Indlæg af malkin

    Så må man da bare købe et nyere tilsvarende grafikkort den dag det 560ti ikke slår til mere.
    Med det du vil købe der kan du sagtens trække bf3 på high/ultra med den opløsning.

    nej det er passwords som bliver givet ud til forskellige gamer fora´er som hjælper og bedømmer. derfor bliver password skiftet hveranden time, på den måde "prøver" de at holde presset nede fra serverne, så anmelderne kan få en "stabil" server at teste på.

    Det er jo en beta, selvfølgelig er vi forsøgskaniner, det er jo meningen med en beta.
    Der er flere små bugs hist og pist, det er langt fra poleret, men igen, det er jo en beta.
    Jeg syntes grundlæggende virker det rigtig lækkert, og som en beta udgave, vil jeg mene at de nå at få ændret de ting som nu er en gene.
    Hvis man regner med at det her bliver verdens bedste spil nogensinde, så har du nok lidt for høje forventninger. Jeg er sikker på at det her spil kun bliver bedre med tiden, og det lover sgu godt!

    Du skal tage ind til en revisor og fortælle om dine planer, det er gratis og han kan henvise dig eller svare på alle dine spørgsmål, det er virkelig det bedste du kan gøre, og langt det nemmeste.
    Og igen vil jeg pointere at en stats aut. revisor er vejen frem.
    Moms skal laves og afregnes hvert kvartal, det er dyrt at betale for sent, så du skal sørge for at have styr på det, ellers går det hurtigt galt.
    Men igen revisor revisor revisor

    Det bedste råd er at få dit eget cvr nummer, alene! Dernæst finder du en revisor, det er dyrere at tage en statsaut., MEN, så er der orden på dine regnskaber samt at SKAT sandsynligvis tager andre firmaer til torskegilde som ikke bruger en statsaut. revisorer.
    Jeg ved dette da jeg selv har haft et enmandsfirma, og valgte en statsaut. revisor. Jeg har sparet mange penge i skat, efter jeg lukkede cvr igen. Hvorimod jeg har hørt skrækhistorier fra folk som har brugt revisorer som var een de kendte, eller en i familien, hvor det er gået helt galt, det kan evt skade dit økonomiske liv langt frem.
    PAS PÅ med at åbne cvr nr med en anden, i hæfter begge og der kan nemt komme rod i en butik som måske skal igennem hårde tider!!!!
    Ellers, hvis du har basis og kunder for at kunne tjene lidt penge, er det bare at søge cvr nr, tager ca 14 dage så vidt jeg husker, og komme igang med at udskrive fakturaer. Gem alt hvad har med firmaet at gøre i mapper, udgifter, indtægter og lignende, aflever det hos revisoren, betal dine regninger, og udlev drømmen :9xo
    Husk at snakke med revisor om der er noget du kan lave selv, f.eks moms, det sparer dig de penge som du bruger på en helt sikker statsaut. revisor løsning.
    Det kan hurtigt gøres alt for kompliceret med guider og ting man søger efter på nettet, nogle ting skal bare gøres, selvfølgelig med eftertanke og fornuft.
    Jeg ønsker dig alt vel hvis du gør det, hellere leve drømmen end at fortryde når det er for sent.

    Grundet opgradering til gtx560, har jeg dette kort til overs.


    Virker perfekt og har altid kørt med standard indstillinger.


    Har ikke emballage, måske kan elektronisk kvittering findes frem. (Kortet sad i en computer jeg har købt, så derfor har jeg ikke disse ting fysisk)
    Det er købt hos getmore.dk i 2009. Og de er jo gået konkurs


    gi et bud.


    Fortrækker handel ansigt til ansigt.


    Befinder sig i kbh og omegn.


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=427373#extra


    Venligst kun spørgsmål eller indlæg angående salg/køb af kort.