Kreative

  • Hmm.. Nu har jeg ikke nærlæst nogen af artiklerne, men blot skimmet dem.. Jeg kan ikke lige se, hvad du mener?


    Begge artikler gennemgår den samme teori, så der står naturligvis omtrent det samme i begge artikler. Det kan vel ikke være anderledes?


    Det med billederne forstår jeg heller ikke.. De er da tydeligvis forskellige? Og der må da være grænser for, hvor meget du kan variere et par firkantede bokse og et par pile? ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet 2 gange, sidst af Dare_Devil ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hmm.. Nu har jeg ikke nærlæst nogen af artiklerne, men blot skimmet dem.. Jeg kan ikke lige se, hvad du mener?


    Begge artikler gennemgår den samme teori, så der står naturligvis omtrent det samme i begge artikler. Det kan vel ikke være anderledes?


    Det med billederne forstår jeg heller ikke.. De er da tydeligvis forskellige? Og der må da være grænser for, hvor meget du kan variere et par firkantede bokse og et par pile? ;)


    du kan simpelthen ikke se, at de er samme illustrationer hwt bruger. De har bare indsat andre billeder og pile. Det er sgu da max ripoff.


    Teksten er den samme bare omskrevet.

  • Du er sikkert ikke den første til at forklare SSD skrivning grafisk på den måde, Så vil ikke sige at billederne er et plagiat af dit arbejde, det kan ikke bevises at illustrationerne er taget fra laptopworld, da det i princippet er den nemmeste måde at forklare konceptet på.


    guiden er ligeledes heller ikke et plagiat, da hwt's forfatter har skrevet guiden med sine egne ord.


    kort sagt, du vil ikke kunne bevise at dit arbejde er blevet plagieret af hwt eller om hwt's forfatter har inddraget andre kilder til udformningen af sin artikel.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Det er vist ikke første gang at SSD er ude og flage lidt for tidligt. Syntes da jeg kan huske et par tilfælde på hans gamle navn. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Det er vist ikke første gang at SSD er ude og flage lidt for tidligt. Syntes da jeg kan huske et par tilfælde på hans gamle navn. ;)


    Hvad mener du??


    Du kan ikke se billederne er 100 % ens ud over de har indsat andre billeder i de illustrationer på LTW?


    Selv måden de er opsat er 100 % ens.


  • Før du begynder at tude...


    http://www.anandtech.com/show/2738/8

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing