Kan vinteren ikke bare snart være ovre. Gider ikke den frost og alt den sne.
Suk den vinter
-
-
Jeg havde også lige et øjeblik for en times tid siden, da jeg gled i noget is på vej hjem fra arbejde, hvor jeg godt kunne bruge noget sol og varme
-
Hellere sne og frost end regn og slud!!
Jeg synes sne er så hyggeligt.. Trafikken bliver så dejlig stille..
Har heller intet imod at rydde fortovet, som loven nu siger man skal..Men kæft hvor er der mange her i Odense der ikke ryder fortovet.
Det er derimod mega irriterende!! -
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Hellere sne og frost end regn og slud!!Jeg synes sne er så hyggeligt.. Trafikken bliver så dejlig stille..
Har heller intet imod at rydde fortovet, som loven nu siger man skal..Men kæft hvor er der mange her i Odense der ikke ryder fortovet.
Det er derimod mega irriterende!!Ej hellere sol og varme
-
Forza SNE - Regn = FAIL
Lad det sne voldsomt og uafbrudt fra nu til Jul, og så lad det hele tø, så det er væk 2 dage efter nytår
-
Oprindeligt indlæg af Pinky
Ej hellere sol og varme
Så bor du sgu nok på den forkerte del af planeten..
Jeg vil foreslå en enkeltbillet til et varmere sted så..Så kan vi andre nyde vinteren imens..
-
Jeg æææææææælsker sneen - den bidende kolde vind kunne dog godt pakke sammen og tage sydpå.
-
kan godt lide sne... så længe jeg sidder indenfor i varmen med en kop te
men den næste der whiner om global opvarmning pander jeg en
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Hellere sne og frost end regn og slud!!Jeg synes sne er så hyggeligt.. Trafikken bliver så dejlig stille..
Det er derimod mega irriterende!!Der er vi uenige
jeg elsker sne, men hader så absolut de tåber der ikke kan finde ud af at køre mere end 40km/t på landevejene!! Den daglige pendletur på arbejde bliver jo en ren pestilens.
//blær\\
og så findes der jo ikke noget bedre end at komme ud til en dejlig varm bil sådan en iskold vintermorgen
-
Elsker sne.. så længe det sner, eller ligger på jorden.. men gider ikke se på saltede vejede HADER det..
STOP SÅ ALT DET SALT!
Elsker sommer, så kan man nemmere holde sin bil ren, køre med vinduet nede og høre god muisk
-
Jeg kan simpelthen også blive vanvittig over de folk der kun køre 40 km/t når de kan se sne i vejkanten.
Lå i røven af her idag og det er simpelthen umuligt at komme forbi dem da der lå er pænt klat inde på midten af vejen.
Men det er nu sjovt nok at køre sidelæns rundt i sneen med håndbremsen trukket
-
det eneste vi mangler i danmark lige nu er bjerge!
elsker sne men kunne altså godt bruge noget fornuftigt at lave med den... -
Oprindeligt indlæg af dwmc
det eneste vi mangler i danmark lige nu er bjerge!
elsker sne men kunne altså godt bruge noget fornuftigt at lave med den...Ja det er faktisk rigtig nok
-
i århus har de bygget en board park ved aros meeen det kunne nu være dejligt med noget rigtig skiløb..
-
Elsker også sne, men desværre får vi sjældent særligt meget her på vestsjælland
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Elsker også sne, men desværre får vi sjældent særligt meget her på vestsjællandDu må hellere end gerne komme fobi silkeborg og hente nogle tons der er nok at tage af
-
Oprindeligt indlæg af Rasmus66
Du må hellere end gerne komme fobi silkeborg og hente nogle tons der er nok at tage af
Kommer i morgen, skal lige kontakte "vognmanden fra Slagelse"
Og det er vel ikke nogen fobi?(hi hi)
-
Det er det der når man skriver for hurtigt for ikke altid rettet stave bøfferne inden jeg poster..
-
Oprindeligt indlæg af Rasmus66
Det er det der når man skriver for hurtigt for ikke altid rettet stave bøfferne inden jeg poster..Det kender jeg intet til, skriver altid perfekt og uden stave fejl, ha ha ha, not
Skulle bare lige drille lidt, bare fordi du er så heldig at ha en hulens masse sne
-
rasmus har i meget i Silkeborg, her i Herning får vi godt nok ikke ret meget, vejene er bare glatte pga der ikk liver ryddet og saltet ordenligt... =P