• Jo kan skam godt lide pvp men at nogle få lvl 50 beslutter sig for at campe i det første PvP område hvor du kan være sikker på 90% er max lvl 20 er jo plat.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Er i en ren dansk guild på Bloodiron - Guardians :)
    Vi har lige åbnet for ansøgninger til Rift, vi var ellers en WoW guild (og er stadigvæk) med ca 200 medlemmmer som mødes til fester osv :)


    http://www.semperdanica.dk/content.php


    Kig forbi :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Hej alle Rift-nørder:) jeg har selv lige bestilt spillet her til aften, men er i tvivl, hvor vidt man starter med 30 days playtime eller ej? Er der nogle der bestilte selve spillet ligesom mig der kan sige mig det?:) tak på forhånd

    i5 3570k@ 4.3GHz
    ASUS P8Z77-V
    2x MSI GTX 670 2GB @ 1010MHz
    Corsair Force 3 SSD Series 120 GB
    Western Digital Caviar Blue 750GB
    BallistiX Sport 8GB DDR3 @ 1600MHZ CL9
    Corsair HX 850

    3x Acer GD245HQ 120HZ LCD "nVIDIA Surround"
    Razer Blackwidow Ultimate
    Logitech G600
    Corsair Vengance 1500 Dolby 7.1

  • Der er gratis weekend i den her weekend (8-11 april) - man skal dog have en trial key


    Hvis man signer op på rift.zam.com (fan side ligesom wowhead.com er for wow) kan man få en gratis trial key - så længe de har dem.


    Har selv netop sikret mig min og skal have prøvet det her i weekenden :)

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • Jeg overvejer kraftigt at starte på Rift


    Men har brug for lidt mere uddybning..


    Er det ligesom wow, at rogues banker alt og alle, så kommer der en update, så banker warriors alt.


    og Clerics og mage er lidt i baggrunden. ??


    Hvordna er pvp status lige pt?


    Er det rogues der vinder mest?


    Jeg har overvejet en warlock, necromancer ( lidt i tvivl, om det sidste )


    Hvordna er chancerne for sådan en dps i raids ? Eller ville det være bedre hvis man tog en support class ? hvis ja, hvad hedder de? Er bare træt af healing hehe ?


    Kom meget gerne med nogen fif osv.


    Hvis der er nogen som er i en guild, hvor der er Voksne spillere, så vil jeg meget gerne høre nærmere.


    Da jeg ikke gider og bruge min tid på alt for unge og utålmodige spillere. Dette er ikke en generalisering, det er en favoritsering.


    kan man undo sine "talents" eller hvordan ser det ud ?

  • Jeg er i en Guild der hedder aeon-knights.
    Der er ikke så mange som pvper i denne guild (men du er mere end velkommen til at joine og tiltrække flere), men vi Raider, og vi er igang med GSB (Greenscale Blight)
    Og der er brug alle, ellers bygger man et build der er brug for og bruger i raid..
    Altså ud fra min opfatning og det jeg har fundet ud af så har du mange muligheder som dps, du kan bygge dit eget dps build og hvis det virker på DPS listen så er det approved hvis man siger det sådan..


    Men altså jeg har en Rogue 50. Jeg spiller Mest mit Bard build i raids, men ellers er der PVE Melee DPS build, Ranged PVE DPS build, og så har jeg et solo melee build.


    Så du har altid muligheder for at gøre noget..


    Clerics Tanker ved nogle bosser, og er ellers Main Healers, Mages er Off healers eller kan heale nogle dungeons.


    Warriors kan DPS og Tanke mainly, de har også lidt pala skills med full heal etc.
    Mages har DPS, support og Healer
    Så der er meget variation i ens builds..



    Jeg kan ikke snakke om PVP desværre da jeg ikke har prøvet det eller sat mig ind i det..