Modern Warfare 3 info

  • Kotaku har en serie artikler med info og screens som højst sandsynligt er fra Modern Warfare 3 og det ser ikke så ringe ud! Tjek f.eks. de her screens af våben:


    (Husk du kan højreklikke på et billede og vælge 'Vis Billede' for at se det i dets oprindelige størrelse!)
    [Blocked Image: http://betacache.gawkerassets.…2011/05/scar_light_01.jpg]


    [Blocked Image: http://betacache.gawkerassets.…11/05/remington_rsass.jpg]


    [Blocked Image: http://betacache.gawkerassets.…/2011/05/_striker_iw5.jpg]


    Der er screens af masser af andre guns og alt muligt andet fra spillet her.


    Et påstået SAS team som skulle være med i MW3:


    [Blocked Image: http://cache.gawkerassets.com/…011/05/ap101025151966.jpg]


    En header:


    [Blocked Image: http://cache.gawkerassets.com/…andman_face_detail_01.jpg]


    Deres artikler har navne på MP maps (hvilket man vel ikke kan bruge til det store...) og en masse multiplayer info, etc:


    This Is Modern Warfare 3


    Du finder links til de øvrige artikler nederst i deres MW3 artikler.


    Det skal så lige siges, at MW3 jo bliver produceret af nogle nye 'ansigter', da hovedparten af det gamle udviklings-team skred og dannede deres eget studie (Respawn Entertainment), så det er ikke godt at vide hvordan MW3 bli'r i forhold til sine forgængere, og spillet skal jo så også kæmpe med Battlefield 3...foreløbige release date for MW3 er 8. November hvilket er meget godt i tråd med Activisions strategi om at sende store titler ud til at nå julesalget...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 2 gange, sidst af Franner ().

  • det ser godt ud :cheers: me like

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Vil meget hellere have Battlefield 3, især på grund af at Activision vælger at bruge samme engine som de har brugt lige siden !! Call of Duty 2 i 2005 !!
    Ved godt at de laver fixes på den og at de siger "det giver kun flere problemer at lave en ny", de har altså også klokket i det et par gange, specielt ved Black Ops release med bugs.


    Battlefield 3 får jo Frostbite 2.0, se det skal nok blive til noget :D

  • Mjaa, det er en spilmotor baseret på den gamle Quake III spilmotor som Infinity Ward så har modificeret og brugt igennem CoD2, MW1, MW2, CoD:W@W og Black Ops, men synes nu ikke grafikken i de spil har fejlet noget (Black Ops var lidt gammel men Treyarch brugte en ældre udgave) + de opdaterer og modificerer hele tiden motoren. På den negative side går de samme bugs og glitches igen og igen...


    Er dog lidt spændt på at se hvilken DX MW3 vil understøtte, de har vist holdt krampagtigt fast i DX9...


    De screens jeg postede i threadstarteren er forøvrigt blevet bekræftet som værende fra MW3!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Mjaa, det er en spilmotor baseret på den gamle Quake III spilmotor som Infinity Ward så har modificeret og brugt igennem CoD2, MW1, MW2, CoD:W@W og Black Ops, men synes nu ikke grafikken i de spil har fejlet noget (Black Ops var lidt gammel men Treyarch brugte en ældre udgave) + de opdaterer og modificerer hele tiden motoren. På den negative side går de samme bugs og glitches igen og igen...


    Er dog lidt spændt på at se hvilken DX MW3 vil understøtte, de har vist holdt krampagtigt fast i DX9...


    De screens jeg postede i threadstarteren er forøvrigt blevet bekræftet som værende fra MW3!


    Hvis de er bekræftet behøver vi vist ikke at frygte noget, for de billeder ser da rigtig godt ud :9xo Glæder mig til at spille det.


