Smartphone til en som aldrig har ejet en smartphone før.

  • Er så småt ved at havde slidt min gamle telefon op og overvejer kraftig at prøve en smartphone. Jeg er dog slet ikke sikker på de forskellige mærker og kan kun danne mig et blik af venners erfaring og hvad jeg kan læse på nettet.


    Min budget er omkring de 3000 kr(Uden abonnement), kommer meget an på hvad jeg får af features for pengene.




    Den skal bruges til det standard sms/opkald, facebook, kalender, alarm og hvad der nu er standard. Jeg vil gerne have mulighed for at få noget nogenlunde musik,
    da jeg skal bruge den til fitness/løbetur. At den kan klare vilde spil er slet ikke et must, men et at den kan spille et par små spil til at slå rejsetiden ihjel skader aldrig :)
    Kamera har ikke en utrolig stor betydning, men at den kan tage gode billeder er uden tvivl et godt plus.



    Så vidt jeg kan læse så er de fleste Iphone alt for dyr i forhold til hvad de kan, ærlig talt tror jeg slet ikke jeg vil få brug for halvdelen af de features de har. Dog svært at vurdere når så man ikke kan give en ærlig mening, uden at skulle prøve at overbevise om deres telefon er den bedste.


    Jeg har selv set en del på nettet og været lidt interesseret i Sony Xperia Go, da telefonen virker som en man ikke behøver være nervøs for. Størrelsen virker meget passende og ikke for klodset at gå rundt med i lommen. Resistance Støvtæt, vandtæt, ridsesikkert glas, Dimensioner (B x D x H) 60 mm x 10 mm x 111 mm. Virker som rigtig tiltrækkende om glasset er ridsesikkert er jeg dog lidt i tvivl om.



    Dog vil jeg rigtig gerne høre forslag, er Sony Xperia et godt mærke eller skal jeg lede efter andet?


    Spørg endelig hvis jeg har glemt at skrive noget!

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Jeg ville holde mig fra Sony ihvert fald.


    Samsung galaxy s 3 som de andre siger eller en af HTC modellerne.


    Har selv haft HTC Desire og den var virkelig god, har nu SGS 3 og den er også virkelig lækker =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg er også med på SGS3 bølgen.. Har haft galaxy siden 2'eren kom, og de år jeg har siddet med mobilos i hånden, har jeg ikke været skuffet.
    -Som alle andre mobiler, kan man jo altid finde noget.
    Mit problem med galaxy, er at man ikke kan slå ordbogen til og fra når man sidder og skriver, uden lige at skulle hoppe ind i instillinger (som der er en knap til) .
    Dette har jeg så ordnet ved bare at købe et andet tastatur. Meget simpelt, men stadig irriterende.
    Har anbf. SGS3 til alle som har spurgt, og der har ikke været nogen sure miner fra hverken mor, pap-mor, eller gammelfar, som ellers også bruger den en del.
    -De har dog alle også fået et andet tastatur.
    SGS2 er også meget tilfredsstillende, især efter den nye opdatering. Dog har den fået opdateret tastaturet til den samme på SGS3, men ellers kører den nu godt.
    Så vil du spare lidt, så køb 2'eren.
    Vil du ha det nyeste, med en lidt større skærm, så nap 3'eren.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb