Indlæg af amdi

    Jeg har for et lille år siden købt en Epson expression premium xp-830.
    Det var også primært pga. størrelsen, og så kunne den printe et foto i ny og næ.


    Vi printer ikke meget, og patronerne der følger med er der ikke meget i.


    Dyrt ja, men ud fra behov, vurderede jeg at den var passende mht. pris/brug.
    (Jeg fik den billigt, pga. noget kampange hvor Epson betaler noget af prisen tilbage).


    Jeg har ikke haft tekniske problemer (endnu), og den virker rigtig fint med Apple enheder, som konen også krævede.

    Jeg havde et lignende problem for en 6mdrs tid siden.


    Hos mig viste det sig, at min CPU havde taget en uldsweater på i sommervarmen. Det kunne den ikke li'.


    Så prøv at støvsuge dit setup. (Sæt en tandstik i blæsere osv. inden du støvsuger dem, og vær opmærksom på at støvsugere kan generere statisk elektrisitet.)
    Og fjern støv der kan gemme sig under evt. plastik afskærmning.


    /Amdi :9xo

    Jeg har netop Arctis 7 som du nævner. Jeg synes ikke jeg kan genkende alle dine kritikpunkter. Jeg er ikke ligefrem audiofil, men jeg kunne godt savne lidt dybde i lyden. Måske meget kan fikses med en EQ.
    Jeg har dog hverken skrat eller udfald, og det er klart det bedste "gamer"-headset jeg har haft.

    Jeg har både en lille Synology og en større Qnap.


    Ud fra mine egne erfaringer, ville jeg vælge en større Synology næste gang.
    De er installeret med hver deres os, hvor man henter apps/services via en "app-store".


    Det er længe siden jeg har haft problemer med nogen af systemerne, men før hen var Qnap ikke særlig gode til at opdatere firmwaren på deres kasser. Jeg har oplevet et par gange, hvor NAS'en ikke har fuldført opdateringen ordentligt, og har derfor været nødt til at installere services og sætte dem op igen forfra.
    Jeg har ingen problemer haft med Synology på den måde.


    Jeg kan anbefale at købe en Synology med en Intel CPU, da der dermed kan installeres flere services/apps, og tilmed oprettes små virituelle maskiner, hvor du kan afvikle dine egne os's. (Du skal nok op i en "stor" model før end det er muligt.)


    /Amdi

    Hej Tweak


    Først og fremmest, tak for gode anmeldelser/konkurrencer/nyheder som i bringer her på sitet. Jeg læser ofte anmeldelserne om jeg egentlig er interesseret i produktet eller ej ;)


    Jeg har på det sidste bemærket at karakteren 9,5 er givet. Den falder egentlig uden for skala, og jeg går ud fra at det er fordi man ikke opfatter produktet som ekstraordinært, og heller ikke som et produkt "med udfald".


    Skal 7-9 skalaen ikke bare omformuleres til "Et godt gennemtænkt produkt med få/ingen "udfald"" ?


    Bare en tanke ;)


    Fortsæt det gode arbejde.


    Mvh Amdi :9xo

    Gamerendk har desværre ret.
    Krypteringen i den slags malware/virus, er så stærk, at det ikke er realistisk at dekryptere.


    Der er ikke andet at gøre end at starte forfra, eller betale. Jeg vil naturligvis ikke anbefale at betale, med mindre du virkelig ikke kan erstatte data. Eks. familiebilleder eller lign. som ikke kan genskabes.


    Tough luck.

    Med mindre du laver en formatering, eller dropper muligheden for at vende tilbage til Windows 7, ligger installationen automatisk din tidligere installation i en Windows.old mappe på disken. Altså har du behov for en del mere end de 4 GB ledig.

    Det er ikke for at træde nogen over tæerne, men det er en noget tynd test. Det er vel nærmere en "unboxing" end en egentlig test.


    Der står ikke noget op hvad test-setup der er brugt. Wifi-router, pc-setup osv.
    Man bør vel også som det mindste, når man tester et AC WiFi produkt, sørge for at man har udstyr der kan køre AC?


    Ellers fin gennemgang af produktet. :rules:

    Nu kender jeg desværre ikke så meget til ds210, men hvis du får wake-on-lan slået til på kassen, kan du tænde den med en såkaldt "magic packet".


    Der findes et freeware produkt der kan sende sådan en, der hedder "Magic Packet Sender"


    Held og lykke med det. ;)

    Fyren ved SHG har ret. Mindre responstid, giver en bedre spille oplevelse, kontrastforholdet er selvfølgelig også rar.


    Hvis valget står mellem de to ville jeg vælge H modellen.


    Men ellers ville jeg vælge en skærm med en højere opløsning hvis det skal være 27"...

    Jeg har også en QcK, og det er nok den bedste musemåtte jeg har haft.
    Som nogen er inde på, findes der nok bedre måtter decideret til gaming, men som allround måtte synes jeg den er fantastisk.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af michaelsc
    Tak for jeres svar, tror det ender med at jeg formattere harddisken


    Selv inden reinstall ville jeg køre en CCLEAN (Crap Cleaner)


    Med den kan du både komme af med løse ender i registreringsdatabasen, fjerne/stoppe programmer der starter under opstart og fjerne temp filer/mapper.


    Og JA!, det giver ofte en god slat både på diskpladsen og startup tiden. :clap:

    Ofte er der en rimelig høj ping-tid på mobilt internet... som i al fald ikke altid er lige godt i 1st person shootere....


    Helt personligt ville jeg ikke hoppe på vognen endnu....