Denne Lenovo bærbar pengene hver

  • Lige præcis :D Og gaming-king skrev at den kun kostede 7k her hjemme.
    Men det er ikke tilfældet....


    Jeg skrev 7k fordi at jeg linkede til en L512 (Så ikke at det IKKE var en T510)


    Karse > Skal slet ikke spille på den... Spiller næsten aldrig og hvis jeg nogle gange gør bruger jeg den stationære.. Men kunne godt tænke mig at vide om man godt kan bruge onboard gfx til at afspille FullHD video samt tilslutte den til en skærm med opløsningen 1920 x 1080 ?

  • L512 er en helt anden serie. og derfor kan prisen ikke sammenlignes.


    Deres T510i er en letvægtsudgave af T510. Den koster altså mere, men har normalt os dårligere specs. Man skal derfor betale meget mere, for at få det samme.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fniggi
    Lige præcis :D Og gaming-king skrev at den kun kostede 7k her hjemme.
    Men det er ikke tilfældet....


    Jeg skrev 7k fordi at jeg linkede til en L512 (Så ikke at det IKKE var en T510)


    Karse > Skal slet ikke spille på den... Spiller næsten aldrig og hvis jeg nogle gange gør bruger jeg den stationære.. Men kunne godt tænke mig at vide om man godt kan bruge onboard gfx til at afspille FullHD video samt tilslutte den til en skærm med opløsningen 1920 x 1080 ?


    Du er snotforvirret, og det samme er vi pga din egen forvirring. I oprets indlæg beskriver du 1 model,og siden hen to andre.


    Lad os få et link til den præcise model, og så dine krav og ønsker. Denne tråd kunne være afslutte for 15 indlæg siden

  • Okay her er linket til den absolut tætteste jeg kan komme på den som jeg kan få for 6k.
    Alt er det samme bortset fra at den som jeg kan få har 4 GB Ram samt 320 GB Harddisk.
    Hvor denne kun har 2 GB ram og 250 GB harddisk til 10.356,00 DKK


    Lenovo ThinkPad T510 4349
    [url]http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=794323[url]


    Er det så en great deal?


    Krav
    Office parken
    Photoshop
    Video konvertering
    Afspilning af 1920 x 1080 HD materiale På 42" fladskærm.


    Det er det...


    Håber at i er blevet klogere på mit behov.

  • Du skal lade være med at sammenligne modeller, bare på baggrund af få ting. Den model du linker til, har eksempelvis ikke en Gobi netværkskort. Den har heller ikke Intel Centrino Advanced-N 6300 ( Intel WiFi Link 6300) netkort. Du får heller ikke fingertryksaflæser eller integreret webcam.


    Hver enkelt ThinkPad maskine er utrolig forskellig fra model til model. Du kan derfor ikke sammenligne de priser du finder.


    Udfra det du skriver vurdere jeg derfor stadig den model du har fået tilbud til 7000kr - maks. 7500kr.


    Men jeg ville nok stadig købe. En ægte ThinkPad er en virkelig lækker maskine.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650


  • Enig. Det eneste der holder er det præcise modelnummer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Enig. Det eneste der holder er det præcise modelnummer.


    Selv modelnummeret kan man ikke sammenline. For hjemmesider skriver fx T510 4349. Men min model hedder helt præcist T510 4349-4JG. Så derfor er det svært at se det på hjemmesider.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fniggi
    7000kr - maks. 7500kr i USA eller i Danmark?


    I USA har den en værdi til 6200kr. Du kan selv finde netop den model på Lenovo's egen hjemmeside. Så ja. på basis af de informationer du kommer med. 7-7500kr i danmark. Jeg kan ikke sige at den model du der har fundet koster det. men PÅ BASIS AF DE INFORMATIONER DU GIVER, der er det hvad jeg vurdere den til. Jeg har meget erfaring med ThinkPads. Fik den første i hænderne en gang i 90'erne - 1995 mener jeg. Jeg var så godt nok kun 5 år, men kan tydeligt huske den :razz:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg forstår ikke hvordan du kan vudere den til kun 7-7500 kr herhjemme når man kun kan få en som ca ligner til 13000 kr. Den har også n netværk og 320 GB harddisk


    Hvis du ser på denne så er den næsten den samme bortset fra at denne har en Core i5 560M 2.66 GHz hvor den anden kun har Intel® Core™ i5-520M 2.40GHz.


    Der er ikke den store forskel:


    560M får 2427 i passmark
    520M får 2330 i passmark


    Det er sådan set den eneste forskel...


    http://www.computersalg.dk/pro…t=&utm_campaign=EDBpriser

  • læs mit indlæg igen, og du skal finde svaret på hvorfor prisen er som den er. Hver enkel ThinkPad er forskellig. Du kan IKKE sammenligne udelukkende på processor. Selv hver enkel netkort er forskelligt.


    Jeg melder mig personligt fra denne tråd nu. Jeg har prøvet at hjælpe dig, men hjælpes vil du ikke. :rolleyes:


    Held og lykke med købet ;)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg sidder pt. og kigger efter thinkpads i prisområdet 5-7.000. og En ting er sikkert - Jeg kan ikke finde nogen t510 med de specs. du oplyser. At Gaming king derudover kan have ret i at der er forskel på netkort etc. kan ændre noget på værdien - men jeg vil stadig mene at den ligger et godt stykke over de 7.000kr.


    Så køb den hvis du mangler en bærbar skole/arbejds-computer.


    hvis du ikke mangler den - så overvej det igen.
    Jeg byder dig dog gerne 6200kr :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    læs mit indlæg igen, og du skal finde svaret på hvorfor prisen er som den er. Hver enkel ThinkPad er forskellig. Du kan IKKE sammenligne udelukkende på processor. Selv hver enkel netkort er forskelligt.


    Jeg melder mig personligt fra denne tråd nu. Jeg har prøvet at hjælpe dig, men hjælpes vil du ikke. :rolleyes:


    Held og lykke med købet ;)


    Som jeg skrev tidligere. Han læser/lytter ikke!
    Jeg hopper også fra tråden