Hjælp til byg selv pc

  • et 770 spild af penge. nu må du lige stoppe. det er øregas af væreste skuffe. Hvis man ikke gider at eje AMD så er det på ingen måde spild af penge at betale lidt mere. for driver som virker.


    Til 2800,- er det spild af penge. Man kan få et 7970 til 1900,- og det er stort set lige så hurtigt. Nvidia er på vej med et prisfald netop fordi AMD lige har skåret priserne ind til benet, så det er bare et dumt tidspunkt at købe Nvidia på.


    det er ikke alle der kan finde ud af overcloke. et asus maximus VI Hero du kan ikke få noget bedre til den pris fra asus! ps hvis du ikke kan lide hardware så smut!? :huh:


    Jeg kan godt lide hardware, men der er ikke nogen grund til at spilde penge på for dyr hardware i stedet for at finde et godt køb.

  • det er ikke alle der kan finde ud af overcloke. et asus maximus VI Hero du kan ikke få noget bedre til den pris fra asus! ps hvis du ikke kan lide hardware så smut!? :huh:

    Jeg synes da bare du bør være glad for han nævner steder hvor du kan spare penge. Siden det ikke lyder til du har gang i det hårdeste programmering er en i7 4770 overkill, hvis du spørger mig. 16 GB RAM er også lige i overkanten - medmindre du bruger programmer, der kan udnytte dette.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13


  • der skal kun være computer og den skal bruges til high end gaming og programmering


    Den PC du har kik på er et rigtigt dårligt valg, alt for dyr i forhold til den hastighed du får.


    Et forslag kunne være:


    http://www.mm-vision.dk/produk…arenr=99153&type=pcsystem
    Vælg den med Samsung 840 EVO 250GB SSD, og selvfølge windows 8.

  • et 770 spild af penge. nu må du lige stoppe. det er øregas af væreste skuffe. Hvis man ikke gider at eje AMD så er det på ingen måde spild af penge at betale lidt mere. for driver som virker.

    Ville vente oå nvidia`s modsvar til Amd`s prisnedsættelser af 7970 + lanceringen af r9-280x, for er enig med Sakkura i at det er svært at forsvare et 770 til 2800 kr. når man tager prisen på 7970 til <2000 kr i betragtning.


    Mht. driver er der sgu ikke nogen forskel til Nvidia`s favør mere ( og har ikke været der i lang tid med mindre der snakkes SLI vs CF løsninger) ( var der ikke også noget med en Nvidia driver for ikke så længe siden, der ligefrem dræbte kort :-( )

  • 2 SSD harddiske istedet for noget sli, og ja vent lidt på både amd og nvidia begynder med de nye serier, så falder priserne igen. (og snak ordenligt herinde tak) har selv kun 1 lille SSD hdd hvor jeg kun har plads til lige at køre win7 fra, og 1 mere til spil og de vigtigste programmer, kan jeg kun sige vil give en masse ydelse direkte.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • ^Den computer er et markant værre valg, da den har en dårlig strømforsyning.

    Hvilket kan klares ved at bruge de ekstra 399,- de skal have for at smide en Seasonic i :$

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.