Test af Gigabyte Z87X-UD5H

• Sidste skud på Z87 stammen, før vi begynder at kigge nærmere på Z97 chipsettet, er lidt af et bæst. Det kommer fra Gigabyte og er navngivet Z87X-UD5H. Lige så snart Gigabyte sætter et \"X\" i deres produktnavn, ved man, at der kommer en bundsolid performance med samt nogle fede features til overclocking. Så se med i vores sidste Z87 bundkort test!

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1960/large_front.png]

Læs Test af Gigabyte Z87X-UD5H

• Fed gennemgang af fedt bundkort. Absolut, men du må altså se at få omtalt de vinklede SATA stik som 90 grader og ikke 45 grader (du lavede samme fejl i et andet bundkort for to dage siden), og så er der altså ikke HDMI indgange, men udgange.

Jeg er noget uenig med dig om de mange SATA porte - jeg ÆLSKER mange porte! Tror også at du glemte at nævne den røde USB3 header ved 24 pin ATX stikket. 10 USB3 porte, Wow og så vidt jeg kunne se på æsken, med en slags sikringer i hver eneste af dem.

Mit nuværende bundkort er et GigaByte og mit næste bliver det også!

Glæder mig til at se Z97 bundkort anmeldelser.

• Ja, det er jeg også blevet informeret om på Youtube - det er ganske almindelige brainfarts der har spillet ind her - det beklager jeg :oops:

Som sagt ser jeg det heller ikke som en dårlig ting, at der er så mange SATA porte - bare at de færreste får brug for dem. Så det er bestemt ikke noget der trækker ned i scoren :) Men tror nu nok jeg får nævnt USB 3.0 headeren ved 24pin ATX stikket :-)

Det kan du også roligt glæde dig til - og vi har intet mindre end 3 stk. på vej, når NDA udløber :D :thumbsup:

Ret fedt design, og personligt kunne jeg godt nøjes med Z87

Der er heller ikke den store forskel på Z87 og Z97. Selvfølgelig er der nogle nye tilføjede egenskaber, men dem må jeg jo ikke komme nærmere ind på ;) Men tror det er de færreste forbrugere der reelt set får brug for de features :-)

Jeg må også sige, at jeg er blevet lidt forelsket i det board der :) Fed anmeldelse i øvrigt, Kennød :D

Det er virkelig også et fedt bundkort! Er selv ret solgt 8|