Hvor er det billigst/bedst at købe hardware?

  • Hejsa folkens


    Jeg vil meget gerne høre hvor det er billigst/bedst at købe hardware.


    Jeg kender en side der hedder http://www.edbpriser.dk - pricerunner inden for elektronik. Er der andre gode?
    Kender i et rigtig billigst sted?
    Har i nogle gode/dårlige erfaring med at købe hardware fra et bestemt sted?


    Skriv gerne hvor i har købt hardware fra - Hvorfor? Er i tilfredse? Har i fortrudt? Osv...

    Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | MSI Z97 GAMING 5 | Intel Core i7-4770K | G.Skill TridentX 16GB | Sapphire R9 290 Tri-x | 2 * Seagate Barracuda 1 TB | Crucial SSD MX100 256GB | Noctua NH-U14S.
    Steel Series Ikari Laser Mouse | Apple Wireless Keyboard | Apple Magic Trackpad | Apple 27" Cinema Display | Wacom Bamboo Capture.

  • Jamen, jamen... EDBPriser er jo en datascraper, som henter hardware priser fra mange forskellige sider, så i princippet behøver du ikke absolut andre :) En god ting, når du handler HW online er, at du lige tjekker en given sides ris/ros på Trustpilot eller lignende :)

  • Ja edbpriser viser jo netop den billigste pris for hvert produkt - hvilket sted det er, varierer meget.


    Komplett, Proshop og ComputerSalg er vist fine, jeg har i hvert fald købt fra dem uden problemer :)

  • Okay, tak :)

    Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | MSI Z97 GAMING 5 | Intel Core i7-4770K | G.Skill TridentX 16GB | Sapphire R9 290 Tri-x | 2 * Seagate Barracuda 1 TB | Crucial SSD MX100 256GB | Noctua NH-U14S.
    Steel Series Ikari Laser Mouse | Apple Wireless Keyboard | Apple Magic Trackpad | Apple 27" Cinema Display | Wacom Bamboo Capture.

  • Proshop.dk har givet mig, og en enkelt ven problemer. Hævede f.eks. pengene, uden at sende varene.


    bjtrading.dk et godt sted, når de kan levere varen.... Nogle gange er ting som står som på lager, ikke på lager, og det er helt normalt de ikke sender varen samme dag, eller dagen efter - Med mindre man har betalt 10kr. ekstra.... Nåe ja.. Og hvis der står varen ikke er på lager men er på fjernlager, eller ligende(Længere leveringstid end normalt)... Så betyder det tit, at det kan de ikke skaffe...


    Computersalg.dk er gode, jeg har intet at udsætte på dem endnu:-)


    Dustin.dk du kan købe på afbetaling, men de er dyre - Ellers ingen problemer.


    Compumail.dk er et godt sted, dog har jeg haft problemer med nogle af deres demo vare - Har ikke turde købe demo vare fra dem i lang tid.


    Komplett.dk er lidt dyre, men ellers normalt ok. Jeg har oplevet de satte en masse harddiske til salg billigt, vi var 3 der straks købte dem(Uafhængigt af hindanden), og fik en kvittering - Men senere fik vi at vide harddiskene var blevet solgt til anden side.... Og efter som deres lagersystem fjerner varen ved salg(Hvilket også virkede fint den dag), så var det kort sagt fusk... I dag er deres lagervare lige så dyre som nyt normalt, kun på det norske site finder man de gode tilbud indimellem, og man kan ikke bestille fra det Norske site.


    Pixelmania har et meget dårligt ry, men jeg har ikke haft problemer endnu - Dog handler jeg der helst ikke, på grund af deres ry..

  • Tak for grundigt svar Dnope ;D

    Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | MSI Z97 GAMING 5 | Intel Core i7-4770K | G.Skill TridentX 16GB | Sapphire R9 290 Tri-x | 2 * Seagate Barracuda 1 TB | Crucial SSD MX100 256GB | Noctua NH-U14S.
    Steel Series Ikari Laser Mouse | Apple Wireless Keyboard | Apple Magic Trackpad | Apple 27" Cinema Display | Wacom Bamboo Capture.

  • BJ-Trading: Ofte de billigste, men kan ud fra personlige erfaringer tilslutte mig hvad Dnope nævner.


    Sikkenemt.dk: Ok og fin service. Deres chat er åben stortset hele døgnet på hverdage. 08-22.


    Komplett.dk: Ikke så konkurrencedygtige på prisen, men deres service er i top. Desuden 45 dages fuld og gratis returret. Og indimellem kører de nogle gode tilbudskampagner på blandt andet hardware. Jeg fik mit grafikkort og mine ram til 20% rabat f.eks.

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X