Battlefield 1942 Vietnam

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Av, det må gøre ondt... :))


    Men NICE game... Har lige siddet og gamet det en times tid. Ingen tvivl om der er nogle ting der skal rettes, bl.a mit grafikkort, men det kommer vel snart... :))


    Lyder godt, har de fået rettet det lag der er når der er mange køretøjer på skærmen samtidig? læste at det var en af problemerne i beta'testen.... årrrh surt at jeg først får mulighed for at købe det på Mandag...hehe

  • Jeg har lige købt det i dag... og jeg må indrømme at ikke er inponeret.... men det er nu mest fordi jeg syndes det lagger totalt vildt.... jeg forstår ikke hvorfor men det virkere slemmere end i DC.... og gør det næsten umuligt at spille...


    Det sjove er at ligemeget hvor meget jeg skruer ned for GFXen så bliver det ikke bedre... selv i 800x600 16bit med alt i bund lagger det stadigt vildt....


    Fed7haS

  • Du skal lukke ALLE programmer ned, som der køre i baggrunden! Det lagger overhovedet ikke ho mig, jeg synes bare det er et herre fedt spil! :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Lyder godt, har de fået rettet det lag der er når der er mange køretøjer på skærmen samtidig? læste at det var en af problemerne i beta'testen.... årrrh surt at jeg først får mulighed for at købe det på Mandag...hehe


    Det virker helt fint her ... :clap:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Du skal lukke ALLE programmer ned, som der køre i baggrunden! Det lagger overhovedet ikke ho mig, jeg synes bare det er et herre fedt spil! :T


    Virker også fint her. :clap:


    Fed7haS .... Hvis det lagger i DC eller BFV på din computer, så er der sgu noget galt .... Med computeren eller dvs. rettere indstillingerne eller noget... Kan jo ikke være rigtigt det lagger på din, men ikke min ... ;)

  • Problemet er at mit system ikke lagger i DC.... men for fanden det lagger i BFV.....


    Det er ikke så meget når jeg rander rundt udenfor og der er fly osv... det lagger heller ikke når jeg flyver... men i nærkamp og inde i huse... MEGA lagout!! :(


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Problemet er at mit system ikke lagger i DC.... men for fanden det lagger i BFV.....


    Det er ikke så meget når jeg rander rundt udenfor og der er fly osv... det lagger heller ikke når jeg flyver... men i nærkamp og inde i huse... MEGA lagout!! :(


    Fed7haS


    Hmm... Very strange, men der kommer jo nok en update der retter et par småting hist og her.


    Syntes dog ikke selv der indtil videre var nogle grove fejl ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Er det stadig kun multiplayer??? Eller er der kommet singleplayer missioner... og ikk ligesom sidst hvor det mindede om en bot-match :o/


    Og jeg mener ikke det der med at nu skal man dræbe x antal fjendes osv... Ligesom UT2003 single var...


    Mener noget der minder mere om quests... Ligesom i Half-Life osv... Noget med en god historie og en handling..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Og jeg mener ikke det der med at nu skal man dræbe x antal fjendes osv... Ligesom UT2003 single var...


    Mener noget der minder mere om quests... Ligesom i Half-Life osv... Noget med en god historie og en handling..


    Nej det er der ikke, det går ud på at dræbe så mange som muligt ligesom sidst. .(Hvis jeg altså ikke har misforstået en masse anmeldelser af spillet)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Her?


    Prøver ... Ellers må jeg jo til at lave en Image-fil så jeg slipper for det CD-vås.


    Prøvede i går med en fra GameCopyWorld, men den virkede ikke som den skulle ... Typisk ... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Jaa, jeg syntes at gamecopyworld er skod, det er ikke hvergang at den gider at starte downloadet, eller også er det bare mig ?(


    Tja.. Virker somregl her ... Minder faktisk meget om Windows.. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Grillrotten, har du scannet cden med ClonyXXL for at se hvilken kopisikring der er på ?


    Næ... Plejer at gætte mig til det, men prøvede lige...


    SafeDisc 2.9....


    Alkohol-120 skriver at den laver læsefejl, men er i gang med et image .... Tvivler bare på det virker ... ;)


    Men tak for tippet ... Gør det lidt hurtigere en anden gang. ;)