Mobil til pige på 21 - 3000kr

  • Min kæreste er på jagt efter en ny mobil, da hendes SonyEricsson W595 har fået smadret skærm 3 gange nu. Jeg har selv skiftet den de 2 af gangene, men nu begynder det ikke at kunne betale sig længere. Derfor er vi gået på jagt efter en ny mobil.


    Hun er ikke så vild med touch, men hun vil derimod heller ikke have en touch med tastatur under. Derfor har hun også indset at touch nok er fremtiden og at hun bare skal vænne sig til dette.


    Hendes budget er maks. 3000kr. Men kommer vi op på 3100kr går det nok, hvis man kan finde noget til mindre end 3000kr er det selvfølgelig heller ikke noget problem, da hun også gerne vil spare pengene hvis muligt. Prisen på de 3000kr er uden abonnement da det oftest er billigst da hun jo ikke har et forbrug på 400kr om månenden men nærmere 50-100kr.


    Jeg har en iPhone 4 og den er hun ret godt affundet med, men hun vil ikke betale det som den koster. Derfor er jeg selvfølgelig begyndt at kikke på noget Andriod til hende. HTC's design er hun bestemt ikke glad for, og derfor vil hun ikke have sådan en.


    Jeg har selv kikket på Samsung Galaxy S I og LG Optimus Black da de ligge fornuftigt i forhold til prisen og de ikke er så billige at de er til at græde over. (Prisen fundet på Mobilpriser.dk Uden Abonnement = Billigst). Hun har selv prøvet en Samsung Galaxy S I og synes størrelsen er ret stor, men hun er igen affundet med at det er okay, hvis der ikke findes bedre modeller på markedet.


    Men jeg vil jo selvfølgelig også gerne have nogle bud fra jer - så hvilke modeller tænker i på?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • jeg kan ikke helt læse mig frem til i din tråd om hun nu gerne vil prøve en touch telefon, eller om hun gerne vil prøve en med touch og tastatur


    hvis hun vil ha ren touch så synes jeg hts S modellerne kan anbefales, f.eks denne http://www.expansys.dk/htc-des…artphone-eu-black-209609/


    ellers er der denne med tastatur så kommer denne vidst snart ( det er en rigtig kvinde telefon , med speciel facebook knap.... LOL
    http://www.expansys.dk/htc-cha…artphone-eu-white-209637/

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    jeg kan ikke helt læse mig frem til i din tråd om hun nu gerne vil prøve en touch telefon, eller om hun gerne vil prøve en med touch og tastatur


    hvis hun vil ha ren touch så synes jeg hts S modellerne kan anbefales, f.eks denne http://www.expansys.dk/htc-des…artphone-eu-black-209609/


    ellers er der denne med tastatur så kommer denne vidst snart ( det er en rigtig kvinde telefon , med speciel facebook knap.... LOL
    http://www.expansys.dk/htc-cha…artphone-eu-white-209637/


    Har du overhovedet læst mit indlæg?? Jeg skriver at det er en touch mobil hun vil ha, da hun IKKE vil have både tastatur og touch. Dernæst så vil hun ikke have HTC pga. designet.


    Men tak alligevel.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Nu skriver du intet om hvad den mobil skal bruges til, så hvis det bare er telefoni og sms'er og hun bedst kan lide tastatur mobiler, hvorfor så ikke finde en brugt mobil med tastatur, når man tænker på nogle af de gode "ældre" mobiler, så er de tit af bedre kvalitet, har betydelig længere batteritid og nogle af dem med godt tastatur er det nogle gange hurtigere at skrive sms'er på.

  • Hun er ikke meget for at købe brugt, på trods af at jeg selv køber ret meget brugt.. Derfor. Og nej jeg køber ikke en Nokia til hende :razz:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • sorry det er den her jeg ikke helt forstår :


    Hun er ikke så vild med touch, men hun vil derimod heller ikke have en touch med tastatur under. Derfor har hun også indset at touch nok er fremtiden og at hun bare skal vænne sig til dette.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    sorry det er den her jeg ikke helt forstår :


    Hun er ikke så vild med touch, men hun vil derimod heller ikke have en touch med tastatur under. Derfor har hun også indset at touch nok er fremtiden og at hun bare skal vænne sig til dette.


    1. Hun er ikke så glad for touch.
    2. Men, hun vil heller ikke have en touch telefon med tastatur under. Altså en kombi af disse to.
    3. Derfor har hun sagt, at hun nok skal lære at benytte en touch telefon.


