Hvor mange sidder klar til Diablo 3 start til midnat?

  • Hvem af jer spiller så D3 endnu?


    Jeg blev så skuffet over wow stilen og nerfs. Så har ikke rørt spillet i 2 uger nu.


    Samme her, efter nerf faldt min damage fra 50k til 30k, jeg havde 500k gold da de nerfede det, overhovedet ikke nok til at købe nyt gear.
    Prøvede så at komme lidt længere (Act 3 Inferno), døde én gang 3 shot, og fik en 6k repair bill, mens mobs dropper 200g stykket.


    Blizzard har ødelagt Diablo 3 for mange.


  • Samme her, efter nerf faldt min damage fra 50k til 30k, jeg havde 500k gold da de nerfede det, overhovedet ikke nok til at købe nyt gear.
    Prøvede så at komme lidt længere (Act 3 Inferno), døde én gang 3 shot, og fik en 6k repair bill, mens mobs dropper 200g stykket.


    Blizzard har ødelagt Diablo 3 for mange.


    Syns også hurtigt det blev kedeligt. Når du er blevet lvl 60, er det jo endeløs ensformigt farm. Og med de forskellige kombinationer af meget trælse skills som champs/elites kan have + repair bill der er helt i vejret, går luften godt nok hurtigt af ballonen. Havde der været nogle flere acts med en mulighed for at påvirke historien bare en lille smule ville det være noget andet.

  • Nope, må erkende at jeg også er stoppet. Spillet virkede simpelthen bare for ensformigt og uden følelsen af at blive belønnet eller lave fremskridt. Endte med lidt ligesom i wow bare at grinde gear denne gang dog uden noget egentlig grund, da der jo ikke er hverken raids eller pvp (endnu).


    Tror lidt blizzard har gået for meget efter deres wow publikum og glemt at ikke alle synes wow modellen er fantastisk.

  • Syns også hurtigt det blev kedeligt. Når du er blevet lvl 60, er det jo endeløs ensformigt farm. Og med de forskellige kombinationer af meget trælse skills som champs/elites kan have + repair bill der er helt i vejret, går luften godt nok hurtigt af ballonen. Havde der været nogle flere acts med en mulighed for at påvirke historien bare en lille smule ville det være noget andet.

    Synes det er imponerende at du nåede lvl 60 før det gik op for dig at det er det samme igen og igen :P


    Stoppede da min DH nåede lvl 34.. så synes jeg lige som at jeg havde prøvet det før..

  • Synes det er imponerende at du nåede lvl 60 før det gik op for dig at det er det samme igen og igen :P


    Stoppede da min DH nåede lvl 34.. så synes jeg lige som at jeg havde prøvet det før..


    Har bare tæsket rundt i d2 i jeg ved ikke hvor mange timer, uden det blev kedeligt... Det formår d3 bare ikke, af den ene eller anden grund.


    Hvis du stoppede i lvl 34, har du godt nok ikke været ret meget igennem..


  • Hvis du stoppede i lvl 34, har du godt nok ikke været ret meget igennem..


    Du mener vel teknisk alt indhold - man starter jo "bare" forfra med sværere mobs. Det kan ikke rigtigt fortolkes som "en hel del indhold" imo.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Dette er mit første Diablo og jeg kan nu godt lide det.. Er heller ikke typen der spiler spil så meget, men er da nået til lvl 15 :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H