Film: Pirates of the Carribean

• Har lige for nylig fået den på DVD. Tror det er 3. gang jeg ser den.

Kan altså ikke lade være med at være imponeret af Johnne Depp. Han er så GENIAL i den film!

Synes filmen er RIGTIG god. Der er så mange fede ting i den film. Desuden er det lang tid siden, man har set en ordentlig pirat film :D

Hvad synes I om filmen?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Se her er jeg 246,3% enig med dig, det er en kanon film, har også på DVD, og har også set den mange gange efterhånden, bliver ved med at være god, og ja Johnny D. er en fed skuespiller...

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

• Så den 2 gange i bio, og har set den engang på DvD .. ska selv ha den snart, også skal den ses igen :clap: :clap: cool cool cool film :D Johnny Depp spiller for cool..

• Hm hvorfor mon det er jeg har det lidt underligt med at skrive heri :]
    Jeg synes ikke den er så god, det kan godt ske den har nogle fede stunts osv., men den formåede altså langtfra at fange mig, synes ikke plottet var noget som kunne fange mig! :)
    Men en af mine venner har den på dvd, så tror jeg vil se den igen, man ved jo aldrig om den bliver bedre med tiden :P

• Kanon fed film, var inde og se den i biografen. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Hun er bare lækker! :D

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Hun er bare lækker! :D

jo tak.. men aaaalt for tynd 8o og piger med vaskebræt er ik godt.. det ser grimt ud.. ad ad ..

Oprindeligt indlæg af OriGiN

jo tak.. men aaaalt for tynd 8o og piger med vaskebræt er ik godt.. det ser grimt ud.. ad ad ..

Hellere for tynd end for tyk.... Hellere muskler end fedt.... Mit motto når det kommer til tøser... :)) ....

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Der må jeg sq give Origin ret.. Tøser med sixpack og større overarme end en selv er ikke lige min opfattelse af charmerende..

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Der må jeg sq give Origin ret.. Tøser med sixpack og større overarme end en selv er ikke lige min opfattelse af charmerende..

HeHe.. Du er bare misundelig... :))