3-4 pers co-op spil

  • Jeg skal til Lan fre 27 med 2 kammerater. Vi plejer at gøre det 2-3 gange årligt. Og syntes efterhånden at vi er randt tør for co-op spil ved ikke om valget er blevet mindre eller der bare ikke er nogen der er værd at spille, se nu bare på det nye lost planet 3 det er uden co-op, hvilket er pisse ærgerlig da 2'eren var vildt godt i co-op.


    Så mit spørgsmål er om i har nogen gode valg af spil med 3-4 co-op i. (Diablo 3 er udelukket)
    Det må gerne være MMO skal bare være free to plan. Men er åben for alt fps/strategi spil

  • Payday 2 er et sjovt co-op spil, fungere lidt på samme måde som L4D.
    Kan se du har udelukket D3, men hvis du er fan af D2, så skulle i tage og prøve Path of Exile! Det er free 2 play, så der er næsten ikke nogen undskyldning for ikke at prøve det.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Payday 2 er et sjovt co-op spil, fungere lidt på samme måde som L4D.
    Kan se du har udelukket D3, men hvis du er fan af D2, så skulle i tage og prøve Path of Exile! Det er free 2 play, så der er næsten ikke nogen undskyldning for ikke at prøve det.

    Jeg har forslået Payday 2, og path of exile. Men det faldt ikke i god jord. Vi er blevet enige om at spille torchlight 2 som ingen af os har prøvet. Og kom afveksling surpreme commander 2 (måske)..


    Men tak for buddene :-)

  • Sanctum 2
    Chivalry
    War of the Roses
    Guns of Icarus


    For at nævne et par stykker - De tre sidste er så mod andre spillere. Ellers kan I jo kigge på http://www.co-optimus.com/

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Der er jo altid league of legends :-) det kan man bruge alt for meget tid på.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hva Pokker John jeg tænkte nok det var dig! :D

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Starcraft II kan vel prøves? Der er både almindelig 3v3 og 4v4 skirmish + brugerlavede baner, hvis man skulle blive træt af førstnævnte.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3