Fik lige en tanke ...Trådens navn " Battlefield 1942 Vietnam " .... HeHe...
Kender ikke spillet, men glæder mig til Battlefield Vietnam
har nu spillet det lidt "hos en ven" ..... det er fedt, og kan bedre li det end bf1942, men ang det med grafikken, synes jeg at det ligner en finpudsning.... og der kommer nok os nogle patches eftersom at der er en del meget irriterende fejl som kampvognen der lige pludselig går i spin og smadre ind i alt indtil den explodere.... men fedt spil, skal bare rettes nogle ting :camp:
hej hej !!
Ville bare lige sige i har noget at glæde jer til...det spil er for fedt..på alle måder!!!...jeg kunne desværre ikke vente til der bliv udgivet....så jeg fik fat i det fra 1 uge siden
Yup, og det er så dejligt at skrive et kendt forum om at man har pirat... Forbered dig på en bøde...
Shit der blev jeg sku busted!!!........eller næsten..det er nemlig slette igen....da jeg får der org. med posten i morgen..... ser jeg ingen grund til at have det andet også..
man skal jo spille online og det kan man jo ikke med warez spil
Heh, men lidt skræmt blev du da? Det burde du ihvertfald blive...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Hehe
Så er review på IGN, der er vist nogle bugs (som sædvanligt) http://pc.ign.com/articles/499/499490p1.html
Email jeg sendte til BOOMTOWN i går .. og fik retur i dag ... God responce-time IMO.
BF Vietnam udkommer i dag onsdag kl. 23.59 - og kan der købes på cafeerne.
Hvis du har forudbestilt det i online shoppen, så komme de med posten i morgen torsdag.
Mvh
Axeltorv 1-3
1609 Købenahvn V
Tlf. 33 32 10 32
Mobil 21 74 17 89
Fax 33 32 10 99
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, March 16, 2004 4:39 PM
Subject: Battlfield 1942 : Vietnam - Afhentning
Hvis man har forudbestilt BF Vietnam kan man så afhente det torsdag den 18/3 ?... Eller måske endda Tirsdag 17/3 ?
Hvis det skal sendes... Hvornår sender i det så nu når man har forudbestilt et eksemplar ?
Mvh
Jacob Christiansen
aaaahhhhhhhh come on...... En lille fejl.....
QuoteOprindeligt indlæg af søndergård
aaaahhhhhhhh come on...... En lille fejl.....
HeHe... Jaaa... Men fy fy ... BF-fan eller CS-fan ?
Ej, skal nok være søøøøød...
Ja tror efterhånden det er gået op for folk at der ikke skal være warez på tweak.dk
Fair nok!!!
men kan kun sige jeg glæder mig til at spille over nettet fra i morgen af.
AI en i Bf vietnam stinker sku lidt..desværre
HeHe... Jaaa... Men fy fy ... BF-fan eller CS-fan ?
Ej, skal nok være søøøøød...
Alle har haft deres CS periode, og jeg har også haft min... Dog afskyer det det efterhånden, og er meget mere intersseret i spil som BF.... Damn jeg glæder mig til ved 15 tiden! Der kommer jeg hjem og så SKAL BFV ligge i min postkasse! Jeg har lavet masser af homework forud, for at få tid til at game
grafik er vel ikke alt det jeg mener er at hvis gamplay er i top :camp: .så kan jeg godt leve med en grafik der er lidt over middel.
og jo det har også lidt med min maskine at gøre at jeg er vandt til det
Er det stadig kun multiplayer??? Eller er der kommet singleplayer missioner... og ikk ligesom sidst hvor det mindede om en bot-match :o/
Der har hele tiden været single-player.... hver eneste bane er jo som en singleplayer mission, hvilket så er dem man spiller i multiplayer senere...
QuoteOprindeligt indlæg af søndergård
Alle har haft deres CS periode, og jeg har også haft min... Dog afskyer det det efterhånden, og er meget mere intersseret i spil som BF.... Damn jeg glæder mig til ved 15 tiden! Der kommer jeg hjem og så SKAL BFV ligge i min postkasse! Jeg har lavet masser af homework forud, for at få tid til at game
Yeah... Tror vi alle har været der engang.
Glæder mig også... Har fri om lidt.
QuoteOprindeligt indlæg af Red_ninja
hej hej !!
Ville bare lige sige i har noget at glæde jer til...det spil er for fedt..på alle måder!!!...jeg kunne desværre ikke vente til der bliv udgivet....så jeg fik fat i det fra 1 uge siden
Ja ud over at bryde forumets regler og være idiot... så er du også skyldig i at lyve om warez du ikke engang har....
Dit indlæg er skrevet den 17 og her påstår du at du har haft spillet i en uge (7dage)..... men virkeligheden er at spillet først bliv udgivet som warez den 12 alså for 5 dage siden....
2004-03-12_BattleField:_Vietnam_(c)_Electronic_Arts_131x15_MB_RAZOR1911
Fed7haS
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Fed7haS
Ja ud over at bryde forumets regler og være idiot... så er du også skyldig i at lyve om warez du ikke engang har....
Dit indlæg er skrevet den 17 og her påstår du at du har haft spillet i en uge (7dage)..... men virkeligheden er at spillet først bliv udgivet som warez den 12
alså for 5 dage siden....
2004-03-12_BattleField:_Vietnam_(c)_Electronic_Arts_131x15_MB_RAZOR1911
Fed7haS
Av, det må gøre ondt...
Men NICE game... Har lige siddet og gamet det en times tid. Ingen tvivl om der er nogle ting der skal rettes, bl.a mit grafikkort, men det kommer vel snart...