    Var det bedre?..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    hvad har Nokia nu med sagen at gøre :)
    ærgerligt med hun ikke vil ha brugt, hvis jeg kun skulle snakke og sende sms'er så tog jeg da helt klart med gamle SE Z600 frem af skuffen igen, måske lidt buttet med fandme en god mobil :)


    Ja det synes jeg os. køber meget brugt! Men det er ikke mig der bestemmer.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Men nej.. hun vil gerne have en touch mobil for hun vil gerne lærer skidet ;)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • jammen så er det vel bare en iphone hun skal have hvis hun er glad for at bruge din


    http://www.expansys.dk/apple-i…3g-s-eu-black-8gb-201013/


    jeg synes selv en samsung galaxy S II er nice ( den kan fås til lige lidt over 4000...ikke meget men lidt :-) og så har hun den sidste nye, det gir jo også lidt blær effekt :D

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • kan hun slet ikk med nogen af dem fra HTC af... de har da ellers at par stykker at vælge i mellem...


    ellers skal det da være en Samsung Galaxy S en af mine kammerater har lige fået fingrene i sådan en og jeg overvejer da seriøst at skifte min 3GS ud med en Galaxy S / Galaxy S II

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    jammen så er det vel bare en iphone hun skal have hvis hun er glad for at bruge din


    http://www.expansys.dk/apple-i…3g-s-eu-black-8gb-201013/


    jeg synes selv en samsung galaxy S II er nice ( den kan fås til lige lidt over 4000...ikke meget men lidt :-) og så har hun den sidste nye, det gir jo også lidt blær effekt :D


    Dem du finder der er jo alt for dyre..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    kan hun slet ikk med nogen af dem fra HTC af... de har da ellers at par stykker at vælge i mellem...


    ellers skal det da være en Samsung Galaxy S en af mine kammerater har lige fået fingrene i sådan en og jeg overvejer da seriøst at skifte min 3GS ud med en Galaxy S / Galaxy S II


    Nej, designet siger hende intet - og ej heller mig. Så det var fandt vi ret hurtigt ud af..


    Men regner med at det bliver Galaxy S'en, da LG's Optimus Black er dyrere og ikke nødvendigvis bedre, efter hvad jeg kan læse mig frem til..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Hvis hun godt kunne tænke sig en iPhone 4 som din, hvorfor så ikke se om du/I kan finde en brugt? På Mobildebat bliver der da af og til solgt nogle 16GB for omkring 3000kr.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • hmm... lige for at indsnævre søgningen en smule... er der noget bestemt udover ringe/sms/fjæsbog hun skal bruge den til?


    altså hvis hun ikke skal spille på den og den slags, så kan hun sikkert spare en smule ved at få en telefon med lidt langsommere hardware... en SE xperia eller lignende er sådan set også en respektabel 'fon og er rimelig billig, især de lidt ældre modeller...


    Dog siden hun har flækket en del skærme på sin gamle, kunne det være en fordel at tjekke hvad der er af tilbehør.... altså covers og den slags der giver lidt beskyttelse. i den gruppe vil jeg nok mene der findes mest til HTC, iphones og maybe samsung telefoner :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Hvis hun godt kunne tænke sig en iPhone 4 som din, hvorfor så ikke se om du/I kan finde en brugt? På Mobildebat bliver der da af og til solgt nogle 16GB for omkring 3000kr.


    Ja, men som nævnt er hun ikke vild med brugt.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    hmm... lige for at indsnævre søgningen en smule... er der noget bestemt udover ringe/sms/fjæsbog hun skal bruge den til?


    altså hvis hun ikke skal spille på den og den slags, så kan hun sikkert spare en smule ved at få en telefon med lidt langsommere hardware... en SE xperia eller lignende er sådan set også en respektabel 'fon og er rimelig billig, især de lidt ældre modeller...


    Dog siden hun har flækket en del skærme på sin gamle, kunne det være en fordel at tjekke hvad der er af tilbehør.... altså covers og den slags der giver lidt beskyttelse. i den gruppe vil jeg nok mene der findes mest til HTC, iphones og maybe samsung telefoner :)


    Jamen jeg ved ikke hvad hun skal bruge den til. Den hun har nu - en SE W595 - har jo ikke kunne så meget, så det er jo svært at sige, hvad hun kommer til at bruge den til..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    En LG X2 er en fin tlf. som jeg kun ser overgået af HTC Sensation og Galaxy SII, men de er lidt for dyre: http://www.elgiganten.dk/produ…0BROWN/lg-optimus-2x-p990


    Vidste slet ikke 2X'eren var så billig. Det kunne faktisk være et rigtig godt bud.. Men det er enten 2X eller Galaxy S1, som det står lige nu..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madan
    hvis jeg havde den mængde penge er der vil jeg nok gå efter sådan noget her:


    http://www.edbpriser.dk/Produc…XPERIA&sp=all&pid=4700439


    http://www.edbpriser.dk/Produc…XPERIA&sp=all&pid=5156299


    Ja især Arc er en virkelig fed mobil. Men det design bryder hun sig heller ikke om. Gør jeg sådan set heller ikke. De tre blanke knapper der i bunden ødelægger det ligesom for hende og mig.


    Men tak for buddet, det kunne nemlig også sagtens være et bud.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Snup en iPhone-kina-kopi fra ebay, det er jo tydeligvis design og ikke funktionalitet hun vælger efter. Så kan det gøres for det halve plus hun har til sko.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().