leder efter post beep højtaler

  • Jeg kan ikke påstå at jeg kender til nogen steder i dk hvor du kan købe sådan en højttaler, men du kan vel bestille en billigt på ebay eller dealextreme.
    Det tager selvfølgelig noget tid før den kommer, men det er jo heller ikke noget som er bydende nødvendigt at have i en computer.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Hvis det ikke er muligt at købe en her i DK, så må der da være et sted her i Europa man kan få fat i sådan en.
    Det vil bare være rart at have sådan en hvis der skulle opstå problemer med computeren.

  • De små der følger da oftere med bundkortet end med kabinettet, gør de ikke? Har du ikke en gammel PC stående, du kan pille den ud af? :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Skal da lige se efter om der ligger noget i gemmerne, ellers er jeg da sikker på at du kan finde en gratis (eller tæt på) gennem køb/salgs sektionen.


    /ask

  • Alternativt kan du prøve at ringe den nærmeste PC reparatør/forhandler. Vi har en i Aalborg der er rigtig god til at gemme alle mulige gamle og mystiske kabler. ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har desværre ikke en gamle computer med sådan en.
    Er der ingen der kan linke til et sted hvor sådan en kan købes? :9xo

    Jeg har kigget lidt rundt her og der på de elektronik sider jeg kender, men kan sgu ikke lige finde sådan en..

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB