Indlæg af 6300jan

er det ikke lidt for positiv en vurdering, til en mus med de problemer? mange billigere mus kan det samme og mange er endda trådløse.

Hej... Nej det vil jeg ikke mene. Den eneste reelle "fejl" som musen har er at hjulet i min optik er for løst. Hvor vidt dette er meningen, eller skyldes at vores eksemplar er en tidlig udgave fra Corsair skal jeg ikke kunne sige, som jeg også nævner i testen.

Lyset og hvordan man holder på musen er jo individuelt, hvordan man ser på dette. Derfor mener jeg også at scoren er yderst fair.

/Jan B

Hej Rasmus

Hvor vidt den virker med Bluetooth til Windows 7 kan vi desværre ikke svare på. Logitech skriver som du siger support fra Windows 8 og op. Jeg ser dog ingen grund til hvorfor det ikke burde virke, men kan ikke garantere dig det. Er dog overbevist om at det vil virke med den inkluderede dongle.

Mvh Jan

Tak for feedback, det er altid dejligt. Jeg har skrevet bag øret, at optage en stump lyd til fremtidige mikrofon tests. :rules:

Tak for en test med en rigtig mic.
    Var ude og kigge efter mic for nogle måneder siden, der stod det mellem Yeti og AT2035usb. Men valget blev AT2035 da den lå i den dybe ende af lydbilledet. ( Kunne i ikke også teste AT20xx)

Kunne du ikke optage hvor du læser en lille tekst, som man i fremtiden kunne samligne mikrofoner.

Hej Dave P
    Tak for din kommentar.
    Glasset er rigtig nok tonet mørkt. Jeg har ikke haft mulighed for at teste med andet lys end det indbyggede røde som kabinettet kommer med. Jeg vil ikke sige at farverne bliver dårligere med glasset, de bliver dog noget mørkere i farven end med det normale sidepanel monteret. Ikke "mudrede" /utydelige.
    Håber det var svar på dit spørgsmål.

Mvh Jan Blaszkevizc

Du kan godt springe skridtet med registrering over og bruge softwaren til Windows, men vil så blive spurgt hver gang softwaren starter op. Hvis du ønsker at bruge applikationen til smartphone kræves login dog = du skal registrere dig for at bruge denne.

"Her bliver man bedt om at registrere strømforsyningen med serienummer og oprette en konto. Når dette er gjort, kan man gå i gang med at bruge softwaren. "

Er det kun muligt at bruge softwaren hvis man registrere sig eller kan det springes over ?

Hej, det er mig som har skrevet testen...

Jeg har efter testen selv været ude og købe højttaler nummer to, og kan klart sige at lyden på ingen måde bliver ringere, kun endnu mere cool :thumbup:

Eftersom at højttalerne sammenkobles via jack-stik, er signalet det samme og man kan på den måde tilslutte så mange højttalere sammen som man vil - tror dog signalet forringes en smugle under vejs ;)

/Jan

Lyset på musen skifter når der ændres DPI indstillinger... De forskellige hastigheds trin har forskellige farver lys, så man let kan se forskel...

/Jan B

God anmeldelse!
    Ikke så meget om støj som jeg gerne ville læse. Kan du fortælle noget om ved hvilken effekt blæseren spinder op?

Godt spørgsmål Hymm... Kan fortælle at blæseren er 100% slukket ind til 50% load, hvor den vil køre med omkring 30% rpm. Under 80% load vil blæseren køre med omring 45% rpm, og under 100% load, 100% rpm. Håber dette var svar på dit spørgsmål :)

Og som KeyzerSoze skriver, er det noget jeg vil skrive bag øret og gøre opmærksom på i fremtidige PSU tests, hvor blæserne er semi-passive :9xo

Mærkeligt, de plejer ellers at få ros for deres kvalitet følelse. Jeg elsker personligt formen af NAOS, men har haft mange, fordi jeg altid synes der er noget galt med scrollhjulet eller sensoren springer omkring. Hvordan har hjulet været på jeres? Tænker på, hvor meget larm den laver, og om modstanden er konstant hele vejen rundt. Det er den ikke på den jeg har, et bestemt sted bliver den mere løs og siger en anden lyd.

Tak for dit indlæg Geezuz! :)

Jeg har siddet med rigtig mange mus i mine hænder efter hånden, og må indrømme at disse to fra Mionix virkelig virker en smule billige ved siden af andre alternativer... Plastikken virker ikke til at være af så høj kvalitet, som hos andre producenter jeg har testet...

Hvad angår sensor "hop" var det ikke noget jeg bemærkede under testperioden, så det kan jeg ikke udtale mig om :)
    Larm på hjulet er på højde med de fleste andre mus på markdet, en god mellemting uden at være hverken vildt støjende, men heller ikke lydløs. Jeg oplevede heller ikke disse "ujævne" rul som du nævner, hverken ved NAOS eller AVIOR, så det kan være du måske har været uheldig med din mus, eller det først kommer efter noget tids brug? Nu sidder vi jo ikke med musene i flere måneder, da vi jo så aldrig ville komme videre med andre tests hehe... :whistling:

Håber det var svar nok på dit spørgsmål, ellers må du uddybe yderligere, så ska jeg prøve at svare :9xo

/Jan B

6,5 lyder som en ret lav score. Har designet trukket ned, eller hvad?

6,5 er jo ikke en dårlig score som sådan.. Det er en middelscore som passer godt til et "middel" produkt... Skulle der flere points på tavlen kunne kvaliteten være hævet en smule, og Corsair ku ha smidt en blæser mere i til samme pris... Flere kabinetter i samme prisklasse kommer med 2-3 blæsere... NinjaCat rammer det meget godt med det han skriver... Det gør hvad det skal, men imponere ikke videre... Men som sagt er 6.5 ikke en ringe score, men middel og ganske fin :)