V: Sort Mac Mini

  • Hvad er den værd?


    Vil du eventuelt købe min sorte Mac Mini med indbygget AirPort Extreme 802.11n netkort, 500GB harddisk for ikke at nævne unikt design aldrig set før?


    Af yderligere specifikationer kan nævnes:


    2.002 GHz Intel Core 2 Duo
    3 GB DDR667 RAM
    Intel GMA950 grafik
    Bluetooth 2.0 + EDR
    SuperDrive DVD/CD brænder


    1x Indbygget højttaler
    1x Optisk/minijack ud
    1x Optisk/mikrofon ind
    1x DVI-I
    1x FireWire 400
    1x 10/100/1000 Ethernet netkort
    4x USB 2.0


    Apple plast remote
    Apple power adapter
    Apple re-install DVD samt kommer med OS X Leopard 10.5 installeret



    "Men hvordan ser den ud?"


    Take a look:





    Hvis du skulle købe den, hvad ville du give?



    *Bemærk: Den er ikke klar til et salg, kun hvis der dukker bud op jeg syntes er fair
    *Grunden til muligvis salg er at jeg overvejer den nye Mac Mini der har et design der falder en del bedre ind

  • AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    jeg ville give en 1200kr, såfremt der også følger kvittering/faktura med og at den stadig har garanti på sig ?


    For det første så er det mindre end hvad Mac Mini sælges for på den Blå Avis - og der snakker vi standart modeller.
    Modellen med Intel GMA950 grafik udgik i starten af 2008 så selvom jeg havde kvittering ville den ikke være på garanti - og hvis den var indenfor ville jeg være ret sikker på den alligevel ikke var dækket fordi jeg har skilt den ad og bygget noget der aldrig er set af Apple før.



    Sam, yes - når den pludselig bliver halv højde og med et idle støjniveau på 14dB så er jeg solgt.
    Den nye skal nok også moddes til noget sort alu, sølv er bare ikke mig, men de to faktore skifter jeg gladeligt for - ikke at min Mac er en støjsender eller særlig stor, men yderligere støjsvag og mindre (samtidig en hel del hurtigere) det vil jeg gerne betale for.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC


    For det første så er det mindre end hvad Mac Mini sælges for på den Blå Avis - og der snakker vi standart modeller.
    Modellen med Intel GMA950 grafik udgik i starten af 2008 så selvom jeg havde kvittering ville den ikke være på garanti - og hvis den var indenfor ville jeg være ret sikker på den alligevel ikke var dækket fordi jeg har skilt den ad og bygget noget der aldrig er set af Apple før.


    Er det en vudering her eller på dba du vil ha? En hver ved da at priserne er højere der end på sider som denne. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • ...for ikke at nævne at chancerne for at dit "gamle" hardware får en god ejer der passer på tingene :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • jeg vil godt byde byde 1500 for den, med porto hvis du kan vente til den 1. så er jeg med
    hvad os er der med samt skiver mm.


    bare smid en pm så tager vi der fra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Den er det værd som en køber vil give - indtil videre er det 1200.. Hvis der ikke er nogle der vil give mere, er den ikke mere værd ;)


    Ooooh snap :D


    - jeg vil vurdere den til ca 1500-2500.- det ville jeg gerne betale for den :) hvis jeg lige havde pengene :D