Test af SanDisk Ultra Fit USB 3.0

  • Vi skal i dag have kørt en lille sag igennem vores testmaskineri. Vi har fra SanDisk nemlig modtaget deres nye Ultra Fit USB stick. På ydersiden har vi at gøre med en enhed, der er mindre end 2 cm på længste led, men ifølge SanDisk behøver det ikke at betyde, at man går på kompromis med ydelsen. Lad os se, hvordan det forholder sig i praksis.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2176/large_front.png]



    Læs Test af SanDisk Ultra Fit USB 3.0

  • En nøgle i denne størrelse er genial til brug i bilstereo, hvor eneste accepterede filsystem er FAT32.. Jeg kunne forestille mig, at SanDisk forsøger at henvende sig til et bestemt segment, når de leverer den formateret til FAT32 :-)

  • Har en i forvejen, dog en usb 2.0, så kunne være jeg skulle opgradere!
    Den sidder nemlig i bilen ;-)
    Hvad skal man da ellers bruge end FAT-32?


    En negativ ting ved den jeg har nu:
    Det er PISSE svært at få den ud af TV'et! Det er et NO-GO!!
    Men det kan være det er lettere ved den nye.. :-)

  • Da jeg ikke selv har bil, anede jeg ikke, at bilstereo kun accepterede FAT32, så tak for oplysningen, Hermansen :)


    Weberollin, der er en lille "bule" ud i toppen, hvor man kan få fat og hive den ud. Jeg oplevede ingen problemer i testperioden :)

    Testede du i et fjernsyn? For jeg har intet problem i bilen, computeren etc. Har en Sandisk Cruzer Fit, og jeg skulle bruge en pincet for at få den ud af tv'et.. Kan bare være det er tv'et der er træls :9xo


    Jeg har i hvert fald lige bestilt én :clap:

  • Hvad skal man da ellers bruge end FAT-32?


    NTFS? FAT64? Et andet filsystem som faktisk tillader filer på over 4GB og en større partition? FAT32 er en oldsag. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Bevares - Og lige til musik er problemet med 4GB grænsen næppe et problem. Hvis en afspiller alligevel kan læse formater som wav eller flac så burde den også understøtte FAT64 eller lign.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg er enig, HerrMansen, men problemet er stadig, at mange afspillere som bilstereo, PS3 og deslige IKKE understøtter andet end FAT32... Så længe de bliver ved med at holde sig det ældgamle filsystem, bliver det også ved med at eksistere :)