Michael / X-Man..
Nu synes jeg satme du skal passe på hvor du træder
Selvom du snart skal giftes skal du ikke tro jeg ikke kan volde dig skade inden da
Michael / X-Man..
Selvom du snart skal giftes skal du ikke tro jeg ikke kan volde dig skade inden da
Daniel: Er du ikke blevet klippet siden jeg var oppe ved dig?
Eller det er måske bare mig? Synes jeg husker dig med et ordentligt garn
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Daniel: Er du ikke blevet klippet siden jeg var oppe ved dig?
Eller det er måske bare mig? Synes jeg husker dig med et ordentligt garn
Yes det er korrekt.. Havde sq næsten langt hår da du sidst var oppe.. Det er ikke helt sommer agtigt.. Så jeg gik igang med trimmeren og holder det nede nu
QuoteOprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Yes det er korrekt.. Havde sq næsten langt hår da du sidst var oppe.. Det er ikke helt sommer agtigt.. Så jeg gik igang med trimmeren og holder det nede nu
Samme her. Er svært at komme fra det helt korte, når man først har vænnet sig til det.
Samme her. Er svært at komme fra det helt korte, når man først har vænnet sig til det.
Ja det er satme rart.. + man sparer en masse tid om morgenen
Ja det er satme rart.. + man sparer en masse tid om morgenen
Yeah ...
Men er vel praktisk anlagt ...
Michael / X-Man..
![]()
TPD Daniel min ven
Cedde#
På det billede der ligner du en af mine kammerater der hedder Peter ualmindelig meget.. Faktisk lidt skræmmende.. Ud fra det billede kunne i bestemt godt være tvillinger. Du har ikke tilfældigvis bror der hedder Peter som er 27 vel ???
Hehe... Har godt nok ikke en tvillingebror/bror der er 27 (medmindre det er muligt at have en tvilling der er 10 år ældre end én selv? ).
Så vidt jeg ved af, så er jeg den ældste af 3 herhjemme! Men sjovt at du synes jeg ligner en anden person så meget... - og håber også det skal tages positivt!
Så er det satme et billed af mig
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Cedde#
På det billede der ligner du en af mine kammerater der hedder Peter ualmindelig meget.. Faktisk lidt skræmmende.. Ud fra det billede kunne i bestemt godt være tvillinger. Du har ikke tilfældigvis bror der hedder Peter som er 27 vel ???
Fik lige taget et nyt billede af mig selv. Blev taget kl lort i morges, sååå derfor det noget bedrøvede ansigtsudtryk. Skulle bruge det til profil pic til en opgave jeg har lavet om et Temperaturstyret ventilationsanlæg jeg har bygget.
[Blocked Image: http://www.oc-central.dk/Daniel/DSCF2370.jpg]
*prøver at holde sig fra at grine men mislykkes, og vælter af stolen og ligger og ruller rundt på gulvet af grin* det gas.. du ka tag det.. kan jeg ik lige få et closeup af dit fine akvarie der?
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
*prøver at holde sig fra at grine men mislykkes, og vælter af stolen og ligger og ruller rundt på gulvet af grin*det gas.. du ka tag det.. kan jeg ik lige få et closeup af dit fine akvarie der?
Du er så sjov Mr Funnyman skal jeg vidst kalde dig
Tjaa ved sq ikke om jeg kan hjælpe dig med et pic, du er jo ikke ligefrem særlig flink Ej sure..
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
prøver at holde sig fra at grine men mislykkes, og vælter af stolen og ligger og ruller rundt på gulvet af grin*det gas.. du ka tag det.. kan jeg ik lige få et closeup af dit fine akvarie der?
Er det den lille opvaskebalje bag ham du vil se ?.... hæ hæ hæ
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Cedde#
Fik lige taget et nyt billede af mig selv. Blev taget kl lort i morges, sååå derfor det noget bedrøvede ansigtsudtryk. Skulle bruge det til profil pic til en opgave jeg har lavet om et Temperaturstyret ventilationsanlæg jeg har bygget.
[Blocked Image: http://www.oc-central.dk/Daniel/DSCF2370.jpg]
Yup yup.. min mor tog også sådan nogle fine billeder på første skoledag...
Fik jeg nævnt at det er officiel "Alle imod Daniel"-dag i dag?
QuoteOprindeligt indlæg af Falsk
Fik jeg nævnt at det er officiel "Alle imod Daniel"-dag i dag?
Nu holder du satme
Og så er vi jo dem der lader håret gro ud igen efter et godt stykke tid med kort hår... savner min headbanging, men bare vent. -problemet løser sig selv lige så stille
Nu holder du satme
Heh... jeg vil iøvrigt godt have lov at pointere at jeg ikke hentede en gammel tråd frem! -faktisk så har den ligget her på "forsiden" af offtopic et par dage.. også et par dage før jeg skrev. HA
står jeg ikke lige uden for dit vindu?
Nu holder du satme
Kan kun være enig
Michael / X-Man..
![]()
Arghh, lad dog manden være i fred. Han skal jo giftes hvilket vel er straf nok i sig selv
BTW: Konen er ikke til stede p.t.