En lille tus

  • Jeg skal have lavet endnu en tus, og jeg går og tænker på hvad andre folk syns :) det skal man jo gøre lidt..
    Så i må meget gerne vote på billede 1 eller 2, afhængi af hvilken i bedst kan lide..
    Den skal stå på "underarmen"



    billede 1:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072010/kazoku3.jpg]



    billede 2:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072010/kazoku2.jpg]



    Prøver lige med en ny hvor der er en poll :) sorry for dobbelt post.

  • Billederne kommer ikke frem hos mig.


    Og en anden gang kan du blot bede en moderator om at tilføje en afstemning for dig :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Billederne kommer ikke frem hos mig.


    Og en anden gang kan du blot bede en moderator om at tilføje en afstemning for dig :)


    okay nu bedte jeg om en sletning i stedet.. jeg fikser lige billederne..

  • hvis du går efter noget "japansk" inspireret så ville jeg tage nr 2, da helt sikkert ser mere "autentisk" ud end 1'eren..

  • Helt klart nr. 2 - etteren virker "plain" - lidt ligegyldig og, flad IMO, toeren synes jeg derimod er anerledes og den har et klart bedre design.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Du skal lige have med i tankerne at tusser bliver udtværede med tiden - jeg tror at detaljerne i Nr.2 risikerer dette, hvorimod etteren er meget mere sort/hvid streg, hvilket holder bedre.


    Eller sådan har jeg da ihvertfald fået banket ind i hovedet af drengene fra Miami. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Du skal lige have med i tankerne at tusser bliver udtværede med tiden - jeg tror at detaljerne i Nr.2 risikerer dette, hvorimod etteren er meget mere sort/hvid streg, hvilket holder bedre.


    Eller sådan har jeg da ihvertfald fået banket ind i hovedet af drengene fra Miami. :)


    enig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Du skal lige have med i tankerne at tusser bliver udtværede med tiden - jeg tror at detaljerne i Nr.2 risikerer dette, hvorimod etteren er meget mere sort/hvid streg, hvilket holder bedre.


    Eller sådan har jeg da ihvertfald fået banket ind i hovedet af drengene fra Miami. :)


    Så vidt jeg har set og hørt. Så bliver det ikke udtværet. Jeg har en på benet keg kan vise et billede af.
    Men med tiden skal de nok tegnes op pga utydelighed osv. Har set nogle meget detljeret nogle og har ikke hørt noget om dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    True. Mindre detalje.
    Japansk stil ja! Og det staves kazoku ;)


    Når du engang skal have lavet tatoveringen så husk at give tatovøren den rigtige stavemåde. Stavefejl i tatoveringer er bare IKKE seje :pokey:


    Derudover stemte jeg på 1'eren. Som billede kan jeg egentlig bedre lide nr 2, men jeg frygter at det kan komme til at se uprofessionelt ud når det bliver lavet. Det kan sagtens værre jeg tager fejl da jeg ikke har den store forstand på tatoveringer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Jeg er rimelig overbevist om at en tatovør nok skulle kunne få det til at se fedt ud. Eventuelt med lidt skygger som vil få det til at ligne det heæe er samlet og ikke bare snavs eller lign.