Hvad har du set mest frem til/ser du mest frem til?

  • Der bliver udgivet rigtig mange store og ventede spil i denne tid! Jeg blev derfor nysgerrig og syntes det kunne være interessant, at finde ud af hvad folk har set mest frem til.


    Jeg har sat det til at man kan vælge to spil! Udover svaret på afstemningen, vil jeg også meget gerne bede om en forklaring på hvorfor du lige har set mest frem til de to spil og hvad du evt synes om de andre. :)


    Jeg har selv valgt Diablo 3 og BF3, da jeg har spillet utroligt meget D2 igennem tiden og det var det første spil, jeg nogensinde spillede.
    Derudover har jeg også elsket BF:BC2. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • stemte BF3 fordi jeg hele tiden har været pjattet med BF serien og fordi BF3 er et rigtigt flot og sjovt spil :)


    udover det så blev det andet Assassins Creed: Revelations fordi jeg ELSKER den serie jeg elsker at løbe rundt og nakke vagter og hoppe fra tag til tag, de spil er bare alt for geniale og gode, nok det spil jeg glæder mig allermest til at prøve og Limited edition skal man bare have :)

  • Guild Wars 2

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • BF3 og Skyrim. Dog Skyrim over BF3, da jeg nærmest har ventet på Skyrim siden jeg blev færdig med Oblivion for første gang.

  • Det er feje hold at lave sådan en afstemning :finger:


    Tvunget til at vælge, må det være SW-ToR, men de ligger alle meget højt på min "spil-jeg-venter-spændt-på-liste" :crazyeyes:
    SW-ToR, Skyrim og D3 stikker dog lidt ud.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().

  • BF3.. Spiller ikke rigtig nogle af de andre serier.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Diablo 3 er hel klart det jeg ser mest frem til jeg håber bare på det kommer efter den 8 marts da jeg skal til svendeprøve der :D


    men ellers har jeg set meget frem til battlefield 3

  • Hm, behøver det at være et specefitk spil man ser frem til :) jeg ser frem til at spilverdenen kommer til at se lidt mere til spil i 3D. Det kunne da være super fedt at kunne spille wow i 3D, tror næppe jeg ville kunne sove om natten den første lange tid. hehe


    Nå men det var mine ord :)