Nyt Apple forum

  • Med dén "logik", skulle vi også have dedikerede fora for HP, Logitech... og Daewoo! :D


    Men for nogle er Apple desværre en religion - så selvfølgelig skal der et dedikeret Apple forum... på forsiden. (...og helst stå øverst... :roller: )

    Vil give dig ret i at det er en religion for nogen.. heldigvis ikke for mig, men ville da være lækkert at få alt Apple relateret samlet på et sted, som vi har med nogen spil... men skid nu hul i det, og bare lad os holde foraet så clean som muligt, synes de nye kategorier ser fine ud, og der er blevet fjernet nogen af de gamle..

  • I får lige også mine 2 cents, om end noget forsinket i forhold til denne diskussion.


    Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se formålet ved et seperat IOS (og for den sags skyld Android) subforum under mobiltelefoner.
    Problemet er at der ikke er nok trafik i mine øjne til mobiltelefoni forummet, til at det giver mening at dele det op.


    Som jeg ser det, skal man først gå i gang med subforums, når man begynder at få for mange tråde i ét forum.
    Det eneste forum som det ser ud til at være en smule overbelastet er hardware og tilbehør og som det er nu er det slet ikke i nærheden af at være et problem.


    Man kan så argumentere for om man vil have et Apple(bemærk her menes ikke IOS under mobiltelefoni) forum som udover at aflaste hardware og tilbehør for Apple relaterede spørgsmål, har det formål at tiltrække, de folk som lader sig fange af Apple navnet.


    Men i mine øjne, vil det være spild af plads, en imac/macbook/mac er trods alt stadigvæk en computer, en iphone er trods alt stadigvæk en mobiltelefon, en ipod er trods alt stadigvæk en mp3 afspiller, altså Apple produkter passer lige så fint ind i de andre forums, som andre leverandørers produkter.


    PS: Pinky, hvis Pulse må få et Daewoo forum, må jeg så få et Mountain Dew forum? prty plz :O

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.