• Og så er det man undrer sig over hvorfor der er nogen, der kan finde på at vælge den sidste.. Så har man da mindre liv end dem, som sidder over 100 timer om ugen!

:lame: -------------> :ban:

Vil gerne lige undskylde til dem, der sidder mere end 100 timer om ugen! Det var bare som sammenligning..

:D :D :D

Oprindeligt indlæg af X-Man
    det første jeg gør når jeg kommer hjem og har fået sko og jakke af, er og tænde for svinet og tjekke mail, derefter står den næsten altid tændt heletiden indtil jeg smutterl i seng, så kan jo nok blive til en del timer hverdag, så derfor valgte jeg 50-100 timer.....

Lige precis det samme her... :)) ....

Oprindeligt indlæg af sam
    Tja,er bestemt online mere end 50 timer,men sidder ikke foran pc'eren så lang tid (tror jeg:p )
    Tør ikke regne på det,men så længe det skrammel de viser i tv er så ringe,sidder man vel nok foran pc monitoren.
    Venter dog på golfsæsonen starter (læs:SKRID vinter,NU!)
    Og venter self. på en køber vores hus,så jeg kan komme væk herfra.....

Ja totalt enig, der sendes ALT for meget skrammel i TV til at det er værd at sitte sig foran.

Jeg arbejder ikke, så har masser tid til at sidde foran PC'en, så der sidder jeg for det meste, når jeg ikke lige gider at gå ud. :)

• I gennemsnit holder jeg mig på 45 til 50 timer om ugen (tror jeg)...

Men hvis ikke jeg havde haft mit arbejde efter skole hver dag så havde den helt sikkert lagt mellem 50 og 100 timer ;)

EDIT: lige for tiden, hvor jeg har ferie, bliver det jo til en hel del mere ;)

• hehe jeg troede det var de timer man var foran spsanden:P min com bliver tændt om morgenen, og slukket når jeg går i seng. så det vil sige 7 timer offline hver dag når det er mest. ! :D ...:P
    men jeg syns ik at skole skal gælde med, det er snyd så, vi sidder næsten kun foran comps!:D ...

• jeg bruger fanme også nettet meget og jeg har godt hørt det med at nettet er gribende og at folk bliver afhængige, men det handler jo om vanens magt. Der er også folk som bliver afhængig af Fjernsyn, bilkørsel, kaffe, cola, u name it :)
    Så længe nettet ikke er folks eneste kontakt til omverdenen, så længe man også kommer ud i den friske luft med jævne mellemrum og så længe man ikke sidder der til man bliver misdannet og syg, kan jeg ik se det helt store problem. jeg mener desuden folk har det med at se problemer i det ene og det andet og bekymre sig om for mange ting. før i tiden havde man krig, pest, sult, vinter, osv. at frygte - vi snakker altså om ting der let kunne have en lang række dødsfald til følge - i dag har vi ting som at folk sidder ved computeren, rockerkrig, voldsfilm, udlændinge-politik at bekymre sig om, og herregud kan man så sige :] så længe det ikke er værre...
    Der vil sq altid være generelle problemer her i tilværslen, det kan man lige så godt vænne sig til, så man kan lige så godt se tingene lidt i perspektiv...

Samttidig gør jeg lige som grillrotten, efterlader alt elektrisk derhjemme, med undtagelse af mit dejlige digitalkamera. Folk som bringer både mobiltelefon og bærbar med sig på ferie, og sætter sig til at taste osv. så snart de når frem, har i mine øjne et forvrænget billed af begrebet "ferie"...

• Uha, lige siden 1998 har min verden været on-/offline (i visse periode), men stort set mest online...
    Og eftersom jeg har længe ventet, har jeg fået net (igen) til hjemme - herligt, så kan jeg spille Diablo på battle.net :-)
    Men ellers er det ligesom de fleste herinde: Det er forskelligt, men som regel er jeg (altid) online.