• Er der nogle der ved hvornår den bliver lanceret i DK?
    Kan det virkelig passe at det allerede er i september?


    Synes bare det er mærkeligt at der ikke er blevet afsløret mere så, og at man ikke engang kan forud bestille den endnu..


    For jeg venter SPÆNDT! :9xo

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB



  • Er så enig.. jeg vil helt sikkert også smide mig over iphone 5 når det er den kommer frem ;)

  • Satser også stærkt på at skifte min 3GS ud med en 5'er (4S eller hva den nu kommer til at hedde)! Vil lige tilføje Redmond Pie, de plejer også at være helt godt opdateret med den slags...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Det er svært at sige hvornår den kommer, men fra den bliver præsenteret, til vi ser den i Danmark, går der nok ihvertfald nogle måneder.


    Hvis du gerne vil følge lidt med i rygterne, så gør ligesom mig. Jeg har sat en ugentlig Google Alert op på ordet iPhone 5. På den måde for jeg en ugentlig mail, hvor jeg lige får et referat af ugens rygter. På den måde slipper du for at bruge tid på, men kan stadig følge med i det :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PeterJJ
    Det er svært at sige hvornår den kommer, men fra den bliver præsenteret, til vi ser den i Danmark, går der nok ihvertfald nogle måneder.


    Hvis du gerne vil følge lidt med i rygterne, så gør ligesom mig. Jeg har sat en ugentlig Google Alert op på ordet iPhone 5. På den måde for jeg en ugentlig mail, hvor jeg lige får et referat af ugens rygter. På den måde slipper du for at bruge tid på, men kan stadig følge med i det :-)


    Synes nu det er noget nemmere bare at kigge på http://www.9to5mac.com og http://www.macrumors.com
    en gang om dagen.
    Er da ikke noget ved at få op til en uges gamle rygter..
    Skal da have rygterne så snart de kommer, og det gør det med garanti på 9to5Mac og MacRumors..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jordbaer
    det var godt nok et skuffende pressemøde fra apple. ingen iphone 5, men en iphone 4s som er opgraderet i forhold til iphone 4


    Synes nu ikke det var skuffende, men det var da trist der ingen 5'er kom i denne omgang.
    Regner dog med at skifte min 4'er ud med 4S.


    A5 chippen som jeg allerede har i min iPad 2 er super hurtig,
    så at smide den i en smartphone er dejligt crazy.
    Den bliver voldsom hurtig!!


    I tidernes morgen opgraderede jeg også fra iPhone 3G til 3GS, og det har jeg aldrig fortrudt,
    så er sikker på jeg heller ikke vil fortryde skiftet fra iPhone 4 til 4S. :)


  • Forstår heller ikke hvorfor man er skuffet.. iPhone 4 er stadig den telefon som ser bedst ud - designet. Altså den ser mest æstetisk ud. Korrekt proportioneret og lækre materialer. At de så har smidt en ordentligt V8 motor i, gør jo kun det hele sjovere..


    En større skærm kunne jeg godt tænke mig, men kun 0,2 - 0,3" mere, for ellers ville den blive for stor.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • Dobbelt post - sorry!

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • Skuffelsen skyldes nok i høj grad at alle havde sat sig op efter iPhone 5, bl.a. fordi 4'eren efterhånden er temmelig gammel (indenfor denne verden) og andre mærker har indhentet Apple kraftigt den seneste tid. Når der så kun kommer en opgradering bliver folk skuffede.


    Jeg ser det egentlig også som et udtryk for at Apple kan få store problemer med at beholde markedsandele i den kommende tid siden de efter så lang tid trods alt kun kommer med en opdatering.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Endnu engang viser kineserne vejen frem! :crazyeyes:


    Det land har vel egentlig ikke haft en original tanke siden de opfandt krudtet.


    LINK!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------