Ozone SMOG Gaming Mouse

• Folk der hører navnet Ozone tænker måske ikke lige gaming i første omgang, men dette er akkurat hvad dette mærke laver tilbehør til. Ozone er temmelig nyt i Danmark, men er samtidig også et rimeligt nyt mærke generelt. I Ozone´s udvalg af produkter finder vi ting som: mussemåtter, mus, headsets og enkelte andre små ting til gaming. Med et slogan der siger "Ozone is all about evolution" er der med det samme store forventninger. Ozone tænker i nye baner for at sikre den bedst mulige gaming oplevelse. Dages produkt hører under kategorien mus. Modellen hedder SMOG som byder på rige macro muligheder, farve system, 5040 Dpi, keramiske fødder og meget mere.

http://www.tweak.dk/review/Ozone_SMOG_Gaming_Mouse/1118/1/1

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2010/review/1118/tweak_dk_Creative_Ozone_SMOG_5.jpg]

Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    det sgu da bar en ace 3200 i andre farver ??

Præcis hvad jeg tænkte, lige da jeg så den..

• Du skal gladelig få mulighed for at rette alle vores reviews før de kommer online..

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• Hvordan er denne mus i forhold til G9 ? :) Synes den her har et mega fedt design men er glad for min G9 .. Så spørgsmålet er nok om det er værd at skifte den ud for det ? :)

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af The Brain
    Du skal gladelig få mulighed for at rette alle vores reviews før de kommer online..

Der er jo ikke min opgave. Det virker bare mere seriøst, hvis en anmeldelse fremstår fejlfri.

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Der er jo ikke min opgave. Det virker bare mere seriøst, hvis en anmeldelse fremstår fejlfri.

Så vidt jeg forstår, så er reviews lavet af brugerne selv, som en service til alle.. Så alternativet er jo at der ingen reviews er, eller at du retter dem alle

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Du er godt nok da ikke den skarpeste kniv i skuffen hva', ellers kan jeg stærkt tilråde dig at google sarkasme. Kunne jo være du lærte noget lille ven.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hvordan er denne mus i forhold til G9 ? :) Synes den her har et mega fedt design men er glad for min G9 .. Så spørgsmålet er nok om det er værd at skifte den ud for det ? :)

Hmm ja det er meget svært at sige vil jeg sige... Har også selv en G9 liggende i min stak..

Tror man skal prøve musen før man kan sige om det er en godt erstatning... for den er lidt speciel at holde på + dens overflade bliver "glat" hvis man har svedige fingre (:

• Ja G9(x) er en glat omgang hvis man som jeg lider af svedige håndflader. :roller:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

Du er godt nok da ikke den skarpeste kniv i skuffen hva', ellers kan jeg stærkt tilråde dig at google sarkasme. Kunne jo være du lærte noget lille ven.

Eller også er din sarkasme elendig :-)
    Lille ven....du tager lidt fejl der - Bubber.

Hvad angår kommentar om grammatik, så kan jeg ikke se, hvor det pludselig kan blive mit problem. At sproget er veludført, trækker kun op, og for testen til at fremstå bedre.

Det med at være tilfreds med folk tester er jo ikke nok som kvalitets stempel. Ellers kunne lille Rasmus fra 2 klasse jo ligeså godt teste. Det nytter jo ikke man tester tilfredsstillende, men staver som en amøbe.

Alene en tur gennem stavekontrol ville ha´afsløret "mussemåtten"

Lad nu være med at blive mopset over denne kommentar. Er ret sikker på crew er enig i, at korrekt tekst er vigtigt.

Hvis Tweak skal fremstå seriøs som test site, så bør man da vægte dette.

• Mjaaa....når man siger A må man jo også sige B. Personligt finder jeg det mere relevant at du ikke selv gider at spellchecke din post, når du kaster med sten mod en test i flere afsnit. Der er jo næsten ikke nogen undskyldning længere, da samtlige browsere har muligheden for spellcheck. But I digress. Du bliver bare ved med at trolle forumet - jég er færdig med dig "lille ven" :roller:

Men for at afslutte på bedste internet manér.
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062010/logo1.png]

Cyberduck

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Mjaaa....når man siger A må man jo også sige B. Personligt finder jeg det mere relevant at du ikke selv gider at spellchecke din post, når du kaster med sten mod en test i flere afsnit. Der er jo næsten ikke nogen undskyldning længere, da samtlige browsere har muligheden for spellcheck. But I digress. Du bliver bare ved med at trolle forumet - jég er færdig med dig "lille ven" :roller:

Men for at afslutte på bedste internet manér.
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062010/logo1.png]

Jeg kommer med saglig kritik til Tweak, så stop dit tuderi - Bubber. Ingen har bedt dig om at kommenterer det jeg skriver, og bryder du dig ikke om det, så ignorer det.

Nu går kritikken ikke på, hvordan jeg staver, men hvordan et forum fremviser sine teksten til det brede publikum. Krav til hvordan brugerne på et forum staver, er ikke relevante. Det er der imod mulige krav til, hvordan en tilknyttet test mand fremviser sine tests.

At du bliver direkte personlig imod mig fordi jeg omtaler korrektur fortæller vist mere om dig :hb:

• *sine tekster
    er lidt enig, foretrækker der ikke er fejl, men det ændrer ikke på at der næsten altid vil være nogen. ord som "mussemåtte" er jeg ligeglad med de har stavet sådan, det let forståligt alligevel..

• Helt klart skal vores reviews fremstå fejlfri.... ingen tvivl om det, og kan også sige at alle i crew prøver at gøre det så godt som muligt.

Jeg sidder dog lige nu og tænker hvis det ikke hedder musemåtte hvad hedder det så?

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Oprindeligt indlæg af The Brain
    Helt klart skal vores reviews fremstå fejlfri.... ingen tvivl om det, og kan også sige at alle i crew prøver at gøre det så godt som muligt.

Jeg sidder dog lige nu og tænker hvis det ikke hedder musemåtte hvad hedder det så?

Det hedder det skam også, men kun med ét s, det står skrevet med to s'er i teksten :) giver faktisk ikke nogen mening at det er med et s...? Man udtaler det da mussemåtte og ikke mu(u)semåtte :P