Nvidia GTX560 eller GTX 560ti + 450W strømforsyning

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Men det er vel næppe i en grad, så der ikke er mening i at købe en brugt kvalitets PSU (~1-1½ år gammel) fremfor en ny billig PSU til samme penge!


    /ask


    Overhovedet ikke :)
    Det er også hvad jeg foreslår OP i dette tilfælde. En 650-750w brugt kvalitetspsu vil være ideelt. Dem af god kvalitet holder også langt bedre på effektiviteten i det længere løb.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • OK, så er vi vidst enige, det var også mest for at få manet madz's anbefaling i jorden.


    Hvis budgettet er fast og der ikke kan købes en ny kvalitets PSU for pengene, så køb hellere en brugt kvalitetes PSU end en billig PSU.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    OK, så er vi vidst enige, det var også mest for at få manet madz's anbefaling i jorden.


    Hvis budgettet er fast og der ikke kan købes en ny kvalitets PSU for pengene, så køb hellere en brugt kvalitetes PSU end en billig PSU.


    /ask


    Jeg er for så vidt enig i den betragtning,hvis du snakker low end psu,alligevel er psuén stadig den komponent du kan måle et slid på..

  • du kan jo altid prøve dig frem, men der er en god chance for at den hp forsyning ikke kan levere de 450 w som der står på den, det er der forskellen på en kvalitets og en ikke kvalitets forsyning ligger...ved en kvalitets forsyning har du for det meste en garanti på at der bliver leveret meget tæt på de watt den er opgivet til og det er sjældent tilfældet med en af dårlig kvalitet...og som de andre skriver, så kan du brænde flere komponenter i din pc af hvis din forsyning brænder af.


    kig på sådan en her http://www.edbpriser.dk/Produc…s.aspx?sp=all&pid=5013542
    den er ikke alt for dyr og en god investering da den vil give dig et mere stabilt system...

  • Der var en på enten hol eller hwt, der solgte en masse hardware. Heriblandt var der et gtx460 og en Corsair PSU, hvor gfx er betydeligt bedre end f.eks. Hd6850 og det kan du med garanti få og holde dig indenfor budget.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Jeg sagde før i et indlæg til dig, at du ikke kan både blæse og have mel i munden :crazyeyes:.


    Du vil have et kraftigere GFX sat i så du kan spille nyere spil, så vil du få lidt mere "larm" ud af det, sådan er det.
    Corsairs PSU'er siger ikke ret meget, de er temmelig lydløse selv under pres hvilket en billig skod PSU ikke er. Du kan højest høre en svag susen, som alligevel vil drukne i larmen fra spillet, når du først er igang, samme gør sig gældende for dit GFX.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Der var en på enten hol eller hwt, der solgte en masse hardware. Heriblandt var der et gtx460 og en Corsair PSU, hvor gfx er betydeligt bedre end f.eks. Hd6850 og det kan du med garanti få og holde dig indenfor budget.


    *sniff* Nvidia fanboi *sniff*


    GTX 460 og HD6850 er stort set lige gode i spil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JadleHF


    *sniff* Nvidia fanboi *sniff*


    GTX 460 og HD6850 er stort set lige gode i spil.


    Arh, fanboy er måske så meget sagt, eller også er hele min pc et fejlkøb ;)
    Kan godt se at hd6850 snildt følger med gtx460, så der var jeg nok lidt hurtigt ude. Dog er et brugtkøb af gtx460 og den corsiar jeg nævner noget der kan erhverves til samme pris som et nyt hd6850, der var på tale.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H