Ny musemåtte?

  • Hejsa


    Sidder og skal have ny musemåtte til min Logitech G9x, men det er længe siden jeg har kigget den vej, så jeg er ikke helt up to date, men har set man kan få dem i stof/gummi/plastic og jeg ved ikke helt hvilket materiale er bedst til min mus, men det jeg ved er at det skal være en SteelSeries måtte.


    Plzz Hjælp


    PS: tak på forhånd :9xo


    M.V.H MCcloud

  • Som #2 nævner er Steelseries et rigtig godt bud. Jeg ville vælge en QcK fra Steelseries. De kommer i mange forskellige størrelser, er billige, kan rulles sammen og er nemme at transportere.

  • Razer er lige kommet med en ny udgave af deres Goliathus musemåtte det ville være mit bud.
    Fås i 2 udgaver Speed og Control i 4 forskellige størrelser så der er 8 versioner og vælge imellem og de er ret holdbare og meget nemme og rulle sammen
    Jeg har harft den gamle version af Goliathus i et år tids nu og jeg har været rigtig glad for min


    http://store.razerzone.com/sto…80400/categoryId.35208900
    http://store.razerzone.com/sto…78800/categoryId.35208900

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nymeister
    SteelSeries QCK heavy <3.


    Ja det er også mit bud, det er virkelig lækkert med sådan en stor måtte, når du først har prøvet det kan du aldrig gå tibage til en lille igen. (nu ingen beskidte tanker her!) :))

  • Bruger osse steelseries Qck heavy, den er fin når den lige er slidt lidt til.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Bruger SteelSeries S&S og den kører på snart 4. år :)


    Har endnu ikke prøvet en måtte, der kunne få mig til at skifte. Man skal bare huske at der ikke ligger sandkort, tobak/aske og andet på den, da det kan slide overfladen, når man kører musen hen over.


    Dette er dog ikke et problem hvis man bare er en smule sanitær ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H