Hvor er den kære Burger dog?? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Altså jeg tror, og det er blot en sølle mening, at overclockingens dage er talte.. Ja, man kan stadig gøre det - men der er ikke lige så stor interesse for det. Jeg startede herinde for at få hjælp til at clocke min athlon 2600+ processor.. I dag køber de fleste bærbare, og det giver ingen mening at clocke dem (medmindre du har en konkurrence om hvem der kan tømme et nyt batteri hurtigst)..


    Derfor tror jeg heller ikke der kommer mange nye til, da forummet ærlig talt - i sin grundkerne - handler om noget som ikke interesserer folk længere.. Og ja, alle har brug for computer hjælp og vi har ufatteligt mange kloge hoveder herinde der hjælper - men alligevel kommer folk ikke tilbage efter de har fået svar på deres spørgsmål..


    Jeg synes det er super ærgeligt, og jeg ville elske at være mere aktiv herinde.. Jeg er dog kun interesseret i Off-topic og Foto (nogle gange).. Alt det andet - tja, det var noget jeg interesserede mig for for 5 år siden..


    QFT



  • Det spøjse er så... når man søger på google efter svar på lidt specielle problemer, så ligger svarene typisk i... tråde i diverse fora.


    Netop i de fora, hvor folk ikke har skrevet "google is your friend" og lignende. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Altså jeg tror, og det er blot en sølle mening, at overclockingens dage er talte.. Ja, man kan stadig gøre det - men der er ikke lige så stor interesse for det. Jeg startede herinde for at få hjælp til at clocke min athlon 2600+ processor.. I dag køber de fleste bærbare, og det giver ingen mening at clocke dem (medmindre du har en konkurrence om hvem der kan tømme et nyt batteri hurtigst)..


    Derfor tror jeg heller ikke der kommer mange nye til, da forummet ærlig talt - i sin grundkerne - handler om noget som ikke interesserer folk længere.. Og ja, alle har brug for computer hjælp og vi har ufatteligt mange kloge hoveder herinde der hjælper - men alligevel kommer folk ikke tilbage efter de har fået svar på deres spørgsmål..


    Jeg synes det er super ærgeligt, og jeg ville elske at være mere aktiv herinde.. Jeg er dog kun interesseret i Off-topic og Foto (nogle gange).. Alt det andet - tja, det var noget jeg interesserede mig for for 5 år siden..


    Helt enig.


    Da jeg startede herinde for år tilbage, var det populært at oc'e, men nu er jeg for det første blevet ældre og har fokus på/interesse for andre ting. Jeg er mest på Software/Off Topic/Musik og Film/Foto og Grafik.


    For det andet er fordelen ved oc'ing så småt forsvundet - for de fleste. Selvfølgelig er der den hårde kerne der oc'er for opnå de bedste benchmarks.
    Men ifht. spil og andre tunge programmer, er hardwaren både blevet billigere og kraftigere ifht. de spil der er på markedet. Hvem går op i at se hvem der har flest fps i f.eks. Batman - Arkham Asylum eller Farcry 2? Bare det ser pisse godt ud kører flydende. 8)

  • Vil nu påstå at "casual" OC stadigvæk har det kørende fint. Men den extreme OC ala. tøris og whatnot er faldet med tiden - men der er jo også en del fora rundt omkring efterhånden og folk er blevet mere internationale med årene. Det kan være svært at konkurrere med f.eks. de britiske og amerikanske fora når vi alle snakker dansk. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Vil nu påstå at "casual" OC stadigvæk har det kørende fint. Men den extreme OC ala. tøris og whatnot er faldet med tiden - men der er jo også en del fora rundt omkring efterhånden og folk er blevet mere internationale med årene. Det kan være svært at konkurrere med f.eks. de britiske og amerikanske fora når vi alle snakker dansk. :)


    Der er bare kommer andre forums for os der køre med SS, dice og Ln2 :)


    Køre tit med dice på mit system, men grundet den lave respons vi for på bla Tweak så er det ikke specielt interessant at oprette en tråd her.


    Der er det langt bedre at oprette en tråd som du selv siger på udlandske sider så som Xtremesystems :)

  • Nu har jeg gloet på den fætter i en evighed - Rasmus, hvad helvede er det for et fabeldyr du har sidden i dit avatar?? :crazyeyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Nu har jeg gloet på den fætter i en evighed - Rasmus, hvad helvede er det for et fabeldyr du har sidden i dit avatar?? :crazyeyes:


    Hehe ved faktisk ikke engang hvad fanden det er for noget.


