Hvad nu!!! kan ikke installere Xp pro!!!

• Nu kommer der en svada. Jeg har en arbejdspc(ikke kun min men 16 andres også). Vista var installeret som office 7. Det oprindelige problem var at ingen viste hvad administrator kontoen var, så jeg kunne ikke downloade apps til office 2003 til at læse docx filer. For at gøre det hele lidt kortere, sidder jeg nu med bærbar hvor product keyen til min xp pro ikke virker. Har søgt diverse forum prøvet "alt" unattend filer .sif filer, product key og intet virker.

kan jeg på min xp pro cd finde en product key der virker, eller skal der installeres en ny købe udgave!!

Min xp pro version er en oem, måske er der derfor den ikke virker, gode lovlige råd ønskes!!

Oprindeligt indlæg af viking1974
    Nu kommer der en svada. Jeg har en arbejdspc(ikke kun min men 16 andres også). Vista var installeret som office 7. Det oprindelige problem var at ingen viste hvad administrator kontoen var, så jeg kunne ikke downloade apps til office 2003 til at læse docx filer. For at gøre det hele lidt kortere, sidder jeg nu med bærbar hvor product keyen til min xp pro ikke virker. Har søgt diverse forum prøvet "alt" unattend filer .sif filer, product key og intet virker.

kan jeg på min xp pro cd finde en product key der virker, eller skal der installeres en ny købe udgave!!

Min xp pro version er en oem, måske er der derfor den ikke virker, gode lovlige råd ønskes!!

Normalt sidder der et klistermærke med CD-key på selve maskinen.

Oprindeligt indlæg af Maverick

Normalt sidder der et klistermærke med CD-key på selve maskinen.[/quote]

De stickers der sidder på maskinernene, der passer key'en som regel kun på maskiner af samme "type" fra samme producent.

/ask

• den XP, fulgte den med til bærbaren som downgrade?? eller hvor har du den fra?

hvilket mærke bærbar snakker vi om? model?

og sidst men ikke mindst. hvis det er en arbejdspc, hvorfor har i den så ik på et domæne?? :roller:

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

• Mindre virksomheder behøver ikke absolut at køre Domæner. :cheers:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Mindre virksomheder behøver ikke absolut at køre Domæner. :cheers:

korrekt ;)

men at have et domæne koster ikke andet end en DC, og så giver det jo en del fordele i administration af det, så vil da mene det er en fordel :hb:

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his