Hjælp Tweak.dk med dine GTA V problemer

• Hej gutter

Tænkte de af vores Tweak brugere, der spiller det nye GTA V, kunne bidrage til at hjælpe hinanden, hvis problemer opstår i dette nye GTA.
    Post derfor dine problemer eller løsninger i denne tråd, så andre kan få glæde og erfaring med disse, og dermed få mere glæde ud af spillet.

Happy gaming

• Brugeren Robert Métais har kommenteret følgende omkring installationsproblemerne:

Jeg har en anden løsning!
    1: Lav en ny administrator bruger på din pc.
    2: Installer GTA V på denne bruger
    3: Start GTA V og luk derefter GTA V
    4: Gå til Bruger>Dokumenter>Rockstar Games og kopier filerne (Social Club og GTA V Mapperne)
    5: Gå via din nye adm. bruger ind i din normale bruger mappe, find dokumenter og post filerne i Rockstar Games Mappen:
    6: Du har nu mulighed for at spille GTA V på din normale bruger
    7: Slet den nye adm. Bruger

• Jeg oplever faktisk, at mit GTA starter op i windowed mode, selvom jeg vælger fullscreen..
    Er der en måde, så den automatisk starter op i fullscreen fremover?

Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

• Mange tak, Mads :)
    Jeg har faktisk også en ting mere..
    Når jeg ingame trykker Esc for at komme ud til "Map", så lagger musemarkøren rigtig meget.. Og noget underligt er, når jeg minimerer spillet med Alt+Tab, så lagger mit tastatur istedet, så mine tryk bliver forsinkede når der skrives.. Men ved spil-minimering fungerer musemarkøren fint nok..

Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

• Under alle omstændigheder. Når i får gang i spillet. Så glæd jer. Jeg synes bestemt det er rigtig godt gennem tænkt spil... Klart ventetiden værd.

Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

• Hej kan ikke starte det op med mit mobility kort, har prøvet at søgt rundt men ikke rigtigt fundet noget der virkede. Har prøvet at deaktivere kortet og aktivere det efter den er igang med at loade. Nogen der har prøvet det samme og kan hjælpe :)?

• Har lige købt spillet, og føj hvor performer det dårligt på min maskine, har slået alt fra og alt kører på normal.....til at starte med kører spillet rimeligt, men efter få minutter så er fremraten så elendig at det ikke er til at spille.
    har installeret nyeste drivere til mine gfx, godt nok er det ikke de nyeste kort...Meeeen 2 x7970 kort der havde jeg forventet bedre. :( :thumbdown:

Godt jeg stadig har mit theHunter:Primal :D

4070 Ti Gigabyte

• Noget af et release...

Sigter du fra et køretøj med et våben efter du har kastet noget tidligere, crasher spillet. Måtte genstarte det første heist seks gange før jeg fattede hvad der gik galt hver gang :/

Performance er også utroligt ustabil - Nogle områder lagger latterligt meget i forhold til andre uden nogen fornuftig grund. Lugter langt væk af at spillet ikke unloader data ordentligt (Scenen med huset på bakken er et af de steder)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Ja der er nogle steder hvor ens computer skal i knæ. Selv med et Titan X. Men tror simpelthen det her spil kræver så meget CPU power, at vi ikke kan følge med... Det kan ikke være dine 2 7970 kort der er flaske halsen.. Har samme CPU, og får de samme problemer... Ind imellem ryger den ned på 30 FPS. Men efter at have slået "NVIDIA Streamer Service" fra. Så stiger FPS med ca. 15. Så det er da noget at tage med. Men mon ikke der kommer en opdatering til spillet. Ellers må man jo ud og investere i et andet setup. Intel.

Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W