Indlæg af GadgetFreak

    Hvad er din favoritfilm overhovedet? Min er måske lidt en cliche: Shawshank Redemption. Det ER altså en klassefilm, også når man efterhånden har set den en del gange :whistling:

    Må jeg spørge, hvad du endte med at vælge? Jeg står selv i samme situation pt., bortset fra, at jeg ikke selv skal betale (firmatelefon). Desuden skal den også bruges til at skrive en del mails osv. Derfor hælder jeg en del til Plus, men jeg er simpelthen sådan i tvivl, om jeg bliver træt af sådan en stor klods, der ikke kan gå i lommen.


    Jge skal have en stor model, rent hukommelsesmæssigt, og selv om jeg ikkke selv skal betale, må jeg også sige, at de iPhone plus priser, der lægges for dagen, gør mig lidt jydenærig - helt ærligt, kan en mobil være næsten 8000 kroner værd? :))

    Min niece har lige gået en tablet PC, jeg kan desværre ikke huske hvilken, men den kostede under en tusse og den er helt perfekt til hendes brug. Hun er 13 og bruger den kun til at surfe, spille, tegne og læse på.


    Selv har jeg en iPad 3 og jeg kunne ikke finde på at købe andet til mig selv. Men jeg bruger den også arbejdsmæssigt + at jeg godt kan lide alt det ekstra tilbehør der bliver lavet til iPad. Jeg har f.eks. købt et kvalitets iPad 3 cover i læder og overvejer også at købe et med tastatur.
    Til de andre "no name" tablet PC'er kan man ikke finde helt så meget cool tilbehør.

    Hej Mikkel,


    Jeg er ikke selv stødt på dit problem omkring Samsung Galaxy s3 ; men efter at jeg læste din tråd fandt jeg en engelsk tråd om det samme problem ved at søge på Google.


    Noget kan tyde på at det er fordi den kontakt der sms'er ikke har default settings; men sin egen profil for ringetone. Det lyder måske lidt mærkeligt; men prøv at læse forklaringen her:
    http://www.samsunggalaxys3foru…ge-vibration-problem.html


    Det er ikke sikkert at dit problem er det samme; men det er måske forsøget værd ;)