Indlæg af Blitzher

    Jeg overvejer kraftigt at starte på Rift


    Men har brug for lidt mere uddybning..


    Er det ligesom wow, at rogues banker alt og alle, så kommer der en update, så banker warriors alt.


    og Clerics og mage er lidt i baggrunden. ??


    Hvordna er pvp status lige pt?


    Er det rogues der vinder mest?


    Jeg har overvejet en warlock, necromancer ( lidt i tvivl, om det sidste )


    Hvordna er chancerne for sådan en dps i raids ? Eller ville det være bedre hvis man tog en support class ? hvis ja, hvad hedder de? Er bare træt af healing hehe ?


    Kom meget gerne med nogen fif osv.


    Hvis der er nogen som er i en guild, hvor der er Voksne spillere, så vil jeg meget gerne høre nærmere.


    Da jeg ikke gider og bruge min tid på alt for unge og utålmodige spillere. Dette er ikke en generalisering, det er en favoritsering.


    kan man undo sine "talents" eller hvordan ser det ud ?

    Hej Tweakers.


    Jeg har et lille problem, eller en nærmere bekymring.


    I TQ- IT når jeg skal til at løbe ind i Hades rummet, hvor der er 3 golems, lagger min computer voldsomt meget.


    Det undre mig en del, om man skal have noget bestemt til TQ - IT, altså noget som DirectX ( har dog 11) Men en lignede software, som understøtter lige præcis det spil.


    Min computer ligger i den dyre ende af skalaen.


    Rampage VII MB
    I Core 5 Sandy
    Asus GFX kort, ASUS EAH6970/2DI2S/2GD5 (2 GB)
    8 gb ram kingston


    Det undre mig bare, fordi min computer burde jo ikke have nogen problemer.


    Hvad kan dette skyldes ?

    Tak for jeres hurtige svar.


    Det da dejligt som du lige kan konkludere at man er en "cracker" eller hvad du kalder det.


    Det er dog muligt at finde steder, hvor der er 30 dages prøvetid, så synes det er noget kun tåbeligt at du sidder og kaster med sten.


    Jeg kender intet til nogen af de filer du før benævnte.


    Jeg bruger dette forum til at hente informationer omkring et program under forumet " Software " er det forkert ? Siden du kan komme og konkludere det ene eller det andet ?


    Jeg har vel lige så megen grund og ret til at hære om et program her inde, som enhver anden der har ikke? Eller har jeg taget fejl?


    Det er ikke fordi jeg vil være en kæmpe nar, men synes din sidste besked var under alt kritik.


    -----


    I må undskylde dette udbrud, men kan godt blive lidt harm, når folk lige pludselig kan svinge diagent stokken og generalisere, som om de kender éen.

    Ja jeg ved det godt.


    Jeg mangler bare den der " generale" viden omkring programmet, learn it for dummies, endten via PDF fil eller ligende.


    Mange tak for jeres hurtige svar, sætter jeg stor pris på.


    Jeg ved ikke en klap om programmet, og kunne se hvordna man sætter to billeder over hinanden, men da jeg ikke mener dette er på begynder plan, ville jeg høre folk herinde.

    Nu har jeg fået nallerne i Adobe Photoshop, og kunne godt tænke mi at udvide min horisont angående dette produkt.


    Er der nogen Tweak´er, som er en ørn til det? Det er ikke noget bestemt jeg gerne vil vide indenfor dette program, bare forstå det i helheden, have sådan en general viden omkring emnet?


    Evt. Vejledninger eller ligende

    Jeg har haft en HP Pavillion 7 et eller andet.
    Den er givet til min svigermor nu, men har overlevet en tur til Afghanistan, ude mit i ingenting, og hjem igen.


    Dette har selvfølig gjort den lidt langsommere, og blæseren siger da nogen sjove lyde i ny og næ.


    Den er sat til Blue Ray, men kan ikke selv trække opløsningen.


    Men at i alt har den bestået mine forventninger med Braviour.


    HP er god til hygge pc osv, men bestemt ikke til spil osv. måske lidt, men ikke som en Tweak bruger ville gøre.


    HP kan også blive lidt varme underbunden, da der er for lidt køl, men det referere jo til ovenstående.


    Det er et særdeles fornuftigt køb - Hvis du spørger mig.

    Er det AMD Catalyst vi har fat i her?


    Fordi jeg overvejer at gøre det selv samme til mit


    Asus Readon 6979


    Det laver også noget irriterende ring.


    Så vil da lige prøve

    Jeg var lige inde og kigge på der hvor jeg skulle teste mine ram.



