• Da ffxiv floppede totalt måtte jeg jo kaste mig over et andet mmorpg...


    Nogen herinde der spiller?

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Oh my god gik der lige nørd i den.


    Gamede 8 timer i træk igår, kan slet ikke huske hvornår det sidst skete.
    Røg på et eller andet Raid hvor man skulle nakke jeg ved ikke hvor mange ting, det tog godt nok lang tid at kæmpe sig frem til bossen da vi alle var lvl 8-12 men alle mobs var lvl15-25.


    Er dog i tvivl om class. Spiller som rouge men dem er der godt nok mange af.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().

  • Spiller pt. på meridian, men kunne godt finde på at lave en ny char da jeg syntes der er alt for mange rouges.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold
    Spiller pt. på meridian, men kunne godt finde på at lave en ny char da jeg syntes der er alt for mange rouges.


    der er generalt rigtig mange rogues! jeg har lavet en warrrior som er min alt, har bard som main..
    Warriors er nice, har jeg fundet ud af.. reavers are awesome..


    Men i er mere end velkomen. som sagt er vi en del members efterhånden og vi har nogle lvl 50 der allerede har kørt Epic dungeons :) og de ser ud til og fungere super godt.. vi har vidst nok omkring 6-7 lvl 50.. vores GM, har 2 lvl 50 :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    der er generalt rigtig mange rogues! jeg har lavet en warrrior som er min alt, har bard som main..
    Warriors er nice, har jeg fundet ud af.. reavers are awesome..


    Men i er mere end velkomen. som sagt er vi en del members efterhånden og vi har nogle lvl 50 der allerede har kørt Epic dungeons :) og de ser ud til og fungere super godt.. vi har vidst nok omkring 6-7 lvl 50.. vores GM, har 2 lvl 50 :P


    Hvordan er alders fordelingen, og det er ok med casual players?

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold


    Hvordan er alders fordelingen, og det er ok med casual players?


    jeg er casual players.. ved faktisk ikke med alder. men ved dem jeg kender og dem jeg ved der er med er 24+ der er en del "ældre". :D :cheers: Jeg har lige tjekket de seneste recruits, og der er en del 35-37 årige..


    der er også lige 2 stykker jeg kan se der er omkring de 17-20

  • Vi har rigtigt fået spred os ud over alle servere.


    Har købt et job og lavet en Bard/Rift-stalker, faktisk en rigtig god support class selv om jeg
    kun er lvl 20. Meget nemmere at komme i party som bard end bladedancer/assasin hehe.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold
    Vi har rigtigt fået spred os ud over alle servere.


    Har købt et job og lavet en Bard/Rift-stalker, faktisk en rigtig god support class selv om jeg
    kun er lvl 20. Meget nemmere at komme i party som bard end bladedancer/assasin hehe.


    Assassin er kanon til pvp :)

  • Kan man skifte fra rouge til f.eks war med samme char eller skal man lave en ny?

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • ah ok...


    Det bliver ikke lige nu. Er lige blevet lvl 20 og kan crafte tier 3.


    Kan slet ikke tælle hvor mange ulve jeg har slagtet :crazyeyes:

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    du kan ikke skifte calling på en char.. du kan kun skite souls :)
    Og jeg har en 32 bard, og ja de er vilde.. tager bare lidt længere tid at dræbe, men ja du for tit grp :P


    Bard, er det ikke aoe soul ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    Bard, er det ikke aoe soul ?


    Bard er aoe buffs.


    Men damn hvor er jeg træt af lvl 50 noob's som løber rundt i low lvl områderne og ganker folk.


    Det burde imo være umuligt at engage en spiller som er 10-15 lvl's under dig med mindre de starter angrebet. Eller burde det give negativ pvp point's.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • så skulle du jo ikke vælge pvp server :)