    Fandt billedet og synes det var lidt sjovt så det blev min avatar :))

  • Savner nu også nogen af de gamle hoveder, var nu hyggeligt den gang..


    Men, jeg er Tweaker for life, og bliver hængene til siden går ned, og selv derefter tjekker jeg hver dag om den er kommet op igen :P Tjekker flere gange om dagen, tweak er faktisk åben i min browser konstant når jeg surfer hehe..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Savner nu også nogen af de gamle hoveder, var nu hyggeligt den gang..


    Men, jeg er Tweaker for life, og bliver hængene til siden går ned, og selv derefter tjekker jeg hver dag om den er kommet op igen :P Tjekker flere gange om dagen, tweak er faktisk åben i min browser konstant når jeg surfer hehe..


    :9xo

  • Jeg poster heller ikke så meget her inde længere, men tjekker meget ofte Tweak på mobilen, hjemme, eller hvis jeg sidder og keder mig hos den gamle.
    Så bare fordi der ikke kommer så mange kommentarer i forummet, er der jo åbenbart stadig liv kan man se :) .


    Jeg følger bare mest med i nyhederne, for at holde mig opdateret, og kigger næsten ikke i trådene.


    TIP:
    Tråden, eller hvad den hedder, FOR BEGYNDERE, ødelægger nok også meget for jer.
    Nu kan jeg naturligvis kun tale 100% for mig selv, men den kommer jeg aldrig ned til. Stopper ved OT eller FOTO, og vil da gætte på at det er der "de nye kunder" starter. Og hvis de så ikke får svar, henvender de sig på en anden side, og ja, resten siger vel sig selv.
    -Så ifølge mig kunne man ligesågodt fjerne den.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Ja, dén kunne egentlig godt fjernes. Folk kan vel skrive begynder-spørgsmål i henholdsvis hardware/software (m.fl.) trådene...



  • Så er vi jo nogen som benytter RSS og derfor får alle trådene op, uden at se hvilken kategori de egentligt befinder sig i.. og det vil jeg da os anbefale andre at bruge :9xo



    Men det jeg kan godt lide ved Tweak, er at man føler sig hjemme, når man befinder sig her.. Den gang der stadig var liv i TweakUp.dk, var det - selvom de havde et okay antal besøgende - stadig ikke det samme. Her føler jeg mig hjemme og kan jo kende LANGT de fleste som svare, og man lærer jo folk at kende. Jeg vil da mene at SSDfreak efterhånden er ved at være godt kendt, på baggrund af sine lidt sjove udmeldinger en gang i mellem. Og det er da sådan noget der gør at jeg bliver her - selvom han da kan være lidt træls en gang i mellem :razz:


    Jeg elsker jer sq guys (og guysinder(hvis der er noget der hedder det)) og håber i bliver hængende. :rules:


    Men hvad skulle der ændres for at i ville blive, eller i tror at andre gerne ville have ændret?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    man ka ik just sige at Tweak's værdi er dårlig, faldt lige over en side som hedder http://bizinformation.dk/


    den vurdere Tweak.dk til at ha en værdi på 919.844,64kr 8o


    Link: http://bizinformation.dk/www.tweak.dk


    Meget spændende side :)


    Prøv at tag et kig på Facebook.com.. http://bizinformation.dk/www.facebook.com
    33 billioner.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB


  • 1) Nu lander jeg bare altid på forsiden, og er jeg sikker på andre også gør.. Ved godt der er andre muligheder, men de bliver bare sjældent brugt, når det bare er nyheder jeg er interesseret i.


    2) Jeg hænger i hvert fald ved som vorterne på en tudse..


    3) Tror stadig på "nybegynderen" skal væk.. ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    TIP:
    Tråden, eller hvad den hedder, FOR BEGYNDERE, ødelægger nok også meget for jer.
    Nu kan jeg naturligvis kun tale 100% for mig selv, men den kommer jeg aldrig ned til. Stopper ved OT eller FOTO, og vil da gætte på at det er der "de nye kunder" starter. Og hvis de så ikke får svar, henvender de sig på en anden side, og ja, resten siger vel sig selv.
    -Så ifølge mig kunne man ligesågodt fjerne den.


    Har det på samme måde