Jeg sidder med en lidt forvirrende fornemmelse omkring Jeres nye konkurrence
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=132105
Som jeg læser det, så er det kun nye brugere, som kan deltage, og os, som allerede har en bruger kan ikke?
Jeg sidder med en lidt forvirrende fornemmelse omkring Jeres nye konkurrence
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=132105
Som jeg læser det, så er det kun nye brugere, som kan deltage, og os, som allerede har en bruger kan ikke?
QuoteSom aktiv bruger skal man minimum have lavet et forum indlæg i perioden.
Det står i den nederste linie!
QuoteOprindeligt indlæg af Phoque
Det står i den nederste linie!
FUCK jeg er blind!!!
Skal du ikke være ked af - jeg måtte også lige læse den én gang til. Det lød sgu lidt fjollet at kun nye brugere kunne deltage
QuoteOprindeligt indlæg af HerrMansen
Skal du ikke være ked af - jeg måtte også lige læse den én gang til. Det lød sgu lidt fjollet at kun nye brugere kunne deltage
Jep!
Skal man ikke skrive sig op nogle steder?
QuoteOprindeligt indlæg af Inderhaten
Skal man ikke skrive sig op nogle steder?
Det virker som du automatisk er med, så længe du bare har lavet min. 1 indlæg i periode.
det står også et lidt flabet sted
kunne man ikk have sat det lidt længere nede for sig selv hehe
Hovsa.. Forkert knap
Hånden på hjertet, så virker de sidste Tweak konkurrencer, som de ikke er helt gennemtænkte
QuoteOprindeligt indlæg af SSDfreak
Hånden på hjertet, så virker de sidste Tweak konkurrencer, som de ikke er helt gennemtænkte
De fleste konkurrencer er vel mest for at få flere brugere til?
eller fastholde de "gamle" bruger !
Ja, men vores "gamle" brugere har da en minimal chance, da der finde en million brugere med et par enkelte posts..
Og ja ved godt at hvis de ikke svarer, går præmien til en anden, men alligevel
QuoteOprindeligt indlæg af X3N4T3
Ja, men vores "gamle" brugere har da en minimal chance, da der finde en million brugere med et par enkelte posts..
Og ja ved godt at hvis de ikke svarer, går præmien til en anden, men alligevel
Man skal være aktiv i perioden, og de checker for dublet brugere og reklame bots - det bliver sgu ikke meget mere fair.
Man skal være aktiv i perioden, og de checker for dublet brugere og reklame bots - det bliver sgu ikke meget mere fair.
Du har nok ret, men alligevel surt hvis der er en som lige har oprettet en bruger, for at spørge om hvor hans hash er, og så vinder..
QuoteOprindeligt indlæg af X3N4T3
Du har nok ret, men alligevel surt hvis der er en som lige har oprettet en bruger, for at spørge om hvor hans hash er, og så vinder..
Det kunne alligevel være lidt komisk.. Jeg ville gerne se Tweak's reaktion på det
Bedre endnu - en af vores spambots fra Hongkong. De ender nok med at prøve at sælge kortet tilbage for os for kun 0.95$ + båd
*indsæt dårligt oversat sætning med skål hér *
Bedre endnu - en af vores spambots fra Hongkong. De ender nok med at prøve at sælge kortet tilbage for os for kun 0.95$ + båd
*indsæt dårligt oversat sætning med skål hér
*
Hahahaha!
Jeg har da set konkurrencer hvor man selv skal betale porto hvis man vinder
Men i behøver ikke bekymre jer om det er en rookie-hash-postende-spambot der vinder, for det gør jeg da jeg godt kunne bruge et nyt kort
Jævnt lækker præmie alligevel
QuoteOprindeligt indlæg af Knixe
Jævnt lækker præmie alligevel
jaa, sådan et kort ville da pynte lidt i maskinrummet