Indlæg af nymeister

    Prøver lige at nasse min brors gamle harddisk med windows 7 på, prøver jeg lige når jeg kommer hjem fra skole, tak!:)

    Jeg kan ikke finde et nummer på selve disken der matcher det du skrev. Imorgen får jeg fat i nummeret på disken og ser.
    Det ligner at firmwaren installeres inde i styresystemet? Derfor kan jeg ikke komme til at installere det.

    Hej. Min computer bluescreenede to gange igår aftes, men så ikke noget på bluescreen andet end "Windows found an unexpected error" og nogle tal og lidt tekst jeg ikke nåede at få fat i.
    Jeg tænkte, det går nok over.
    Men idag gik proceslinjen så væk fra windows og jeg fik en error om at den ikke kunne gemme noget i memory, og da pc'en gik i stå, genstartede jeg compupteren. Da den startede igen var den afsindig langsom og da den kom væk fra bundkort billedet fik jeg denne besked:
    "Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key":
    Så jeg genstartede og gik ind i BIOS for at se om der var noget i vejen. Jeg gendannede BIOS standarder (havde ikke pillet i det før) og genstartede så. Samme besked. Så genstartede jeg igen gik ind i BIOS under "Boot" og fandt til min store overraskelse, at den ikke havde andet end en cd ting. Er ikke meget inde i computere, og spørger derfor herinde. Og ja, har googlet men ikke fundet nogen med det samme problem, såvidt jeg kan se.
    Her er nogle specs:
    I5 2500K CPU
    ASRock Z68 Pro3 MOBO
    Sapphire HD 5870 GFX
    Corsair CX600 PSU
    8GB Corsair Vengeance 1600mhz RAM
    Corsair Force3 Series 120GB SSD.


    Vil i ikke nok hjælpe mig, da jeg ikke aner hvad der er i vejen.

    Hej.
    En ven og jeg har en opgave i skolen om outsourcing.
    Vi vil gerne interviewe et dansk firma men kender ikke nogle firmaer, der outsourcer da vi kommer fra den yderste del af udkantsdanmark.
    Hvis i kender nogle firmaer der ountsourcer, må i meget gerne skrive eller kontakte mig via. denne tråd eller email (sexedenymann@hotmail.com).
    Håber i vil hjælpe os, på forhånd tak :).

    Hej. Da jeg kørte hjem fra lan i dag var vi nødt til at lave en hård opbremsning. Min BenQ XL2410T væltede, og da vi kom hjem var der en flænge i skærmen fordi den havde vendt sig og ramt mit kabinet. Er der noget jeg kan gøre for at reparere det, eller nogle steder jeg kan tage hen for at få det ordnet? Har ikke lige de penge til en 120hz der skal til lige nu, så det er sgu lidt af et problem.
    PLEAS hjælp mig.

    Hej. Hvordan kan det være jeg ikke kan finde BIOS under opstart?
    Jeg tænder og så går den bare ind på skrivebordet med det samme.


    I kan lige få lidt hurtige specs på PC'en.


    I5 2500K
    ASRock Z68 Pro3
    Sapphire 5870
    Corsair F120GB SSD
    Corsair Vengeance 8GB 1600MHz
    Corsair CX600


    Nogen der aner hvad problemet er? Kunne godt tænke mig at OC'e den på et tidspunkt.

    Hej.
    Jeg står og mangler en gamer PC, og vil jo som afhængig gamer gerne have hurtigst muligt. Dog er jeg i tvivl om man kan finde en computer til 5K der er værd at købe, som kan tage de store spil lige nu på cirka max grafik.
    Så hvis der er en her inde som kan hjælpe med at finde en computer, eller de retter dele til en (har aldrig prøvet at samle før, men er villig til at prøve) så vil jeg meget gerne have at i hjælper mig, hvis i gider selvfølgelig.


    Hilsen Jeppe

    Hej jeg har dette E8400 system som jeg ikke ved hvornår det er fra. Rigtig god PC.
    Vil gerne have solgt, da jeg mangler lige de sidste klejner til at lave en ny gamer pc. Den er købt hos topdata, men kan da lige prøve at se om jeg kan få min dejlige mutter til at finde faktura eller noget .
    Er åben for bud. - Sælges helst ikke i dele.
    CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz
    Ram: 4GB Dual Channel DDR2 - 399MHz (Ifølge speccy?)
    Mobo: ASUSTeK P5KPL-VM
    Gfx: 1024MB GeForce 8600GT
    HD: 244GB Western Digital
    Drev: Optiarc DVD RW AD-5200S
    Point of View 500w PSU
    Sælges for 1100,- prisen er fast.
    Kabinet er ukendt, men der kan sendes billeder.

    Søger en Gamer PC til 5,5k uden tilbehør som skærm, tastatur og alt det der. Skriv hvad i har, og så ser vi på det :)

    Hej. Min mors kæreste står med et problem, og han er gået til mig for at få hjælp.
    Han vil have en ny PC men vil gerne have filerne overført fra hans gamle. Så jeg vil spørge jer til råds, så hvis i har nogle svar og metoder, så for guds skyld hjælp mig :). - tak.

    tak for svaret. ja, amds nye cpu virker ikke fattigrøvsagtigt, men vil baaaaaaaaaaaaare så gerne have den ): - det er fundet hos komplett :) - men det kunne dog tages til overvejning at lade være med at tage den. - tak for svarene, men hvis i kan foreslå hvordan jeg kan få en god pc til 5-6k, så sig endelig til. den skal bruges til gaming :)