    Jeg kunne ikke rigtig finde hoved og hale i noget som helst, hvad skal jeg tage af de DL til at teste mine ram med ?


    Jeg har lige kørt en Benchmark, med nogen virkelige flotte resultater.

    Der skal lige tilføjes til alt ovenstående, hvilket egentlig burde rykke denne her tråd over i Hardware osv.


    Min computer er samlet, men nu da jeg skulle spille diverse spil har udfaldet været katastrofalt.


    I Crysis 2 - Går den kold og lagger efter få sekunder inde i spilelt.


    Dragon Age II - Lukker og siger den har udført en ulovlig handling.


    Battlefield Bad Company - Gik kold efter 10 minutter og skærmen blev hvid.


    Selv Titan Quest gav mig lag lige da jeg døde og min tomb stone kom frem.


    Til sidst gav jeg op, og undrede mig så over disse uheld.


    for lige at ridse min copmuter op;


    GFX - Asus Eah 6970


    Mother Board - Asus Extreme R3 socket 1155


    Processor - Intel Core I5 2600k


    Strøm - Cooler Master 850 W silent pro


    God luft forandring i selve toweret, min cpu har Noctua NH-D14 CPU Cooler, så den er heller ikke over ophedet.


    Er bange for der er en fejl på mit GFX kort, men efter jeg har kørt nogen test af windows experince center, så giver den GFX kortet 7,9, hvilket er max i testen.


    Det bare rent ud sagt røv at samle det hele ved god hjælp af en ven, også stå nu, med røven i post kassen.


    har skrevet til Asus, men venter på svar, har updated med 3 forskellige drivers bare uden held.


    Vi er ude i at gen installere Win7 for at se om det kunne hjælpe på problemet.. Er fortivlet. Kan I hjælpe.?


    Jeg har alle de nyeste drivers, jeg har installeret alt hvad hjeret begære, er simpelthen helt lost


    MVH


    Blitzher


    EDIT: Jeg har kopieret denne tråd over i hardware fra spil, da jeg kunne se det ville ende i en snak angående GFX kortet og ikke spillet.

    Jeg forstår at du køre på en Notebook/Laptop ?
    Er dette korrekt opfattet ?


    Jeg har selv en MSI Notebook, som har meget styre kraft og yde evne end en normal computer, men grundet dets begrænsede køle muligheder, vil den blive varm utrolig hurtig. Dette passer også godt med at du siger den køre godt i starten, også går det galt, med lag spikes, delay og ligende.


    Jo større de bliver, jo varmere bliver de også - det vil reducere hardwarens ydeevne :)


    Jeg har/havde samme problem, det eneste jeg fandt muligt for at løse problemet var at købe en ordentlig CoolerPad, Logitech har nogle rimelige gode nogen, til fair priser.


    Håber dette hjalp.


    Edit: Ved at køre på ren størm, giver du din computer bedre ydeevne, da den får en mere stabil strøm forsyning, kontra på et batteri.


    Så det du gør, er helt fint.


    jeg tager altid selv batteriet ud, hvis jeg sætter en notebook i en "dock"

    Der skal lige tilføjes til alt ovenstående, hvilket egentlig burde rykke denne her tråd over i Hardware osv.


    Min computer er samlet, men nu da jeg skulle spille diverse spil har udfaldet været katastrofalt.


    I Crysis 2 - Går den kold og lagger efter få sekunder inde i spilelt.


    Dragon Age II - Lukker og siger den har udført en ulovlig handling.


    Battlefield Bad Company - Gik kold efter 10 minutter og skærmen blev hvid.


    Selv Titan Quest gav mig lag lige da jeg døde og min tomb stone kom frem.


    Til sidst gav jeg op, og undrede mig så over disse uheld.


    for lige at ridse min copmuter op;


    GFX - Asus Eah 6970


    Mother Board - Asus Extreme R3 socket 1155


    Processor - Intel Core I5 2600k


    Strøm - Cooler Master 850 W silent pro


    God luft forandring i selve toweret, min cpu har Noctua NH-D14 CPU Cooler, så den er heller ikke over ophedet.


    Er bange for der er en fejl på mit GFX kort, men efter jeg har kørt nogen test af windows experince center, så giver den GFX kortet 7,9, hvilket er max i testen.


    Det bare rent ud sagt røv at samle det hele ved god hjælp af en ven, også stå nu, med røven i post kassen.


    har skrevet til Asus, men venter på svar, har updated med 3 forskellige drivers bare uden held.


    Vi er ude i at gen installere Win7 for at se om det kunne hjælpe på problemet.. Er fortivlet. Kan I hjælpe.?


    Daniel

    Hej Tweakers


    Jeg har nu haft den dejlige glæde af at spille Crysis 2 på min MSI notebook.


