Bedste Sikkerheds-Pakke

• Bedste bud på en "SikkerhedsPakke" ... Bestående af Antivirus OG Firewall i ET ... :)) ..... Yderligere sikkerheds-stuff er naturligvis også velkommen.

De eneste jeg kender til er følgende :

Panda Platinum 7 og Norton Internet Security 2004 PRO.

Andre der er værd at kigge på ?

• Norton Internet Security? :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af marquis1
    Skal det være Alt-i-ét ? For hvis ikke, så er det da hurtigt at finde en nice firewall og et AV, gratis.

X( Sorry ved godt det var lidt lame, men kan ikke se nogen grund til at bruge penge på det , når man kan hente ganske gratis programmer, som endda er ligeså gode, efter min opfattelse!

Ja, som der står så SKAL Det være være ALT-I-ET ... :))

Så det var jo et rimeligt overflødigt spørgsmål. :))

... Resten er så heller ikke realavant...

• Prøv Bullguard - det er meget billigt. 360 kr for 2 år og skulle dække 3 PC'er i licensen endda Indeholder firewall og antivirus, er meget hurtigt og nemt at bruge synes jeg.

Btw. glad for du kan lide vores Linuxside ;)

Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Prøv Bullguard - det er meget billigt. 360 kr for 2 år og skulle dække 3 PC'er i licensen endda Indeholder firewall og antivirus, er meget hurtigt og nemt at bruge synes jeg.

Btw. glad for du kan lide vores Linuxside ;)

Takker... Vil tjekke ud når jeg er færdig med at glo på NIS2004PRO. :))

Linux-side ?

• Hmm, skal lige høre .. er den pakke noget ved, altså den fra Norton ?

Umiddelbart ville jeg bare have NAV 2004 Pro og Zonealarm ved siden af .. Den gratis udgave, vel at mærke ..

Edit: Fik lige at vide Outpost skulle være en meget god Firewall ...

• Man skal bare bruge Mozilla, så er man fri for popups, men ellers bruger jeg Google Toolbar, virker skønt ...

Og Spyblocker skal man næsten også lige have kørende ... og lav det til vane at køre ad-aware og spybot en gang i ugen ... Ja eventuel lave sådan de åbner på et bestemt tidspunkt (hvis muligt, nok med lidt kodning 8o )

• Har pbugt Trendmicro Pc-cillin i meget lang tid nu, og er meget tilfreds. 0 Vira og 0 uautoriserede adgange(Ihvertfald ingen bemærkelsesværdige).

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

• Hvorfor skal programmet indeholde en firewall? Der er jo en i windows :D :D :D :D :D :D

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Hmm, skal lige høre .. er den pakke noget ved, altså den fra Norton ?

Umiddelbart ville jeg bare have NAV 2004 Pro og Zonealarm ved siden af .. Den gratis udgave, vel at mærke ..

Edit: Fik lige at vide Outpost skulle være en meget god Firewall ...

Indtil videre, så er der ikke den helt store kritik af pakken. Den virker fint her... :))

Oprindeligt indlæg af Crashzone
    Hmm, Norton Security er i min smag for dovent. Skal man have en rigtig firewall hedder det Zonealarm Pro.
    Eller en routher med indbygget firewall, samt en popup killer.
    Men hvorfor ikke køre Zonealarm og Norton Security? :P

Syntes du at ZoneAlarm er bedre ?... Hm, der kan man bare se. Det brugte jeg engang, men syntes at det var lidt for basalt... Kanont at et gratis program at være, men alligevel.

Hvorfor ikke køre med 2 SW-FireWalls ? 8o ... Hvorfor gøre det ? ... Det er der jo ikke rigtig nogle fordele ved, men ulemper er der nu...

Kunne måske forstå hvis du skrev Router /m FW + SW-Firewall, men det er måske over i overkanten på en eller anden måde. Men fortrækker dog at have en SW-FireWall bare lige for at undgå det værste.

PopUp-Killer osv klarer min browser til UG... :))

Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Hvorfor skal programmet indeholde en firewall? Der er jo en i windows :D :D :D :D :D :D

Ja, en meget basal en der ikke er det helt store værd... :))

.. Og som der står, så er det jo Windows... Som ikke lige har det bedste rygte når det kommer til sikkerhed... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Ja, en meget basal en der ikke er det helt store værd... :))

.. Og som der står, så er det jo Windows... Som ikke lige har det bedste rygte når det kommer til sikkerhed... :))

My point exactly...

• Jeg har kun prøvet norton og panda, men det er begge to ganske fortrinlige.

P.S.

Grilrotten, peace?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr