Skat - betale eller retur?

  • skal af med penge for første gang, dog kun 1065,-

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    124,- tilbage :-/ Får aldrig en skid tilbage!


    Det betyder da bare at du har styr på din skat.. det er da fedt...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Kan ikke komme ind.... deres lorteudstyr er nok blevet overbelastet :)


    kan komme ind på alt andet på nær årspågørelsen :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    Kan ikke komme ind.... deres lorteudstyr er nok blevet overbelastet :)


    kan komme ind på alt andet på nær årspågørelsen :D


    Ja der skulle være voldsom belastning på siden lige nu, der er nok ikke andet at gøre end at prøve igen senere :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • øv, skal af med 6523,-, men sådan er det jo. stadigvæk en god dag, det kunne have været meget værre :crazyeyes:.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • "SKATs TastSelv-service er midlertidig ude af drift. Prøv igen senere. "


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Ja der skulle være voldsom belastning på siden lige nu, der er nok ikke andet at gøre end at prøve igen senere :)


    Er der ikke også noget med at CSC kører deres IT? Al den ballade hos dem påvirker nok oplevelsen, selvom de lovede det ikke ville ske


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    øv, skal af med 6523,-, men sådan er det jo. stadigvæk en god dag, det kunne have været meget værre :crazyeyes:.


    Mvh
    Sam


    Enten er du meget glad for solskinsvejr eller også er der sket noget rimeligt godt for dig i dag :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Oprindeligt indlæg af Ebo
    øv, skal af med 6523,-, men sådan er det jo. stadigvæk en god dag, det kunne have været meget værre :crazyeyes:.


    Mvh
    Sam


    Enten er du meget glad for solskinsvejr eller også er der sket noget rimeligt godt for dig i dag :P[/quote]


    Om det nu er godt, det ved jeg ikke endnu, men jeg har lige bestilt billet idag til Thailand i en måned hvor jeg skal ned og hente min fyr hjem igen, så vi kan blive gift.
    Set i det forhold, så er skats tilgodehavende en mindre detalje, som bare skal overståes.


    Udlændingeservice ville have en bankgaranti på 100000,- hvilket de har fået, så skat er bare små penge, dem tager vi ud af husholdningsbudgettet :crazyeyes:.
    Der bliver rigeligt at bruge penge på indtil midt sommer, men kærlighed koster og det kan man ikke sætte en pris på, så de små penge skat vil have...ttjjjaaaa dem må jeg jo bare betale, problemet er bare jeg har fået en revisor til at lave min skat, så den burde være iorden, men det må jeg se på når jeg kommer hjem igen.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg skal ha 6,5k tilbage og kæresten får næsten 10k tilbage.. Så det er da ihvertfald gode nyheder



    Hvis du har brug for en revisor til at lave skat, så kan det jo være det er så indviklet at skat har nosset op i det :) det kan man da ihvertfald håbe på hehe


    Og tillykke med det :9xo kærligheden altså, ikke skat ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Jeg skal ha 6,5k tilbage og kæresten får næsten 10k tilbage.. Så det er da ihvertfald gode nyheder



    Hvis du har brug for en revisor til at lave skat, så kan det jo være det er så indviklet at skat har nosset op i det :) det kan man da ihvertfald håbe på hehe


    Og tillykke med det :9xo kærligheden altså, ikke skat ;)


    Jeg har vundet 2 retsager imod told/skat de sidste 10 år, så de prøver hvert eneste år, at få mig ned med nakken, indtil videre uden held, grundet jeg operere i en gråzone og alt er et fortolkningsspørgsmål, som min revisor og bankmand siger, så har jeg ret, mens Told/skat siger det modsatte, problemet for dem er at jeg har vundet hver gang indtil nu ;), uden at bryde loven, bare bøje den, som jeg ser det.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg er så heldig at jeg skal af med 3630 kr. :clap:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hehe nu igen i år skal vi undre os over dem der jubler over at de skal have penge tilbage..
    Er det ikke mere fordi de er dårlige til at regne deres skat ud?


    Jeg mener.. Man får jo ikke super fede renter ved at have penge til gode hos Skat.
    Det er da bedre at få det udbetalt ordentligt i løbet af året, efter min mening.
    (Med mindre man med vilje hæver sin skatteprocent og bruger Skat som en dårlig
    forrentet opsparingskonto.)
    På den anden måde tjener Skat bare penge på de renter i selv burde have haft.


  • Jeg er gået stille og rolig ned fra ca. 9000 tilbage i skat de sidste par år med mindre og mindre. er nu nede på 1000 og synes det ligger fint der.
    Det er efter min mening et fint beløb at få sådan lidt inde i det nye år.
    Ikke det store men er da altid lidt rart at få lidt penge man ikke lige havde "regnet" med eller har glemt kommer :boxed:

  • Det er selvfølgelig rigtigt..
    Men det er sjovt der er nogen der nærmest "blærer" sig med at de skal have penge tilbage,
    hvilket jo egentligt ikke burde være blær, men nærmere et stempel i panden hvor der står
    man er dårlig til at få sin økonomi til at gå lige op.


    Men pyt nu med det, denne tråd dukker op hvert år,
    og det må vi jo leve med. ;)