assassin's creed unity

  • hej alle


    min søn har købt assassin's creed unity, men det lagger helt vildt. han har et gtx660 grafikkort, og 8 gb ram og en 8 kernet amd cpu (kan ikke huske model) har undersøgt det, og det ser ud til at gfx er for lille. har i erfaring med dette spil, og er det godt nok så tungt at køre?
    mvh den gamle far :whistling:

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • hej alle


    min søn har købt assassin's creed unity, men det lagger helt vildt. han har et gtx660 grafikkort, og 8 gb ram og en 8 kernet amd cpu (kan ikke huske model) har undersøgt det, og det ser ud til at gfx er for lille. har i erfaring med dette spil, og er det godt nok så tungt at køre?
    mvh den gamle far :whistling:



    Du kommer aldrig til at køre det spil ordentlig. Unity er uoptimeret, utallige glitches og mange crash problemer.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvad Jesper siger er desværre meget sandt lige nu - Ubisoft har lavet en virkelig, virkelig dårlig port af spillet. Jeg ville under alle omstændigheder vente til juleudsalget (og håbe en af e-tailers såsom GreenManGaming har en discount på det)


    Ubisoft - BURDE - have patches ude til omkring juletiden hvis vi er heldige. Venter selv på at det er købet værd. Og nej - din vens 660GTX er absolut ikke for lille til at køre spillet. (Måske på de højeste indstillinger, men absolut ikke køre det på et komfortabelt niveau)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ja han har desværre købt det allerede :( har lige prøvet spillet nu, det er også langsom inde i menu'en. musen er forsinket når den bevæges. synes ikke det ligner et grafik problem


    så i mener ikke at han skal smide knap 3000kr ud til et msi r9 290x ?

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • ja han har desværre købt det allerede :( har lige prøvet spillet nu, det er også langsom inde i menu'en. musen er forsinket når den bevæges. synes ikke det ligner et grafik problem


    så i mener ikke at han skal smide knap 3000kr ud til et msi r9 290x ?


    Nej - ikke hvis det er med henblik på at køre det omtalte spil.


    Jeg undres over at man overhovedet kan smide noget sådant bras på gaden. Måske der er en bagtanke ved det, for det virker helt besynderligt. De må da have prøvet at køre spillet på en OK Pc, inden de smed det på gaden. Jeg forstår det ikke!

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Ja lad endelig være med at smide flere penge ud efter det.


    Har knægten købt det over EA's Origin butik? Mener I kan få det refunderet indenfor et tidsrum hvis I vil - Så kan han i det mindste bruge pengene på et andet spil i mellem tiden.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • nej han købte det online på U-play, ved ikke om der er returret hos dem. men kender jeg min søn ret, venter han gerne på at de får det lavet :9xo

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Ubisoft er virkelig kørende for tiden.


    [Blocked Image: https://i.imgur.com/Q3OjVSu.gif]


    Og folk troede at det ikke kunne blive værre end EA.... Desværre var det ikke sandt :rolleyes:

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().

  • spillet er lavet til konsol og ikke pc, plus ubisoft følte sig "presset" til at lancere spillet før det egentlig var færdig udviklet, hvilket jo siger sig selv at det så næsten kun kan være fyldt med fejl og mangler, ligesom Watch Dogs var...


    vent med at spille det før der er kommet flere opdateringer til det...


    i øvrigt kan man hygge sig med Assassins Creed Rouge imens det fikser Unity :)


    ellers kan man bare kigge på sin fine Notre Dame æske og glæde sig til man for råd til en Xbox One :D