What to choose! GFX kort

  • AsusAsus banditten


    Nvidia Bummelumen


    Dette er de sidste 2 muligheder jeg står med ;( Jeg har læst anmeldelsen, fra nedereste igennem TWEAK.DK


    Asus synes ikke at være testet endnu...


    Kom så med jeres mening... 200 kr mere.... Hvad siger I ???'


    Asus har kun 2 fan´s


    Nvidias har 3 fans og det mest fancye kølesystem

  • Tag det , du synes er pænest.


    Ej, spøg til side. Der er vitterligt ikke meget forskel på de to kort. De har begge en god køling, de ligger MEGET lige i performance (det ene vinder nogen det andet andre og de resterende er det stalemate).


    Synes selv at Asus' DCII køler virker ret fed og kan egentligt godt lide HD6970 kortet - What's not to like. Desværre gør de det ikke nemt, og GTX570 er vikelig også et lækkert kort, som yder fænomenalt.


    Må dog sige at jeg hælder mest til HD6970, da det kun var nogle kort med andet end referencekøler, der manglede for at skubbe mig fra GTX570 til HD6970.


    Hvis der nu er nogen i denne tråd, der siger, at det skal være Nvidia pga. driverne. Så må jeg bare sige, at AMD's nye drivere og især med det helt nye layout, ikke står tilbage for Nvidia på nogen punkter softwaremæssigt.


    Har kørt med både ATI og Nvidia med mellemrum, dog med et par 8800gt som værende det jeg havde længst. Dette havde dog intet med drivere, men med pris/performance at gøre på daværende tidspunkt. Så dette argument har jeg aldrig rigtig kunne se logikken i.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blitzher
    Valget falder på Asus modellen her.
    Har læst de test jeg kan finde, og syntes at der egentlig er + & - som også er sagt ovenover.


    Tak for hjælpen


    Hvis du vælger den model, kunne du fx. vælge et HD6950 og fifle lidt med et Bios-mod og på den måde spare 500 dask ;)

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________