Brud på copyright

  • Har også kommenteret på deres side, og indhold af stof.....men de bliver nok klogere.


    EDIT: Kiggede lige lidt nærmere, og det er sku da at, Ctrl+c, Ctrl+v. Håber de får fjernet det inden det for sent. Sku altså noget u-proffesionelt.


    Nogen som ved hvem de er?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    Har også kommenteret på deres side, og indhold af stof.....men de bliver nok klogere.


    EDIT: Kiggede lige lidt nærmere, og det er sku da at, Ctrl+c, Ctrl+v. Håber de får fjernet det inden det for sent. Sku altså noget u-proffesionelt.


    Nogen som ved hvem de er?


    Der er taget kontakt til opretshaveren - Laptopworld.dk og ejeren af omtalte ripoff site. Selv teksten er mere eller mindre taget


    https://www.dk-hostmaster.dk/i…uery=wais.dk&submit=S%F8g

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Det er rigtig flot læs nu artiklen igennem før i udtaler jeg om indholdet.
    Billederne er taget fra google så det kan jeg forholde mig til.


    Men kom ikke og sig vores indhold er ens...


    Billederne er taget fra LAptopworld.dk og det samme er 99% af tekst

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Billederne er taget fra google så det kan jeg forholde mig til.


    Du må ikke bare tage billeder fra Google. De er også beskyttet under Copyright.


    Derudover, så er følgende billeder taget fra testen hos Laptopworld.dk (det er ikke specielt svært at finde ud af)


    Billede 2
    Billede 3
    Billede 4
    Billede 5
    Billede 6
    Billede 7


  • Samt langt hovedparten af tekst!
    Jeg er 10sek fra at anmelde dig for brud på dansk lovgivning omkring kopyright

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Det er rigtig flot læs nu artiklen igennem før i udtaler jeg om indholdet.
    Billederne er taget fra google så det kan jeg forholde mig til.


    Men kom ikke og sig vores indhold er ens...


    Er den en maskine i selv har? som i så har lavet en anmeldelse af? Eller har i læst anmeldelse på Laptopworld, så og så skrevet derudfra?


    For hvis det er en maskine i selv har, hvorfor har i så "hapset" billederne fra Laptopworld? Det siger vel sig selv at man ikke bare må tage hvad man vil - google eller ej. Hvis man har computeren selv, så er det jo bare at tage sine egne billeder med et kamera. Og hvis i ikke har maskinen selv, så ville jeg nok ikke anmelde den, for man kan ikke lave en anmeldelse ud fra noget man har læst. Det siger min erfaring i hvert fald - vi har alle forskellige måder at anmelde på.


    Håber i for styr på det hele ;)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze


    Samt langt hovedparten af tekst!
    Jeg er 10sek fra at anmelde dig for brud på dansk lovgivning omkring kopyright


    Det er du velkommen til.
    Det er helt vildt hvor pige fornærmet du er over at man har sagt dig imod, men okay du er velkommen til at gøre hvad du vil.


    Jeg fjerne de billeder som burger omtalte og lægger nye ind men som sagt der er intet galt med indholdet......!


  • Vi har computeren selv som i kan se har vi også taget screenshots af de andre billeder og hvis i kigger under cpu-z kerne hastighed vil i også se at det er anderledes fra laptopworlds

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge


    Det er du velkommen til.
    Det er helt vildt hvor pige fornærmet du er over at man har sagt dig imod, men okay du er velkommen til at gøre hvad du vil.


    Jeg fjerne de billeder som burger omtalte og lægger nye ind men som sagt der er intet galt med indholdet......!


    du har taget teksten fra Laptopworld!


    Et lille snip:


    DIT site:


    Skærmen er på 13,3 tommer som er af LED teknologi.


    Laptopworld:


    Skærmen er på 13,3 tommer og benytter sig af LED teknologi.


    DIT site:;


    Asus UL30A er en computer henvendt til kontor og studie forholdsvist pga. den lange batteritid, og selvfølgelig størrelsen på computeren der også gør den nem at have med sig


    Laptopworld.dk:


    Asus UL30A er en computer henvendt til business og studiesegmentet bl.a. på grund af den lange batteritid

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge


    Vi har computeren selv som i kan se har vi også taget screenshots af de andre billeder og hvis i kigger under cpu-z kerne hastighed vil i også se at det er anderledes fra laptopworlds


    Så siger jeg det sidste gang.


    Fjern den artikel eller du får en anmeldelse for brud på dansk lovgivning om copyright.


    /Ejer af Laptopworld.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Hey burger det er fair nok men fanme ikke jeg har copy paste deres artikel


    Havde det været en skoleopgave var du blevet dumpet - og måske smidt ud - pga. plagiat. Flere sætninger er direkte afskrift, og det er simpelthen for dumt at kaste sig ud i sådan noget.


    Du kan ligeså godt lade være med at forsøge at bortforklare det. Ta' det dog som en mand og indrøm hvad du har gjort.




    Du kan desuden sagtens få eksempler. Følgende sætninger er direkte kopieret:


    Udover at indeholde 500 GB harddisk, 4 GB RAM, ULV SU7300 processor, multitouch touchpad, er computeren også i stand til at holde over 14 timers batteritid. Hertil kører den Microsoft's nyeste styrersystem Windows 7 som gør brugervenligheden endnu bedre.


    Den testede konfiguration hedder Asus Ul30A QX056V og der findes tre modeller ialt indenfor serien.


    Overordnet set medfølger alt det nødvendige tilbehør, som man kan få brug for.



    Computeren er simpel af design bl.a. på grund af at der kun er to ”overflødige” knapper, som er tænd/sluk samt tænd knap til


    Asus’s logo er printet i midten.


    Skærmen er på 13,3 tommer som er af LED teknologi. Opløsningen er på 1366 x 768 pixels



    Og jeg kunne sikkert blive ved nærmest i det uendelige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    SSD Freak du er da ikke ejer af Laptopworld.dk


    Det gør jeg jo, og du har tyvstjålet vores arbejde!


    Dvs. du nægter ?
    Jeg prøver en konstruktiv dialog med dig, men er du afvisende må jeg tage sagen videre
    Der er taget screendumb af hele testen, så glem at ændre den nu.


    Jeg vil have den af og en undskyldning fra Jeres side.


  • Hvis du er ejer hvorfor så tage kontakt til dem hvis det altså er dig selv