• Hvad mener I om Marfia II ?.
    synes det er flot og suverænt i HD

    Asus Rampage III Extreme x58. core i7 965.2stk Asus GTX480 sli
    6GB Dominator GT 2000mhz. 2x80gb X25-m Raid 0. 2x1TB WD HDD Raid 0. silverstone 1200w/ Cosair H70 .zallman
    multi Fan controller. HAFX.Razer Lachesis/Logitech G19/Piranha/Goliathus
    30" Dell + 2stk HP 23"Full HD. Creative 5.1 XFI

  • Er nået til chapter 3 og forløbigt syntes jeg også det er ret fedt, der er lagt stor vægt på historien og den holder 100%


    Eneste jeg kunne ha ønsket var at der var flere ting at lave i byen.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • også ved chapter 3. samme her. men måske noget er i vente endnu.
    skal lige rigtigt igang

    Asus Rampage III Extreme x58. core i7 965.2stk Asus GTX480 sli
    6GB Dominator GT 2000mhz. 2x80gb X25-m Raid 0. 2x1TB WD HDD Raid 0. silverstone 1200w/ Cosair H70 .zallman
    multi Fan controller. HAFX.Razer Lachesis/Logitech G19/Piranha/Goliathus
    30" Dell + 2stk HP 23"Full HD. Creative 5.1 XFI

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    synes nu ik at grafikken er så god på consollerne som på PC:


    [Blocked Image: http://i11.photobucket.com/albums/a154/eastcoasthandle/PCMASTERRAIQ.jpg]


    sårn er det jo somregelt når det er multiplatform, altså at pc version er bedst.. men den bedste konsol version af spillet er helt klart xbox 360 versionen.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind


    sårn er det jo somregelt når det er multiplatform, altså at pc version er bedst.. men den bedste konsol version af spillet er helt klart xbox 360 versionen.


    det er fordi at 2K har fået lov af Nvidia til at rode med PhysX som de vil, hvilket gør at PC vil være den bedre grafik mæssigt hvis den kan trække det jo, da consollerne ik understøtter PhysX :razz:

  • PhysX har da intet med det vi ser på billedet at gøre.. Det er vel nærmere AA... Or am i wrong?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    PhysX har da intet med det vi ser på billedet at gøre.. Det er vel nærmere AA... Or am i wrong?


    nemlig, det har intet med physx at gøre.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    det er bladet så alle effekter og mere bruger mere el. mindre PhysX,


    altså det physx gøre er at ting går i stykker på en mere realistisk måde og ting bevæger sig mere realistisk, og mere realistisk røg osv... det er ikke physx der gør at grafikken er bedre på pc, ihvertfaldt ikke på de billeder du har lagt ind, det jeg kan se er pc. versionen på billedet kører med AA, og en højere opløsning. Men nu synes jeg så også physx er mere eller mindre ubrugeligt medmindre man kører sli, for det slagter da godt nok ydelsen med et enkelt grafikkort.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet 2 gange, sidst af jedimind ().

  • Hvis det er physx der afgør kvaliteten på grafikken, så skulle PS3 da også være bedre end 360 på grafikfronten :P


    Bevægende objekter som murbrokker, glas og sådan er mig bekendt PhysX funktion - Hvilket nok har afstedkommet navnet også ;)


    Synes spillet er for meget kør dertil, hent det, spis det og kør derhen efter du har kørt derhen og lige inden har du været et smut forbi der også. Kan være det ændrer sig inde i spillet, men hvorfor skal det være sådan i de her spil. Det er præcis det samme, der dræbte min lyst i GTA4, hvor jeg slukkede efter 30 minutter og har ikke kigget mig tilbage siden.


    I stedet for Mafia II skulle det være kaldt for "Taxi Driver 1942" istedet ;)


    Grafikken er da heller ikke vildt flot, jeg blev i hvert fald lidt skuffet, men kan være det bare er mig.


    Historien blev jeg grebet af, og forventer også at den tager fart når jeg kommer lidt længere.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Jeg er kommet til Chapter 12 på medium, og jeg synes grafikken er super flot og det er en fed storyline..


    Men jeg synes man mangler noget tid hvor man selv får lov til at gå.. For den siger altid man skal køre tilbage til lejligheden/huset når man har gennemført en mission. Der ville jeg måske godt have muligheden for at gå frit omkring..


    Men fedt spil, det må jeg sige. Det er os meget realitisk mht. hvor mange skud Vito kan holde til..( i hvert fald på medium)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Jeg er kommet til Chapter 12 på medium, og jeg synes grafikken er super flot og det er en fed storyline..


    Men jeg synes man mangler noget tid hvor man selv får lov til at gå.. For den siger altid man skal køre tilbage til lejligheden/huset når man har gennemført en mission. Der ville jeg måske godt have muligheden for at gå frit omkring..


    Men fedt spil, det må jeg sige. Det er os meget realitisk mht. hvor mange skud Vito kan holde til..( i hvert fald på medium)


    Istedet for at gå tilbage kan du jo bare rende rundt og sælge biler, røve butikker og lign :D

  • ja har du ret i..


    Men nå, nu har jeg gennemført det og er virkelig skuffet.. Så kan det da ikke ende.. Come on! Jeg vil have mere :-D


    Der er ikke en gang en Free Ride.. Men det kan heldigvis klares med en mod, selvom den bugger lidt.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det kommer nok også i en DLC :F

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • tror godt man ka lave "Free Ride" som DLC hvis man ka lave extra missioner til consolerne som DLC her snakker jeg om "The Betrayal of Jimmy" & "Jimmys Vendetta" dem håber jeg snart kommer til PC kunne være fedt med lidt ekstra til gamet, har selv "Made Man","Greaser", "Renegade", "Vegas" & "War Hero" dlc'erne :D


    men de gir kun ekstra tøj og biler ik andet :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    tror godt man ka lave "Free Ride" som DLC hvis man ka lave extra missioner til consolerne som DLC her snakker jeg om "The Betrayal of Jimmy" & "Jimmys Vendetta" dem håber jeg snart kommer til PC kunne være fedt med lidt ekstra til gamet, har selv "Made Man","Greaser", "Renegade", "Vegas" & "War Hero" dlc'erne :D


    men de gir kun ekstra tøj og biler ik andet :boxed:


    har selv digital deluxe edition og synes også der mangler lidt i forhold til hvad det koster orginalt.