    Da jeg så endelig samlede spanden, med et Asus EAH 6970 Gfx kort, Asus Motherboard Extreme Revolution og Core I5, 8 BG Kingston plus det løse.


    Hver gang jeg spiller Crysis 2 på fuld skrue, kommer jeg til et random område og min computer går "kold" den fryser, nogen gange rebooter den selv, andre gang går der lidt tid, så køre den i 5 sekunder, og endnu et lag på 1 minuts penge kommer`?


    Nogen der har prøvet dette eller har nogen erfaringer med det ?


    Jeg har nyeste driver til GFX, Mb ja det hele, har isntalleret DivX11 og har testet DragonAgeII på Max uden vanskiligheder, Call of Duty Black Ops på Max uden problemer og Battle Field Bad Company på fuld skrue uden problemer.


    Jeg har så gar kørt en Benchmark hvilket kom med et særdeles posetivt resultat.


    Kom endelig med jeres erfaringer og ligende.


    Blitzher

    Hej Alle Tweak´s.


    Nu er Crysis2 kommet på gaden, og vi spiller det som sindsyge.


    Jeg vil forslå at vi laver en form for hygge Clan i Crysis 2, ligesom vi har gjordt i Heroes of Newerth. ?


    Hvis det er kan, jeg godt stå for denne del, for at skabe noget sammenhold ud over forumet ;) Jeg ligger ikke inde med servere til Ventrilo, Teamspeak eller mun. Jeg bruger selv skype, hvilket er ret belastende, men vi skal nok finde ud af noget :)


    Bare lige kom med kommentare, også på evt Clan navn.


    Hvis dette her lyder som en mulighed så skriv her ( bliver tjekket et par gange om dagen, og jeg tilføjer dig)
    Eller Add mig selv indei Crysis2 - friendsliste - Blitzher


    Jeg er ikke en person som er højt oppe, lvl 16 pt, men hygger mig gevaldigt med spillet. og har fundet ud af at Teamwork is the key to victory :)


    Jeg har ikke i sinde a lave en Clan som laver PCW eller Cw som sådan lige nu, men syntes man skal starte et sted.


    Den eneste fodnote der er ved dette er at jeg acceptere "alle" der henvender sig til mig, fordi jeg står med armene åbne lige nu.


    Du kan bide dig selv i skæget på, at du bliver kicked usandsynligt hurtigt, og din account vil blive highlighted i en tråd, hvis du vælger at snyde, være rasistisk, svine andre til, eller på anden måde té dig upassende i forhold til den normale opførsel, hermed har jeg ikke sagt for meget eller for lidt. So Be Mature and Be nice.


    Rigtig god weekend til alle.


    Blitzher

    Hej Allesammen.


    Jeg har haft en dejlig MSI Notebook GT740


    Men nu er tiden kommet til at "hun" skal formateres, og tænke, hvad er nemmere end lige suge alt ud af hende, også bare køre reboot systemet, som kommer med samtlige laptops/notebooks nu om dage.


    Men når jeg genstarter så kommer følngende op
    Press DEL for Setup = Bios
    Press F3 for OS Recovery
    Press F11 for noget andet. Jeg kan ikke huske om de to sidste er forkrete.


    HVAD SKAL JEG GØRE ???


    Den skal bare komme i fabriks tilstand...

    EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5


    Jeg har købt dette GFX kort der til, så jeg kan ikke lige se at det bliver en ring jeg skal bekymre mig om.


    Hvad siger du ?

    Jeg har bestilt et Asus Republic Gaming Extreme IV MotherBoard


    Det står at det kan køre SLI / CrossFireX på samme tid.


    Jeg ved ikke engang hvad en af delene er ?


    kan nogen give mig nogen gode svar på hvad ovenstående egentlgi er ?

    Gi gas Foxx ;)


    Du må meget gerne skrive Private mails til mig, eller PM.


    Du lyder til at have ret meget styr på hvordan det hele hænger sammen på godt og ondt.


    Jeg er meget nysgerrig på hvordan det virker, og kunne godt finde på at sætte en test computer op der hjemme. Bare for at lege hvis man kan kalde det, dét

    kan man egentlig godt "hacke" sig selv??


    Der er jo koblet mine andre copmutere op på?


    Det kunne da være meget spændende at gå ind og se om man kan komme in på de copmutere ?
    Det er jo som sagt i øverste tråd, et test miljø, og jeg kan altid selv trykke på restart / reset knappen.
    Hvis jeg fucker for megt op?


    Men google - Hacking tools etc ?


    Også er min IP sikkert registeret på samtlige servere hehe