange er imod den