    Hvad er datoen for udgivelse pt? (undskyld hvis jeg har overset noget i de forskellige links:-))

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • ETA er 8. November, men sådan nogle datoer er ikke ligefrem 'skridsikre' :D

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    ETA er 8. November, men sådan nogle datoer er ikke ligefrem 'skridsikre' :D


    Nej det ved jeg, men man kan da håbe :D Vi skal dog nok regne med et + på min. 2-3 måneder, medmindre de selvfølgelig er desperate og vil have det ud til julesalget?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Må indrømme, jeg har gået en lang bue uden om black ops.. Og jeg gør det sku nok også fra dette spil, syntes at de har røvrendt folk på det groveste. Selvfølgelig er det folks egen skyld, men syntes det er plat at tillade sig at i grove ord bare reskin.


    Sorry no go for mig, ikke engang hvis jeg fik spillet smidt gratis i hovedet..

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Købte Black Ops omkring release, tror jeg har 2 timers ingame.... foretrækker til enhver tid BFBC2, og ser naturligvis frem til BF3 :D


    Alle de DLC's osv er simpelthen det groveste optrækkeri.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Nej det ved jeg, men man kan da håbe :D Vi skal dog nok regne med et + på min. 2-3 måneder, medmindre de selvfølgelig er desperate og vil have det ud til julesalget?


    Det vil de 110% sikkert!
    BF3 kommer inden Julesalget, hvilket er første gang EA/DICE vil gøre det med en BF tittel, så de satser stort!


    Og for at vende tilbage til topic, så kommer jeg nok ikke til at købe det, har spillet MW2, og ja, det er da sjovt, men kan LANGT LANGT bedre lide BFBC2, og Medal of Honor :)


    Glæder mig som to små tykke piger til BF3 udkommer! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    Må indrømme, jeg har gået en lang bue uden om black ops.. Og jeg gør det sku nok også fra dette spil, syntes at de har røvrendt folk på det groveste. Selvfølgelig er det folks egen skyld, men syntes det er plat at tillade sig at i grove ord bare reskin.


    Er helt enig! Problemet er chefen for Activision, Bobby Kotick, Djævlens højre hånd(!)! Han har 'strømlignet' produktionen af spil hvor de hele tiden prøver at spytte titlerne ud hurtigere og hurtigere, og med flere og flere nye serier, udelukkende med indtjeningen for øje! Han har indrømmet, at han aldrig selv har spillet et computerspil så hans indgangsvinkel er indtjening, alt andet er ligegyldigt for ham!
    Når det gælder spilmotorer betyder det jo så, at den samme motor skal holde så længe som muligt, da prisen på sådan en er sindsoprivende høj, f.eks. tog det et helt hold af højt kvalificerede programmører 2 år at bygge Dunia spilmotoren (den Far Cry 2 kører på) op fra bunden af og sådanne programmører arbejder ikke ligefrem gratis. På et tidspunkt blev det f.eks. oplyst, at det havde kostet ca. $60 mio. at lave EGO Engine spilmotoren som Operation Flashpoint: Dragon Rising kører på, men flere efterfølgende titler vil så også bruge den + den kan lejes ud til andre. Men sådan en motor er dyr, det retfærdiggør så ikke at Activision genbruger så meget som de gør, men det er blevet fabriksproduktion.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Markedsføringen af MW3 er virkelig startet nu, udviklerne har lige smidt en trailer med Singleplayer gameplay ud til os:


    Full Modern Warfare 3 MW3 Trailer - Breakdown incoming!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Gider ikke alle de perks og killstreaks.. SPillet handler ikke om skills længere, men om at have mest tid til at få alle de fede perks, som jeg heller ikke synes er sjove at bruge.
    Så MW3 er no-go for mig, i hvert fald multiplayer delen.


    Derimod er BC2 et langt sjovere spil, hvor man ikke bliver overrumplet af folk med alt for meget fritid i ligeså høj grad som COD. Call of Duty 2 og 4 Promod er stadig noget af det fedeste i turneringer, men det spilles ikke af så mange længere.
    MW2 og Black Ops ødelagde det lidt for mig, da det er et stort perk-helvede. Lægger man så alle de latterlige bugs fra Black Ops på PC oveni, så begynder mit pis virkelig at koge.


