Test af Low-end grafikkort round-up video review

  • Så er Tweak.dk igen på pletten med en videoanmeldelse. Denne gang er det intet mindre end en 6-i-1 anmeldelse. Nemlig af en hel flok low-end grafikkort. Der er tale om Sapphire Radeon R7 240 BOOST 2GB, Palit GeForce GT 630 1GB, MSI Radeon R7 250 OC Edition 1GB, Gainward GeForce GT 640 1GB, Powercolor Radeon R7 250X AXR7 1GB og Palit GeForce GTX 650 1GB. Der er altså nok at tage fat i, så se med og bliv klogere.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1943/large_front.png]


    Se vores gennemgang af Low-end grafikkort round-up

  • Super video! Har ikke så meget andet af sige, da jeg allerede har lagt en kommentar på vidoen.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Super video! Har ikke så meget andet af sige, da jeg allerede har lagt en kommentar på vidoen.


    Tusinde tak! Jeg har også smidt et svar til din kommentar på videoen - Og mange tak for rosen der :cheers:


    Pissefed video, Kenneth!! Du kæmper en brav kamp for ikke at kløjes i alle de mange tal ;-)
    Men sikke et arbejde for de små lowend kort :-P


    Igen tusinde tak! Ja, det var noget af en kamp, at holde styr på alle disse tal, og ikke få dem blandet sammen i én stor pærevælling. Men det gik vist nogenlunde :P Og ja, det var et ALT for stort arbejde, til sådan nogle kort. Men man må jo tage det sure med det søde :-) :cheers:

  • Ja fin video! God gennemgang af de forskellige kort. Og gode kommentarer og holdninger.
    Er det generelt at AMD giver mere grafikkort for pengene hvis vi tager prisklasser 0-500 kr, 500-750 kr og 750 1000 kr?
    Og er det generelt at AMD kort har bedre blæsere?


    Har endnu ikke fundet den skrevne artikel med testresultaterne, men håber at alle 6 kort er med så jeg kan sammenligne og sammenholde med priser.

  • Ja fin video! God gennemgang af de forskellige kort. Og gode kommentarer og holdninger.
    Er det generelt at AMD giver mere grafikkort for pengene hvis vi tager prisklasser 0-500 kr, 500-750 kr og 750 1000 kr?
    Og er det generelt at AMD kort har bedre blæsere?


    Har endnu ikke fundet den skrevne artikel med testresultaterne, men håber at alle 6 kort er med så jeg kan sammenligne og sammenholde med priser.


    Tusinde tak! Det varmer med alle de roser! :cheers:


    Fra 0-1000kr klassen er det nok generelt AMD der giver bedst performance, ja, og bedst køleevne pga. en bedre køleløsning. Men dog er der selvfølgelig også mange andre producenter af de helt low-end NVIDIA kort, end blot Palit og Gainward. Så om der er nogen af dem, der tilbyder bedre køleløsninger skal jeg ikke kunne sige :-)


    Mht. at du ikke har kunnet finde det skrevne, så har du da lige kommenteret på det? :$ Du skal blot kigge lige ovenover kommentarboksen, hvor der så er navigering til diverse tests osv. :9xo


    Edit; Kan du stadig ikke finde den, så får du lige et link her; http://www.tweak.dk/review/Low…-up_video_review/1943/1/1