Medal of Honor - Open Beta

  • fedt :D
    tror hvis lige jeg skal prøve den :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Det skal da prøves selvom jeg har hørt meget dårligt om spillet.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Rettelse til overskriften: det hedder ikke Medal of Honor: Black Ops, det er COD serien der hedder det :razz:


    /edit
    Har lige været inde og kigge, men den er ikke åben endnu :(
    De går nok efter amerikansk tid..

  • Er ved at downloade så er den klar når jeg kommer hjem fra arbejd :clap:


    release er rykket til den 12, men coolshop mener at producenten har rykket den, derfor er deres release d. 15 :crazyeyes:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • synes spillet er utroligt fedt, synes det er bedre end modern warfare 2, og så har medal of honor desuden dedikeret servere, hvilket jeg synes er et stort plus.. Der er pt. lidt problemer med serverne som de er igang med at fikse.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • De er åbne,men det er godt nok ustabilt,og der blir opdateret ofte=alle blir smidt af.
    Synes nu det virker cool nok,rigtig fede våben og tærren at kæmpe i,et par umiddelbare irritationsmomenter er at man dør efter fald på...ca en halv meter,og så kan jeg ikke se mig selv på minimappet,så jeg aner ikke hvor jeg er :crazyeyes:

  • Ikke lige min kop the. Kan bedre lide mw2 og bc2. Tror jeg venter til COD næste måned.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Ang. udgivelsesdatoer, så kører man stort set altid med een dato for Nordamerika, som d. 12. Oktober i MoH's tilfælde, og en anden for EU, som regel tre dage efter Nordamerika, så MoH udkommer 15. Oktober i EU/DK.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Personligt synes jeg ikke der var specielt meget at råbe hurra for...


    Rendte ind i en del invisible walls, og synes bare generelt ikke det var mig. Kan personligt meget bedre lide Modern Warfare 2. Det med Dedicated servers er ligemeget, når det også kommer til CoD Black Ops alligevel! Desuden tror jeg at Black Ops kommer til at være en del federe!

  • jeg fik spillet det igår, og tja, det var absolut ikke en krone værd, singleplayer er gennemført på 3 timer, og om du spiller eller bare løbe med er et fedt, resten af dit team behøver dig ikke, du er fastlåst, hvis du er hurtigere end resten af holdet, skal du vente på dem, evt til de spawner ved siden af dig, der er nogle små fejl i som der er irriterende, bla, sad jeg og gennemgik alle options da jeg ikke kunne finde ud af hvordan man skulle affyre hellfires fra apachen, hvilket viste sig at være tasten 4, det tog sin tid.


    generelt så er AI'en for ringe, fjenden, løber hen til et sted, og så dukker de sig der, og kommer op igen, de løber ikke videre medmindre man tvinger dem, har prøvet det få gange ved bla at kaste håndgranater hen til dem, men i de fleste tilfælde bliver de siddende.


    så er det fint at man laver alle de småfilm i spillet, desværre er man lidt i tvivl om det er et flyvende kamera eller om du ser det fra en person, samt, at det virker lidt som om at selve spillet er skubbet til siden, for at fortælle historien, som os er lidt tynd, det skal forestille at foregå over 6 måneder, men virker kun som 1.


    så skuffende spil, meget skuffende.
    kan dog ikke udtale mig ang multiplayer, men hvad folk fortæller så det os dårligere en BC2 / MW2 så skuffende spil, som bør have været meget mere.


  • Sjovt 99% af alle spil test sites skamroser det.
    Måske skulle du ikke spille på Easy :-)

  • 1 ting jeg har lært er at man ikke skal stole på spilsites så meget har en del venner som er anmeldere og de fleste har fået af vide hvilken karakter de minimum skal give spillet, inde de overhoved prøver det.


    men når det er sagt så startede jeg med at spille på normal, eller medium om du vil, men i skal være velkommen til at købe/leje/whatever, for at spille det, personligt ville jeg føle mig snydt, da spillet slet ikke lever op til 2010 standard, prøv evt at gå ind og se på MOH2010's forum og se hvor mange der er utilfredse, men jeg prøvede at starte nyt spil op på hard efter første gennemførsel, og tja, så meget sværere var det nu ikke, jeg døde lidt flere gange ja, men selve spillet, spillede stadig sig selv, samt man stadig følte sig fanget, COD:MW(2) mm. prøver i det mindste at holde dig beskæftiget, MOH2010 fejler, man er så tit alene/langt foran sine buddies, så mit forslag er klart at hvis man virkelig mener det et spil man skal ha, så lej det i blockbuster først, og så se bagefter om du ville gide at spille det igen.


    og igen, MP har jeg ikke testet, overhoved, så kan ikke udtale mig der men, hvad jeg har læst mig frem til, er det slet ikke tæt på at kunne slå MW2/BC2.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cas123
    1 ting jeg har lært er at man ikke skal stole på spilsites så meget har en del venner som er anmeldere og de fleste har fået af vide hvilken karakter de minimum skal give spillet, inde de overhoved prøver det.


    men når det er sagt så startede jeg med at spille på normal, eller medium om du vil, men i skal være velkommen til at købe/leje/whatever, for at spille det, personligt ville jeg føle mig snydt, da spillet slet ikke lever op til 2010 standard, prøv evt at gå ind og se på MOH2010's forum og se hvor mange der er utilfredse, men jeg prøvede at starte nyt spil op på hard efter første gennemførsel, og tja, så meget sværere var det nu ikke, jeg døde lidt flere gange ja, men selve spillet, spillede stadig sig selv, samt man stadig følte sig fanget, COD:MW(2) mm. prøver i det mindste at holde dig beskæftiget, MOH2010 fejler, man er så tit alene/langt foran sine buddies, så mit forslag er klart at hvis man virkelig mener det et spil man skal ha, så lej det i blockbuster først, og så se bagefter om du ville gide at spille det igen.


    og igen, MP har jeg ikke testet, overhoved, så kan ikke udtale mig der men, hvad jeg har læst mig frem til, er det slet ikke tæt på at kunne slå MW2/BC2.


    så man skal lytte til dig, og ikke spilanmelderne?
    Det fortolker jo en smag på samme måde som du. Sites, som præger deres test folk holder ikke længe.
    Fair nok du ikke kan lide det.

  • ja, kan godt se det kom forkert ud, men i sidste ende skal folk gøre hvad de mener, kan kun sige hvad mine erfaringer er, men kan kun sige for at understøtte min pointe, se bla inde på xboxlife.dk hvor mange der sælger MOH2010, allerede dagen efter de købte det.