    Så MW3 kan de godt beholde. Battlefield 3 derimod er noget jeg ser MEGET frem til. EN fed motor, grandeur af multiplayer og deres destruktionsmodel bliver alt alt for fed også.


    Kan slet ikke vente med at prøve deres ambitiøse single-player del heller. De kan noget de svenskere.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Activision er selvfølgelig også med @ E3 og de har nu smidt en meget lang trailer fra Modern Warfare 3 på bordet, hvor man ser en del af Singleplayer kampagnen kørt igennem, og det ser bestemt ikke værst ud, stilen fra MW1 & 2 er ihvertfald intakt (når vi snakker Singleplayer) på trods af den massive udskiftning i udvikler-staben efter MW2!


    Du kan se traileren @ GameTrailers (i HD udgaven) her og der er smæk på!


    At BF3 ser lovende ud betyder jo ikke automatisk, at MW3 vil være dårligt, eller omvendt, begge spil kan jo sagtens være fede (eller 'playable'), om ikke andet så på hver sin måde, jeg kunne ihvertfald sagtens klare at spille Singleplayer-delen af begge titler! Multiplayer-delen er så en hel anden snak, men synes ikke de kan sammenlignes...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Noget kunne tyde på, at Infinity Ward/Activision er begyndt at føle sig lidt presset, evt. af Battlefield 3, for nu er Robert Bowling fra IW begyndt at åbne op for muligheden for at Modern Warfare 3 kunne gå hen og få Dedicated servers post-launch! I et interview med GameFront siger han:


    I can’t confirm anything yet, but right now we’re having conversations about dedicated servers, mod tools and post launch support. I can’t give you an answer yet on what will be included. In Modern Warfare 3 we added IWnet, which was all about matchmaking–with the plan to eventually add in dedicated servers. My ideal philosophy on the PC is to have matchmaking for the “mass.” Have matchmaking for the guys who just want to jump in, hit “play game” and start playing. But let’s not lose that dedicated core audience that wants the dedicated server experience. We’re looking at ways to incorporate that into Modern Warfare 3. We’ve been listening a lot to our PC guys who have been very vocal since Modern Warfare 2 about what they want to see come back to our versions of the franchise.


    GF: So if you had your way, Modern Warfare 3 would have dedicated servers?


    Robert Bowling: We’re having those discussions now. I don’t want to confirm, but we’re looking to support that as much as possible.


    Han hævder også, at de har haft PC-gamere i deres udviklingsstudie for at de kunne teste og komme med input til udviklingen!


    Utrolig hvad lidt konkurrence kan gøre og den megen kritik af 'Black Ops' har nok også indflydelse på det...


    Du kan se hele interviewet her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Sledgehammer Games, den ene af de to udviklere på Modern Warfare 3, har via deres Blog nu oplyst, at de arbejder på et system i MW3 som vil tage hensyn til farveblinde spillere:


    Du kan se den korte Q&A her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Sledgehammer Games, den ene af de to udviklere på Modern Warfare 3, har via deres Blog nu oplyst, at de arbejder på et system i MW3 som vil tage hensyn til farveblinde spillere:


    Du kan se den korte Q&A her.


    Faktisk havde de også det i Black Ops, ved ikke om der faktisk var en option inde i spillet for det, men jeg ændrede det i console/config, da jeg er rød/grøn farveblind.


    Det værste i Black Ops ved at være farveblind -
    Jungle og Chopper Gunner/Gunship, targets er røde og alt andet er grønt..
    Heldigvis er det kun et problem, når det er mindre prikker/zoner med en af farverne, hvis man har en rød tusch og en grøn tusch ser man forskel :D


    Kan så godt være at de laver et lidt bedre system, da det eneste jeg lagde mærke til i Black Ops, var at alt rødt blev til orange :S