Modern Warfare 3 info

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Franner hold op med at spilde værdifuld BF3 tid på den tråd :))


    LOL! Okay, den var funny! :razz:


    Som det ser ud nu kommer jeg nok ikke til at spille mere MP, så jeg er nødt til at finde nogle gode SP spil, hence my interest in MW3... ;) Jeg tror som ikke MW3 vil være voldsomt dårligere end sine forgængere, konkurrencen er bare øget og BF3 har retning mod at blive en milepæl i spilhistorien, så når MW3 bliver holdt op imod BF3 ser det dårligt ud, men SP-delen kan sagtens være god nok til mig.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Der er kommet en ny trailer som demonstrerer endnu en feature i Call of Duty: Elite, denne gang Compete, selvfølgelig pakket ind i masser af gameplay:


    Call of Duty: Elite 'Compete' trailer


    Compete is a new way to interact with the multiplayer competition with Call of Duty and there will be various ways for users to compete against one another, even for Clans with up to 100 members.


    Call of Duty: Elite, som er lidt a la Battlelog i Battlefield, vil launche samtidig med Modern Warfare 3 d. 8. November!



    Infinity Ward's Robert Bowling har også udtalt sig om, at udviklerne af MW3 har lagt meget arbejde i PC-udgaven, hvilket er lidt overraskende, da hele CoD serien er kendt for at være rettet mod især Xbox'en men også fordi PC-udgaven normalt udgør ca. 10-11% af det samlede salg af CoD titler...det er jo allerede blevet bekendtgjort, at MW3 i modsætning til MW2 får dedicated servers:


    Bowling said the team brought back “all the great things,” added Modern Warfare 2 such as matchmaking, the lobby, and Steam integration, combined with dedicated servers and the in-game server included in the original Modern Warfare.


    “In addition, we’re supporting PC specific features that give you even more control over your experience like RCON, Custom Game Saving, NoGFX / Audio Card Requirement on DS.exe, Voice Chat, and SSAO,” he said.


    Du kan se Robert Bowlings post (som 'fourzerotwo') her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Er ved at hente spillet, købte det hos cdon for 379kr da jeg ikke stoler nok på alle de key sælgere :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70