Indlæg af jingels

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kunne tyde på at dit lydkort giver nogle problemer når det skal håndtere arbejde med lyd fra to forskellige kilder.


    Jeg har ikke lige nogen løsnings forslag andet en prøv og opdatere driverne til kortet. Evt. prøv at afinstallere det og installere det igen med de nyeste drivere.


    Ok jeg prøver lige at slette driverne og updatere dem... kan se der er kommet en ny version

    Hej tweakers...


    Jeg har et stort problem med mit system....


    Hvis jeg fx. spiller og så sætte noget lyd eller film til at køre i baggrunden crasher den med det samme. Somregl går skærmen bare sort. Og det er ligeså snart jeg tænder for wma. Hvis jeg ik spiller sker det ik. Engang imellem sker det os bare ved at jeg spiller uden andet åbent.. temperatur ser fint ud på både cpu og grafikkort... er der nogen der ved hvad der kan være galt her?


    Forresten så har jeg kørt prime i fleretimer uden at der har været nogen fejl... Kan køre prime sammen med en film os.. Men lige så snart at jeg spiller os! går det galt

    Hey folkens...


    Har idag siddet og leget lidt med at OC mit system... men har ik rigtig kunne finde et stabilt punkt... så for sjov satte jeg min pc til stock speed... med vcore på auto.. jeg kørte så en gang orthos 2004 + høj qualitet film og en gang wow med alt på max... men den gik squ i sort alligevel ;/... har nu prøvet at ændre en del ting fx vcore sat til stock osv... men intet hjælper.. er der nogen der har fif til hvordan jeg kan fejlfinde problemet?

    Hey gutter...


    Er igang med at få ocet min puter. Og er lidt i tvil om hvad jeg skal gøre nu....


    Jeg har ramt en mur på 355x9.0 ved stock vcore. Hæver jeg den til 360mhz blir den ustabil efter en tur i orthos..... mine ram køre jeg med 1:1 og ved 2.1v. FSB er på auto samt mch og ich. Har disabled hyper path og andre lignede ting som sku kunne forhindre en højere oc. Har en scythe infi til at køle . Men hva burde jeg lægge ud med når jeg skal til at hæve for volten? ville gerne op og se om jeg ku nå en 2-400 mhz mer jo :) burde jeg hæve mch? eller ? ku bare godt tænke mig at vide en fremgangs måde når man skal til at hæve for kraftværket, da jeg har lidt nøjer over at brænde hele hutten af.


    Håber i kan gi noget go indlæring...


    :)

    Hey folkens...


    Fik bygget mig denne pc for et par måneder siden, og har konstant haft nogle problemer, med bla. sort skærm eller genstart.


    Jeg har så fået købt mig en corsair HX620w, da det måske ku være min gamle psu der ikke kunne klare det. Men efter lidt tid i et spil med en musikvideo kørende i baggrunden, går den stadig i sort skærm nogen gange, ik vildt tit men det sker stadig nogle gange om dagen. lyden spiller forresten stadig normalt videre. Tænkte på om det ku være pci frekvensen der skulle hæves fra 90 til 100 måske? men ved ik om det er noget man burde gøre.


    Hvis der os er nogen der kender til volten til NB og de andre instillinger i bios på netop det bundkort jeg har må i gerne poste.


    Vil rigtig gerne igang med at OC, men synes ik det er smart før den er stabil ved stock.


    På forhånd mange tak

    Hej rushere...


    Kunne godt tænke mig at høre om hvilke programmer i bruger mod virus,trojans og keyloggers?
    Da jeg gerne vil ha noget go sikkerhed på min pc, kunne jeg godt bruge nogen råd..


    På forhånd tak..

    Tak for infoen :) phew!


    Lige et lille off-topic... FSB:DRAM skal være 1:1 for mest optimale settings ik? altså ram skal køre med samme hastighed som FSB?

    Hey gutter....


    Er lidt i tvil om min cpu får nok føde.... i bios og via cpu-z står der at den får 1.304, max hopper den op på 1312. Problemet er at fra fabrikken skal den ha 1325 og det har jeg os sat den til i bios.


    Har lige købt en corsair HX620w så den burde ik være problemet. Kan det være defekt mobo eller?


    har slået speedstepping fra os.

    Tænkte på om det kan betale sig at gå fra 32bit udgaven til 64bit... og om man overhoved kan få 64bit i dansk? på edbpriser kunne jeg kun se engelsk norsk og svensk... har en E6600 cpu som jo er 64bit...


    Er lidt forvirret....

    Ved ikke om i er klar over det, men der findes et program der hedder wowaceupdater.... det gir en liste over alle ace2 baseret mods du har installeret og dem som er tilgængelige.... Det goe ved programmet er os at du kan installere/afinstallere via programmet og update det der fra.... programmet gør det hele selv..... Ace2 addons har stortset alle typer addons man kan finde (næsten). Der står også beskrivelser af dem osv. Så hvis i er trætte af den tid man skal bruge til at update sine addons efter en patch, eller bare ha nogle bugfixes kan jeg anbefalde wowaceupdater... har brugt det lige siden patch 1.8 tror jeg :)


    link : http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=178751


    frame.net 2.0 er en skal man dog ha installeret

    har nu spillet det lidt "hos en ven" :T ..... det er fedt, og kan bedre li det end bf1942, men ang det med grafikken, synes jeg at det ligner en finpudsning.... og der kommer nok os nogle patches eftersom at der er en del meget irriterende fejl som kampvognen der lige pludselig går i spin og smadre ind i alt indtil den explodere.... men fedt spil, skal bare rettes nogle ting :camp:

    hehe ja han er en tumpe... men dem skal der vel os være plads til =).... men ingen der har nogen ideer... det skete ved at han ville ændre sit workgroup navn ...

    davs .... en af mine venner sidder først ved logon screen i windows xp og kan ikke komme ind da han har kommet til at gi den en kode som han ikke kan huske... mit spørgsmål er... hvordan er det man ændre den eller slår den fra ude fra logon screenen af.... på forhånd tak

    Tror nu nok det skal blive et hit.... men filmen er ikke baseret på spillene... og det er heller ikke derfra de har fået iden...... der er skabt en del aliens vs predator seireblade... har et par stykker af dem, og de er ret så gamle... og som instructøren siger i behind the scenes så kommer det os lidt fra predator 2.. da danny glover er inde i rumskibet til sidst, hvor man ser et alien kranium på væggen....